ElskerJesus♡
Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Gratulerer så mye, det her var så morro å se. Nå ble jeg så utrolig glad på dine vegne
Åå så god du er, tusen takk ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye, det her var så morro å se. Nå ble jeg så utrolig glad på dine vegne
GratulererGod morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Tusen takkGratulerer
Ååh, så gøy med to streker! Gratulerer så mye!God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Takk takkÅåh, så gøy med to streker! Gratulerer så mye!
God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Tusen takkså gøy !! Glad på dine vegne etter den uendelig lange syklusen! <3
Gratulerer så mye!!God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Tusen takkGratulerer så mye!!
Hurra hurraGod morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Tusen takkHurra hurra
For en fin strek! Gratulerer masse
Veldig kjekt at den laaange syklusen din fikk en sånn hyggelig sluttTusen takk
Ja, det synes jeg ogVeldig kjekt at den laaange syklusen din fikk en sånn hyggelig slutt
Åååh, endelig et godt svar i enden! Nå ble jeg virkelig glad og rørt for deg! Gratulerer så uendelig masse!God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!