IKM Uke 13

God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!

Vedlegg

• IMG_20210405_065821.jpg
    IMG_20210405_065821.jpg
    32,5 KB · Visninger: 62
  • Screenshot_20210405_070217_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210405_070217_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    37,8 KB · Visninger: 59
Her kom endelig TR (tempdipp i går) så nå hopper jeg til ikm 17. litt usikker på hvor aktiv prøving det blir denne syklusen pga utredning hos meg, men føler ikke jeg vil utsette prøving helt heller :)

vi får se :)

God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Åååh, endelig et godt svar i enden! Nå ble jeg virkelig glad og rørt for deg! Gratulerer så uendelig masse! :smiley-bounce012

Cd 35, tror jeg skal være 14 eller 13 dpo. Ingen tegn til mensen og ingen positiv test.. Ser ut til at det blir en lang syklus denne gangen, om ikke mensen plutselig dukker opp i morgen..
Ikke blitt fortalt at jeg har pcos(?), men har hatt manglende eggløsning og fikk letrozol uten effekt denne prøveperioden. Vet ikke om letrozol uansett kan gjøre noe med syklusen. Fikk positiv eggløsningstest for 14 dager siden og kjente stikk i eggstokkområdet dagen etter. Men om egget slapp eller forsøkte å slippe vet jeg jo ikke.
Blir gal av å vente. Innfunnet meg med at det ikke er noen spire, men da synes jeg mensen kan dukke opp snart :hungover:

Back
Topp