Angeldust
Betatt av forumet
Takk for svar11 dager er ikke for kort, men 12-14 er ideelt. Spotting teller ikke
Da håper jeg på bedre lykke i pp5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar11 dager er ikke for kort, men 12-14 er ideelt. Spotting teller ikke
Krysser fingrene for degNår jeg la inn at det var TR som var på besøk den ene dagen virker det veldig logisk med el som pt mener. Da kommer el på cd 15. Og ikm blir da 9. April. Jeg antar at innen 7 dager får jeg fasiten.
Ja, det synes jeg ogKrysser fingrene for deg
Du har hatt mer enn nok forvirring nå
Gratulerer med positiv test! Legg gjerne inn informasjonen om deg, så kan jeg legge deg inn på lista11 dpo første morgenurin.
Med tynne så og si ikke eksisterende streker på rfsu test ofte (rød pakke) siden 9 dpo og ganske positiv babyplan 8 dpo har jeg ligget våken i hele natt og tenkt at jeg ikke er gravid til tross for masse symptomer! Fyrte likevel av denne i morgest... åh jeg er så glad
Eller det er en festedipp, da skyter tempen i være i morgenIkke så høy som igår, så den var nok fordi jeg sov urolig og ikke var i form. 9 dpo tror jeg
Gratulerer! Håper jeg snart kommer etterOg med denne testen flytter jeg inn på desember 2021. Kan settes på gravid. Lykke til alle sammen.
Gratulerer så mye, det her var så morro å se. Nå ble jeg så utrolig glad på dine vegne12 dpo (IKM)
Som eg sa innledningsvis så va eg ikkje supergira på desemberbaby med vår desemberhistorier, men jaggu hadde Gud andre planer har ikkje testa før, var heilt sikker på at løpet va kjørt. Så sikker at eg nesten meldte meg inn i ny IKM gruppa
Vis vedlegget 352985 Vis vedlegget 352986