Mars 2021

Dagens test syns jeg ikke var så mye sterkere enn i går. 11 dpo i dag.
Husk at hcg dobler seg iløpet av 48 timer, så vent til imorgen og sammenlign den med lørdagens. Opplevde forresten selv at testen var sterkere litt senere på dagen istedet for om morgenen:happy:

Husk at hcg dobler seg iløpet av 48 timer, så vent til imorgen og sammenlign den med lørdagens. Opplevde forresten selv at testen var sterkere litt senere på dagen istedet for om morgenen:happy:
Kanskje jeg må bestikke mannen for å se om jeg kan få utlevert en test til litt senere :hilarious:

Dagens test syns jeg ikke var så mye sterkere enn i går. 11 dpo i dag.

Hei @NyPrøver2020 ☺️
Måtte bare snike inn å si gratulerer! Så glad på dine vegne! Legger ved min test 12 dpo. Den er ikke mye sterkere enn din og nå er jeg straks 17 uker på vei

Vedlegg

• D9C9BBC8-6B5B-4954-81AC-095651AE7207.jpeg
    D9C9BBC8-6B5B-4954-81AC-095651AE7207.jpeg
    15,3 KB · Visninger: 42
Hei @NyPrøver2020 ☺️
Måtte bare snike inn å si gratulerer! Så glad på dine vegne! Legger ved min test 12 dpo. Den er ikke mye sterkere enn din og nå er jeg straks 17 uker på vei
Tusen takk for snikingen, håper du har det bra og magen vokser seg stor og fin? Var det en eller to som festet seg? ❤️

Slutt med den enigheten her inne, dere skal jo støtte meg!!:yuck::yuck::hilarious:Håper du hadde en fin kveld i går med litt mindre bekymringer ❤️

Hihihi :p Om det er noe trøst så aner jeg ikke hvor mine graviditetstester er, kona har gjemt de fra meg allerede :hilarious:

Tusen takk ❤ Hadde en veldig avslappende kveld, godt med litt pause fra alle bekymringene!

Hei,
Vi er et par på 33 og 42 som har prøvd å bli gravide i 2,5 år uten å lykkes til nå. Lav amh og høy fsh er visst årsaken. Jeg har et barn på 11 år fra tidligere forhold.
Vi har nettopp vært gjennom vår 1. runde med uttak og innsett 15.3, og tar blodprøve i morgen. De fikk ut 5 egg, men kun ett overlevde til innsett. Hååååper.. Gått på synarela, gonal f og nå crinone. Tør ikke ta hjemmetest i tilfelle negativ.
Hører til Riksen.

Er det flere enn meg som er nervevrak før test?

Tusen takk for snikingen, håper du har det bra og magen vokser seg stor og fin? Var det en eller to som festet seg? ❤️

Alt bra med meg. Magen vokser og har lite plager. Er 1 egg som festet seg! Masse lykke til videre. Håper virkelig det er din tur denne gangen

Hei,
Vi er et par på 33 og 42 som har prøvd å bli gravide i 2,5 år uten å lykkes til nå. Lav amh og høy fsh er visst årsaken. Jeg har et barn på 11 år fra tidligere forhold.
Vi har nettopp vært gjennom vår 1. runde med uttak og innsett 15.3, og tar blodprøve i morgen. De fikk ut 5 egg, men kun ett overlevde til innsett. Hååååper.. Gått på synarela, gonal f og nå crinone. Tør ikke ta hjemmetest i tilfelle negativ.
Hører til Riksen.

Huff, den der ventetiden er grusom! Jeg svinger alltid mellom å være sikker på at jeg er gravid til å være bunnløst fortvilet og sikker på at jeg ikke er det. Har konstant maxpuls og mange tanker som kverner.

Lykke til i morgen, krysser fingrene for positivt prøvesvar ❤

Huff, den der ventetiden er grusom! Jeg svinger alltid mellom å være sikker på at jeg er gravid til å være bunnløst fortvilet og sikker på at jeg ikke er det. Har konstant maxpuls og mange tanker som kverner.

Takk ❤️
Ventetiden er fæl. Det verste er at jeg tåler absolutt ikke progesteronstøtte. Griner for alt og blir sur for ingenting, er jo egentlig ikke sånn, og ventetiden er laaaaaang.
Jeg tør ikke være optimist og tror alt er bivirkninger til det motsatte er bevist. Håper da!
Hvor er du i løypa?

Jeg fant en pakke med tidlige tester fra baby plan i nattbordskuffen og tenkte jeg skulle teste for moro skyld.. Det var 2,5 t siden siste dotur.
Den ble positiv på under 2 minutter. Tok så en vanlig clear blue digital som viser gravid?! 1-2 uker. Det er 17 dager siden otrivellen, så det kan vel ikke fortsatt være den som sitter i?

Vedlegg

• 1902EEE8-5E4F-4B27-8E5F-5377D30E3DE8.jpeg
    1902EEE8-5E4F-4B27-8E5F-5377D30E3DE8.jpeg
    9,6 KB · Visninger: 37
  • 5D9C936B-29D6-4064-9167-64FF278B8024.jpeg
    5D9C936B-29D6-4064-9167-64FF278B8024.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 38
Hei,
Hører til Riksen.

Ja, ventetiden er lang og en berg og dalbane av følelser. Om du har testdag i morgen og mensen ikke har dunket opp er jo det et godt tegn ❤️ Håper blodprøven er positiv ❤️
Jeg har testdato på onsdag og hater hjemmetester sånn som deg. Pga påskeferie får jeg ikke tatt blodprøve og må derfor teste hjemme.

Jeg fant en pakke med tidlige tester fra baby plan i nattbordskuffen og tenkte jeg skulle teste for moro skyld.. Det var 2,5 t siden siste dotur.
Den ble positiv på under 2 minutter. Tok så en vanlig clear blue digital som viser gravid?! 1-2 uker. Det er 17 dager siden otrivellen, så det kan vel ikke fortsatt være den som sitter i?

Gratulerer! Du er jo gravid ❤️❤️ Har aldri hørt om at ovitrelle har sittet i kroppen så lenge, så det er nok en liten spire som sørger for hcg produksjon ❤️

DU ER GRAVIIIIIIID ❤❤❤:smiley-bounce016

Takk ❤️
Ventetiden er fæl. Det verste er at jeg tåler absolutt ikke progesteronstøtte. Griner for alt og blir sur for ingenting, er jo egentlig ikke sånn, og ventetiden er laaaaaang.
Jeg tør ikke være optimist og tror alt er bivirkninger til det motsatte er bevist. Håper da!
Hvor er du i løypa?

Kjenner meg igjen i den! Jeg blir helt utilregnelig :oops: Men nå er du jo graviiiiiiid, så da er det ikke rart at du er følsom :joyful:

Her jeg på syklusdag 2, skal ha innsett av fryst blasto om et par uker :)

Back
Topp