Snøblomst
Elsker forumet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
Februarlykke 2022❄️
Septemberlykke 2024
Dagens test syns jeg ikke var så mye sterkere enn i går. 11 dpo i dag.
Så sterke og fine tester

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Husk at hcg dobler seg iløpet av 48 timer, så vent til imorgen og sammenlign den med lørdagens. Opplevde forresten selv at testen var sterkere litt senere på dagen istedet for om morgenenDagens test syns jeg ikke var så mye sterkere enn i går. 11 dpo i dag.

Kanskje jeg må bestikke mannen for å se om jeg kan få utlevert en test til litt senereHusk at hcg dobler seg iløpet av 48 timer, så vent til imorgen og sammenlign den med lørdagens. Opplevde forresten selv at testen var sterkere litt senere på dagen istedet for om morgenen![]()

Takk, godt jeg har dere her inne.Fargen er også mer tydelig synes jeg! mulig det er pga belysningen i rommet men er optimistisk for deg![]()
Slutt med den enigheten her inne, dere skal jo støtte meg!!Jeg syns den har mer farge og er sterkere!❤ Og er enig med mannen din
![]()

Håper du hadde en fin kveld i går med litt mindre bekymringer Dagens test syns jeg ikke var så mye sterkere enn i går. 11 dpo i dag.
Tusen takk for snikingen, håper du har det bra og magen vokser seg stor og fin? Var det en eller to som festet seg?Hei @NyPrøver2020
Måtte bare snike inn å si gratulerer! Så glad på dine vegne! Legger ved min test 12 dpo. Den er ikke mye sterkere enn din og nå er jeg straks 17 uker på vei
Slutt med den enigheten her inne, dere skal jo støtte meg!!Håper du hadde en fin kveld i går med litt mindre bekymringer
![]()
Tusen takk for snikingen, håper du har det bra og magen vokser seg stor og fin? Var det en eller to som festet seg?![]()
Hei,
Vi er et par på 33 og 42 som har prøvd å bli gravide i 2,5 år uten å lykkes til nå. Lav amh og høy fsh er visst årsaken. Jeg har et barn på 11 år fra tidligere forhold.
Vi har nettopp vært gjennom vår 1. runde med uttak og innsett 15.3, og tar blodprøve i morgen. De fikk ut 5 egg, men kun ett overlevde til innsett. Hååååper.. Gått på synarela, gonal f og nå crinone. Tør ikke ta hjemmetest i tilfelle negativ.
Hører til Riksen.
Er det flere enn meg som er nervevrak før test?
Huff, den der ventetiden er grusom! Jeg svinger alltid mellom å være sikker på at jeg er gravid til å være bunnløst fortvilet og sikker på at jeg ikke er det. Har konstant maxpuls og mange tanker som kverner.
Lykke til i morgen, krysser fingrene for positivt prøvesvar ❤
Huff, den der ventetiden er grusom! Jeg svinger alltid mellom å være sikker på at jeg er gravid til å være bunnløst fortvilet og sikker på at jeg ikke er det. Har konstant maxpuls og mange tanker som kverner.
Lykke til i morgen, krysser fingrene for positivt prøvesvar ❤
Hei,
Vi er et par på 33 og 42 som har prøvd å bli gravide i 2,5 år uten å lykkes til nå. Lav amh og høy fsh er visst årsaken. Jeg har et barn på 11 år fra tidligere forhold.
Vi har nettopp vært gjennom vår 1. runde med uttak og innsett 15.3, og tar blodprøve i morgen. De fikk ut 5 egg, men kun ett overlevde til innsett. Hååååper.. Gått på synarela, gonal f og nå crinone. Tør ikke ta hjemmetest i tilfelle negativ.
Hører til Riksen.
Er det flere enn meg som er nervevrak før test?
Jeg fant en pakke med tidlige tester fra baby plan i nattbordskuffen og tenkte jeg skulle teste for moro skyld.. Det var 2,5 t siden siste dotur.
Den ble positiv på under 2 minutter. Tok så en vanlig clear blue digital som viser gravid?! 1-2 uker. Det er 17 dager siden otrivellen, så det kan vel ikke fortsatt være den som sitter i?
Jeg fant en pakke med tidlige tester fra baby plan i nattbordskuffen og tenkte jeg skulle teste for moro skyld.. Det var 2,5 t siden siste dotur.
Den ble positiv på under 2 minutter. Tok så en vanlig clear blue digital som viser gravid?! 1-2 uker. Det er 17 dager siden otrivellen, så det kan vel ikke fortsatt være den som sitter i?

Takk
Ventetiden er fæl. Det verste er at jeg tåler absolutt ikke progesteronstøtte. Griner for alt og blir sur for ingenting, er jo egentlig ikke sånn, og ventetiden er laaaaaang.
Jeg tør ikke være optimist og tror alt er bivirkninger til det motsatte er bevist. Håper da!
Hvor er du i løypa?