De har lue, pysj og bukse i denne også :O
(Sett på det selv, nemlig.)
Da må æ kjike en gang til :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har lue, pysj og bukse i denne også :O
(Sett på det selv, nemlig.)
Første innkjøpe denna graviditeten..body med matchende smekke.. klarte ikke gå forbi den![]()

Første innkjøpe denna graviditeten..body med matchende smekke.. klarte ikke gå forbi den![]()
Da må æ kjike en gang til :-D
btw, hvor er den kjøpt? Lurer på om jeg også månhabdle en slik en![]()
Så nydelig, faktisk..!
Cubus![]()

Jeg var på jobb fra 11-19 i går og 07-13 i dag, og føler at jeg ikke har fått hentet meg godt nok inn i løpet av nattenJeg stod ikke opp før 11 i dag, så.. er KUN gravidrelatert![]()

Så herlig med baby klærFørste innkjøpe denna graviditeten..body med matchende smekke.. klarte ikke gå forbi den![]()
Ja, det e så koseliSå herlig med baby klær![]()
btw, hvor er den kjøpt? Lurer på om jeg også månhabdle en slik en![]()
Et aldri så lite jubelhyl herfra i dag! Fikk nettopp melding fra ei venninne at hun har en liten en på vei og termin i august, så da skal vi gå gravid sammenHerregud! Det har jeg alltid drømt om! Jeg har jo fortsatt 5 uker igjen til uke 12, men føler jeg bare må si det til henne allerede nå da, klarer ikke holde meg mere!!!!
Eller er det dumt? Mye som kan skje på 5 uker... shit, nå ble jeg usikker![]()
Så skjønnFørste innkjøpe denna graviditeten..body med matchende smekke.. klarte ikke gå forbi den![]()

Et aldri så lite jubelhyl herfra i dag! Fikk nettopp melding fra ei venninne at hun har en liten en på vei og termin i august, så da skal vi gå gravid sammenHerregud! Det har jeg alltid drømt om! Jeg har jo fortsatt 5 uker igjen til uke 12, men føler jeg bare må si det til henne allerede nå da, klarer ikke holde meg mere!!!!
Eller er det dumt? Mye som kan skje på 5 uker... shit, nå ble jeg usikker![]()
hun fikk vel vite at jeg var gravid i uke 5 og har heldigvis tatt det bra. Synes det er vanskelig å skulle fortelle til de jeg vet har prøvd en stund.Har noen opplevd at venninner reagerer noe annet enn positivt når man forteller man er gravid?
Det har vært babyboom i gjengen det siste året, men sitter igjen noen få uten kjæreste og barn, og vet flere av dem synes det er sårt at de selv ikke er der. Jeg kjenner jeg kvier meg til å fortelle bl.a en av mine nærmeste om graviditeten nettopp fordi jeg har hørt hvordan hun reagerer når andre forteller de skal ha barn. Jeg vet at en slags sorg når gode venninner får barn kan oppstå og redsel for å miste de, så jeg har virkelig full forståelse for at det kan være vanskelig for dem. Vet bare ikke hvordan jeg selv skal si noe uten å gjøre noen lei seg.
erfaringer taes gjerne imot![]()

Jeg hadde definivt sagt det, men jeg har ganske få jeg definerer som "venninner" , så kommer jo an på hvor nære dere er kanskje?
Skjønner jubelbrølet, går å håper på en venninne selv (som jeg vet prøver)hun fikk vel vite at jeg var gravid i uke 5 og har heldigvis tatt det bra. Synes det er vanskelig å skulle fortelle til de jeg vet har prøvd en stund.

Jeg var på jobb fra 11-19 i går og 07-13 i dag, og føler at jeg ikke har fått hentet meg godt nok inn i løpet av nattensovnet på sofaen i går når jeg kom hjem og la meg allikevel stuptrøtt klokken 22
![]()
Har noen opplevd at venninner reagerer noe annet enn positivt når man forteller man er gravid?
Det har vært babyboom i gjengen det siste året, men sitter igjen noen få uten kjæreste og barn, og vet flere av dem synes det er sårt at de selv ikke er der. Jeg kjenner jeg kvier meg til å fortelle bl.a en av mine nærmeste om graviditeten nettopp fordi jeg har hørt hvordan hun reagerer når andre forteller de skal ha barn. Jeg vet at en slags sorg når gode venninner får barn kan oppstå og redsel for å miste de, så jeg har virkelig full forståelse for at det kan være vanskelig for dem. Vet bare ikke hvordan jeg selv skal si noe uten å gjøre noen lei seg.
erfaringer taes gjerne imot![]()