Hei, hei
Så rart at du skrev til meg akkurat nå. Jeg ryddet litt på kjøkkenet, og tente at jeg måtte skrive en liten lykke til melding til deg i dag. Og når jeg logget meg inn, hadde du kommet meg i forkjøpet

Masse lykke til med operasjonen til gutten din. Tenker at du kanskje er litt emosjonell i dag, men tenkt så bra det blir når operasjonen er ferdig og dere ligger tett inntil hverandre

jeg syntes ikke det hørtes så godt ut med et brukket ben i øret, håper ikke han har hatt mye vondt av det.
Jeg har det faktisk ikke så veldig bra. Men pytt, pytt. Noen har det vel kanskje verre. Er helt utslitt, kvalm, svimmel og vondt i hodet. I går leverte jeg i barnehagen, gikk hjem og sov fra 10 - 15. jeg syntes det er fryktelig dumt at jeg må bli så dårlig av disse medisinene. Setter inn egg i morgen ettermiddag, måtte det først overleve opptining og deretter gro seg
Hei
Takk, det går faktisk veldig bra. Jeg er og har vært selvfølgelig veldig spent. Det er en omfattende og lang operasjon, men nødvendig, ellers kan det bli farlig.
Dette er 4 gangen jeg har lagt et av barna mine i narkose, og man kjenner selvsagt klumpen i halsen. Jeg bestemte meg fra første gang, at det siste barnet mitt skal se før han "sovner", er ikke meg som har brutt sammen i gråt

Da vil han iallfall bli skremt. Så det er kun god stemning, og happy thoughts når det skjer. Da lillemann måtte i narkose som 1 åring, 9 måneder korrigert, sang jeg "lille kattepus" mens han pustet inn
Som jeg gleder meg til operasjonen er over, og jeg kan klemme han. (Fordiktig, selvsagt)
Så leit å høre at du blir så dårlig. Jeg vet jo det. Alt er glemt når du sitter med en baby i armene om 9 mnd