Februar 2021

NEI DET ER IKKE SANT!!!! FIKK NETTOPP MELDING OM AT DET VAR EN TIL SOM HEIV SEG PÅ! VI HAR FÅTT TO PERFEKTE BLASTO PÅ FRYS FOLKENS!!!!!! :sad010
Unnskyld utrykket, men
Å JÆVEN HAN STEIKE KOR INN I GRANSKAUEN BRA!
HURRA HURRA HURRA
Nå er det lov å feire med både boller og brus :smiley-bounce016

Unnskyld utrykket, men
Å JÆVEN HAN STEIKE KOR INN I GRANSKAUEN BRA!
HURRA HURRA HURRA
Nå er det lov å feire med både boller og brus :smiley-bounce016

Hahahah, det var sånn omtrentlig det som kom ut av min munn også :hilarious: Kona sto bare å brølte "NEI??? NEI???? NEI DU TULLER NEI JEG ORKER IKKE Å KJÆRE VENE NOEN MÅ SLÅ MEG BEVISSTLØS JEG TAKLER DET IKKE!!!!" mens hun grein :joyful: Jeg er bare SÅ glad :sad010❤ I kveld feirer vi med voksenbrus og kake til middag :D

Men fy satan, nå er det NOK spenning for resten av livet for min del!!!! Jeg er fullstendig komplett ødelagt av dette forsøket :woot: At det skal gå an å ha en sånn heidundranes reise på så kort tid :banghead:

Ja, jeg SKJØNNER ikke hvordan dette kan ha skjedd!!!! Jeg er så fullstendig skakkjørt emosjonelt nå at jeg ikke vet hva som er opp eller ned omtrent :hilarious: Så utrolig sjokkert og takknemlig ❤
Kan godt forstå at det føles helt uvirkelig akkurat nå, etter de opp og nedturene du har hatt! Nå må du virkelig bare nyte dagane og ta inn over deg at du har TO blasto på frys :gen014:gen053

Kan godt forstå at det føles helt uvirkelig akkurat nå, etter de opp og nedturene du har hatt! Nå må du virkelig bare nyte dagane og ta inn over deg at du har TO blasto på frys :gen014:gen053

Det skal jeg så absolutt! :D Nå skal jeg senke skuldrene og feire denne oppturen ❤ Og ikke minst være med og heie frem alle andre her også ❤

Å, kjære :Heartpink hjertet mitt gråter for deg. For en berg og dalbane denne reisen er. I dag er en dal, men det du må være klar over, er at det blir bedre dager enn i dag. :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Jeg må bare si at akkurat det du skrev her virkelig traff meg tidligere i dag, og ga meg et snev av håp og en liten reality check. Tusen takk for det ❤ Du hadde jo mer rett enn noen av oss kunne visst!

Melder meg inn her.

Rakel_M - 32 år - FER#3 fra IVF#1 (2019) - B3 (B1 til mannen) - St.Olavs - Cyclogest - Innsett uke 7

Var usikker på om jeg fikk starte opp denne syklusen pga hysteroskopi i slutten av januar! Men fikk go på innsett av fryst embryo samme syklus heldigvis.

Vi mistet gutten vår i uke 21 i oktober i fjor etter første innsett der vi trodde vi var verdens heldigste som fikk full klaff første forsøk og første innsett, men så feil kan man altså ta. Har hatt ett innsett etter dødfødselen som endte negativt så håper så inderlig at det går veien denne gangen.

Det skal jeg så absolutt! :D Nå skal jeg senke skuldrene og feire denne oppturen ❤ Og ikke minst være med og heie frem alle andre her også ❤
Ja, det må du virkelig gjøre :Heartred
Jeg går nå å teller ned dagene til 17 februar, da har jeg testdato for å finne ut jeg klarte å bli gravid denne gangen :smiley-angelic001

Melder meg inn her.

Rakel_M - 32 år - FER#3 fra IVF#1 (2019) - B3 (B1 til mannen) - St.Olavs - Cyclogest - Innsett uke 7

Var usikker på om jeg fikk starte opp denne syklusen pga hysteroskopi i slutten av januar! Men fikk go på innsett av fryst embryo samme syklus heldigvis.

Vi mistet gutten vår i uke 21 i oktober i fjor etter første innsett der vi trodde vi var verdens heldigste som fikk full klaff første forsøk og første innsett, men så feil kan man altså ta. Har hatt ett innsett etter dødfødselen som endte negativt så håper så inderlig at det går veien denne gangen.

Velkommen :) Så utrolig trist å høre om den lille gutten deres ❤ Håper at dere får dere et lite hjerteplaster nå ❤

Ja, det må du virkelig gjøre :Heartred
Jeg går nå å teller ned dagene til 17 februar, da har jeg testdato for å finne ut jeg klarte å bli gravid denne gangen :smiley-angelic001

Ååååh den ventetiden er så seig :banghead: Hvor mange dpo er du nå da? Krysser alt av fingrer og tær for deg ❤ Nå har det vært mye totalfrys og avbrutte forsøk her, så nå kan noen komme med en skikkelig gladnyhet syns jeg! Det kan jo du ta deg av ;)

Melder meg inn her.

Velkommen skal du være!
Sender over en god klem og ønsker dere lykke til :Heartred

Ååååh den ventetiden er så seig :banghead: Hvor mange dpo er du nå da? Krysser alt av fingrer og tær for deg ❤ Nå har det vært mye totalfrys og avbrutte forsøk her, så nå kan noen komme med en skikkelig gladnyhet syns jeg! Det kan jo du ta deg av ;)
Utrolig seig! Jeg er 11 dpo i dag. Jaa, det hadde vært noe :happy: men er veldig usikker om det går vegen denne gangen. Føler jeg har litt mer symptom denne gangen enn jeg hadde sist når den ble negativ, men jeg er dessverre litt pessimist og tenker at det nok ikke går. Mannen har bursdag på testdato så det hadde jo vært den beste bursdagsgaven å gi han en positiv test :Heartred

Utrolig seig! Jeg er 11 dpo i dag. Jaa, det hadde vært noe :happy: men er veldig usikker om det går vegen denne gangen. Føler jeg har litt mer symptom denne gangen enn jeg hadde sist når den ble negativ, men jeg er dessverre litt pessimist og tenker at det nok ikke går. Mannen har bursdag på testdato så det hadde jo vært den beste bursdagsgaven å gi han en positiv test :Heartred

Du er god som ikke tester allerede da :nailbiting: Håper at mannen får seg tidenes bursdagsgave ❤

Du er god som ikke tester allerede da :nailbiting: Håper at mannen får seg tidenes bursdagsgave ❤
De to forrige gangene jeg hadde innsett begynte jeg å teste på 12dpo, altså i dag! Men jeg har bestemt meg for å vente til lørdag/søndag med å teste meg. Med tanke på at hvis testen blir negativ så får jeg tid til å summe meg for meg selv og ikke måtte dra på jobb samme dag :)
Jaa, det håper jeg også :Heartred

De to forrige gangene jeg hadde innsett begynte jeg å teste på 12dpo, altså i dag! Men jeg har bestemt meg for å vente til lørdag/søndag med å teste meg. Med tanke på at hvis testen blir negativ så får jeg tid til å summe meg for meg selv og ikke måtte dra på jobb samme dag :)
Jaa, det håper jeg også :Heartred

Høres ut som en fornuftig plan! Håper sånn for dere ❤

NEI DET ER IKKE SANT!!!! FIKK NETTOPP MELDING OM AT DET VAR EN TIL SOM HEIV SEG PÅ! VI HAR FÅTT TO PERFEKTE BLASTO PÅ FRYS FOLKENS!!!!!! :sad010
Men herlighet så fantastisk!!

Jeg får komme til St. Olavs denne syklusen:sad010
Slimhinne- og follikkelkontroll på mandag, og innsett i uke 8 hvis alt går etter planen. Nå må det bare skje, pliiis:Heartred

Jeg får komme til St. Olavs denne syklusen:sad010
Slimhinne- og follikkelkontroll på mandag, og innsett i uke 8 hvis alt går etter planen. Nå må det bare skje, pliiis:Heartred

Så flott at du endelig fikk svar!! Da er du snart i gang :Heartpink

Ferdig på kontroll i dag :) det var to egg å se (rekord!), mest trolig uttak neste onsdag noe som er rekord for meg å være :D haha! men! det blir totalfrys å så rett på ny stimulering igjen, altså duostim. prøve å få høste mest mulig egg så vi kan få noe på frys å doble sjansene. Kjente det ble en liten knekk når det ikke ble innsett denne syklusen men, får håpe på at de to eggene utvikler seg til dag 5 å at begge kan fryses. Som legen sa, skal jakte på gullegget.

Back
Topp