Det er jo heeelt fantastisk![]()
Ja, jeg SKJØNNER ikke hvordan dette kan ha skjedd!!!! Jeg er så fullstendig skakkjørt emosjonelt nå at jeg ikke vet hva som er opp eller ned omtrent
Så utrolig sjokkert og takknemlig ❤Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo heeelt fantastisk![]()
Så utrolig sjokkert og takknemlig ❤Unnskyld utrykket, menNEI DET ER IKKE SANT!!!! FIKK NETTOPP MELDING OM AT DET VAR EN TIL SOM HEIV SEG PÅ! VI HAR FÅTT TO PERFEKTE BLASTO PÅ FRYS FOLKENS!!!!!!![]()

Unnskyld utrykket, men
Å JÆVEN HAN STEIKE KOR INN I GRANSKAUEN BRA!
HURRA HURRA HURRA
Nå er det lov å feire med både boller og brus![]()
Kona sto bare å brølte "NEI??? NEI???? NEI DU TULLER NEI JEG ORKER IKKE Å KJÆRE VENE NOEN MÅ SLÅ MEG BEVISSTLØS JEG TAKLER DET IKKE!!!!" mens hun grein
Jeg er bare SÅ glad
❤ I kveld feirer vi med voksenbrus og kake til middag
At det skal gå an å ha en sånn heidundranes reise på så kort tid 
Kan godt forstå at det føles helt uvirkelig akkurat nå, etter de opp og nedturene du har hatt! Nå må du virkelig bare nyte dagane og ta inn over deg at du har TO blasto på frysJa, jeg SKJØNNER ikke hvordan dette kan ha skjedd!!!! Jeg er så fullstendig skakkjørt emosjonelt nå at jeg ikke vet hva som er opp eller ned omtrentSå utrolig sjokkert og takknemlig ❤

Kan godt forstå at det føles helt uvirkelig akkurat nå, etter de opp og nedturene du har hatt! Nå må du virkelig bare nyte dagane og ta inn over deg at du har TO blasto på frys![]()
Å, kjærehjertet mitt gråter for deg. For en berg og dalbane denne reisen er. I dag er en dal, men det du må være klar over, er at det blir bedre dager enn i dag.
![]()
Ja, det må du virkelig gjøreDet skal jeg så absolutt!Nå skal jeg senke skuldrene og feire denne oppturen ❤ Og ikke minst være med og heie frem alle andre her også ❤

Melder meg inn her.
Rakel_M - 32 år - FER#3 fra IVF#1 (2019) - B3 (B1 til mannen) - St.Olavs - Cyclogest - Innsett uke 7
Var usikker på om jeg fikk starte opp denne syklusen pga hysteroskopi i slutten av januar! Men fikk go på innsett av fryst embryo samme syklus heldigvis.
Vi mistet gutten vår i uke 21 i oktober i fjor etter første innsett der vi trodde vi var verdens heldigste som fikk full klaff første forsøk og første innsett, men så feil kan man altså ta. Har hatt ett innsett etter dødfødselen som endte negativt så håper så inderlig at det går veien denne gangen.
Ja, det må du virkelig gjøre
Jeg går nå å teller ned dagene til 17 februar, da har jeg testdato for å finne ut jeg klarte å bli gravid denne gangen![]()
Hvor mange dpo er du nå da? Krysser alt av fingrer og tær for deg ❤ Nå har det vært mye totalfrys og avbrutte forsøk her, så nå kan noen komme med en skikkelig gladnyhet syns jeg! Det kan jo du ta deg av VelkommenSå utrolig trist å høre om den lille gutten deres ❤ Håper at dere får dere et lite hjerteplaster nå ❤
Melder meg inn her.
Rakel_M - 32 år - FER#3 fra IVF#1 (2019) - B3 (B1 til mannen) - St.Olavs - Cyclogest - Innsett uke 7
Var usikker på om jeg fikk starte opp denne syklusen pga hysteroskopi i slutten av januar! Men fikk go på innsett av fryst embryo samme syklus heldigvis.
Vi mistet gutten vår i uke 21 i oktober i fjor etter første innsett der vi trodde vi var verdens heldigste som fikk full klaff første forsøk og første innsett, men så feil kan man altså ta. Har hatt ett innsett etter dødfødselen som endte negativt så håper så inderlig at det går veien denne gangen.

Utrolig seig! Jeg er 11 dpo i dag. Jaa, det hadde vært noeÅåååh den ventetiden er så seigHvor mange dpo er du nå da? Krysser alt av fingrer og tær for deg ❤ Nå har det vært mye totalfrys og avbrutte forsøk her, så nå kan noen komme med en skikkelig gladnyhet syns jeg! Det kan jo du ta deg av
![]()
men er veldig usikker om det går vegen denne gangen. Føler jeg har litt mer symptom denne gangen enn jeg hadde sist når den ble negativ, men jeg er dessverre litt pessimist og tenker at det nok ikke går. Mannen har bursdag på testdato så det hadde jo vært den beste bursdagsgaven å gi han en positiv test 
Utrolig seig! Jeg er 11 dpo i dag. Jaa, det hadde vært noemen er veldig usikker om det går vegen denne gangen. Føler jeg har litt mer symptom denne gangen enn jeg hadde sist når den ble negativ, men jeg er dessverre litt pessimist og tenker at det nok ikke går. Mannen har bursdag på testdato så det hadde jo vært den beste bursdagsgaven å gi han en positiv test
![]()
Håper at mannen får seg tidenes bursdagsgave ❤De to forrige gangene jeg hadde innsett begynte jeg å teste på 12dpo, altså i dag! Men jeg har bestemt meg for å vente til lørdag/søndag med å teste meg. Med tanke på at hvis testen blir negativ så får jeg tid til å summe meg for meg selv og ikke måtte dra på jobb samme dagDu er god som ikke tester allerede daHåper at mannen får seg tidenes bursdagsgave ❤

De to forrige gangene jeg hadde innsett begynte jeg å teste på 12dpo, altså i dag! Men jeg har bestemt meg for å vente til lørdag/søndag med å teste meg. Med tanke på at hvis testen blir negativ så får jeg tid til å summe meg for meg selv og ikke måtte dra på jobb samme dag
Jaa, det håper jeg også![]()
Men herlighet så fantastisk!!NEI DET ER IKKE SANT!!!! FIKK NETTOPP MELDING OM AT DET VAR EN TIL SOM HEIV SEG PÅ! VI HAR FÅTT TO PERFEKTE BLASTO PÅ FRYS FOLKENS!!!!!!![]()

Jeg får komme til St. Olavs denne syklusen
Slimhinne- og follikkelkontroll på mandag, og innsett i uke 8 hvis alt går etter planen. Nå må det bare skje, pliiis![]()