Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, forstår. Ja, det er godt å ha alternativer i bakhånd! Selv om det forståelig nok er leit å til slutt evt benytte donor, så er det en tilgjengelig mulighetTusen takk, det håper jeg og, men prøver å ikke ha høye forventninger. Befruktning blir det vanskeligste steget for oss. Mannen har uforklarlig testikkelsvikt, det ble funnet sperm under diagnostisk prøve men de var veldig få og ikke spesielt bra kvalitet. Legen har lyst til å prøve eksperimentell behandling på han med ovitrelle i 4-6 måneder men var enig om at vi kunne prøve en uttak først og se. Forskning viser at det er mulig å lage et barn med ganske umodne spermier, men befruktningsraten blir mindre. Vi får se
hvis ikke det fungerer så må vi bare prøve noe nytt og være takknemlig for at vi har alternativer
Men håper det ordner seg for dere, det blir spennende å følge med
Oi det var jo kjempetidlig. Ingenting bedre altså! Jeg er vant til 3 uker etter innsettSer at jeg skal ta blodprøve for å teste om bare 9 dager, er ikke det veldig kort? Skal sies at da er det 14 dager siden uttak. Slipper å bli sykt utålmodig da men..
Åå kjære duNå har jeg det veldig tøft. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si.
Først og fremst er den gode nyheten at det med stor sikkerhet blir innsett i morgen.
Men. Det er kun ett egg. Av 12 befruktet. De resterende 11 var full av feil og fragmenter og ikke levedyktige. Eggkvaliteten min var så ekstremt dårlig at de er overrasket over at vi fikk førstemann kun ved inseminering. Et ekte mirakelbarn rett og slett ❤
Vi er lamslått, kjempelei oss og kjemperedde for morgendagen. Tenk hvis det gjenværende egget ikke greier seg heller? Dette føles helt forferdelig.
Å kjære HåpeSpireNå har jeg det veldig tøft. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si.
Først og fremst er den gode nyheten at det med stor sikkerhet blir innsett i morgen.
Men. Det er kun ett egg. Av 12 befruktet. De resterende 11 var full av feil og fragmenter og ikke levedyktige. Eggkvaliteten min var så ekstremt dårlig at de er overrasket over at vi fikk førstemann kun ved inseminering. Et ekte mirakelbarn rett og slett ❤
Vi er lamslått, kjempelei oss og kjemperedde for morgendagen. Tenk hvis det gjenværende egget ikke greier seg heller? Dette føles helt forferdelig.

Åå kjære duKrysser alt jeg har å mange styrketanker!
Heia heia det ene egget
forstår at du e sjokkert nå
ÅhNå har jeg det veldig tøft. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si.
forstår at du har det tøft nå. Dere har fått ett mirakel - nå er tiden inne for neste
Å kjære HåpeSpire
Vet ikke hva jeg skal si. Er vel ingen ord som kan trøste, men jeg håper så inderlig at dette er gullegget og alt dere trenger
Sender over en stor klem og masse lykkeønskninger !
Åhforstår at du har det tøft nå. Dere har fått ett mirakel - nå er tiden inne for neste
![]()
Nå har jeg det veldig tøft. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si.

Kjære HåpeSpire, for en utrolig tung beskjed å få... jeg sender deg en kjempestor klem!! Jeg krysser alt jeg har for at det ene lille egget blir til deres andre mirakelbarnNå har jeg det veldig tøft. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si.

Huff! Det var skikkelig trasig! Føler virkelig med degDesverre overlevde ikke blasten opptining, så her ble det ikke innsett
Livet er skikkelig dritt i dag!
sender deg en styrkeklem 
Skjønner godt frykten deres for det siste egget, det er så sinnsykt kort vei fra lykke til sorg i denne verden... Og det er litt av en beskjed dere fikk i dag.
Men som det ofte blir sagt her inne; det du trenger er et godt egg, krysser alt jeg har for at dette er gullegget og du får innsett i morgen!
![]()
Kjære HåpeSpire, for en utrolig tung beskjed å få... jeg sender deg en kjempestor klem!! Jeg krysser alt jeg har for at det ene lille egget blir til deres andre mirakelbarn![]()
Hei igjen,
Hatt uttak i dag noe som gikk helt ok. Var ekstreme smerter, da jeg hadde mange eggposer, og en eggstokk som lå litt bak dær. Tror ikke oxynorm fungerer så bra på meg, for de små smertene jeg hadde før jeg gikk inn, ble ikke bote selv en time etter jeg tok tablettene. Fikk ut 30 egg men kunne nok fått ut 10 til om jeg hadde klart å holde på lengre.
Krysser fingrene på at jeg klarer å få en del på frys, så jeg slipper å gjøre dette igjen.
Ekstremt overstimulert så nå blir det 20 dager ekstra med sprøyter, og ingen insett før om noen måneder.![]()
Nei!!Avbrutt.
Åh kjære HåpeSpire, jeg er så lei meg på dine vegne! Alt du har gått gjennom for dette forsøket! Så ufattelig trist, jeg har ikke ord... Sender deg verdens største klem!!!