Februar 2021

Hei igjen,

Hatt uttak i dag noe som gikk helt ok. Var ekstreme smerter, da jeg hadde mange eggposer, og en eggstokk som lå litt bak dær. Tror ikke oxynorm fungerer så bra på meg, for de små smertene jeg hadde før jeg gikk inn, ble ikke bote selv en time etter jeg tok tablettene. Fikk ut 30 egg men kunne nok fått ut 10 til om jeg hadde klart å holde på lengre.

Krysser fingrene på at jeg klarer å få en del på frys, så jeg slipper å gjøre dette igjen.

Ekstremt overstimulert så nå blir det 20 dager ekstra med sprøyter, og ingen insett før om noen måneder.:(

Kjenner til den smerten godt. Mine uttak bruker å være helt grusomme.
Får jo si at det var en utrolig bra fangst, og skjønner godt at det blir totalfrys.
Ta vare på deg selv og ta livet med ro fremover så slipper du å bli mere plaget av overstimuleringen.

Å, kjære :Heartpink hjertet mitt gråter for deg. For en berg og dalbane denne reisen er. I dag er en dal, men det du må være klar over, er at det blir bedre dager enn i dag. :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Hei igjen,

Hatt uttak i dag noe som gikk helt ok. Var ekstreme smerter, da jeg hadde mange eggposer, og en eggstokk som lå litt bak dær. Tror ikke oxynorm fungerer så bra på meg, for de små smertene jeg hadde før jeg gikk inn, ble ikke bote selv en time etter jeg tok tablettene. Fikk ut 30 egg men kunne nok fått ut 10 til om jeg hadde klart å holde på lengre.

Krysser fingrene på at jeg klarer å få en del på frys, så jeg slipper å gjøre dette igjen.

Ekstremt overstimulert så nå blir det 20 dager ekstra med sprøyter, og ingen insett før om noen måneder.:(

Uffff høres vondt ut :Heartpink:Heartpink:Heartpink håper du er snart på bedrings vei med hjelp fra medisinene, selv om det er ekkelt å måtte ta sprøyter i 20 ekstra dager:yuck:

Tøft og synd å måtte vente på innsett, men det finnes lyse punkter med det også. Overstimulering kan påvirke slimhimme negativt og bidra til lavere sjanse for implantasjon. Dersom kroppen får roe seg ned så kan du føle tryggere på at den er klar til å støtte en graviditet. Masse lykke til de neste dagene, hold oss oppdatert med utviklingen :love7

Tusen takk for alle gode ord og støtte ❤ Det hjelper bittelitt oppi den bunnløse fortvilelsen.

Det egget som var helt perfekt i går hadde stoppet opp i dag. De skulle gi det ut dagen, men var ærlig med oss og sa at det bare er for å virkelig gjøre det de kan for oss.

Dette føles så meningsløst og håpløst ut. Jeg kan ikke tro at vi nå sitter her tomhendt etter å ha fått ut 16 egg. Det er SÅ vondt at jeg omtrent ikke får puste.

Også fikk jeg påvist overstimulering i dag. Væske i buken og massive eggstokker. Det er nesten et større sjokk med tanke på at jeg ikke har NOEN smerter og helt flat mage. Føles som et skikkelig hån på toppen av elendigheten.

DET SISTE EGGET KVIKNET TIL OG SKØYT FART!!!! VI HAR FÅTT EN "FULLSTENDIG PERFEKT" BLASTO PÅ FRYS! HERREGUD, ER DET MULIG :sad010

DET SISTE EGGET KVIKNET TIL OG SKØYT FART!!!! VI HAR FÅTT EN "FULLSTENDIG PERFEKT" BLASTO PÅ FRYS! HERREGUD, ER DET MULIG :sad010
Åååå!!!! Fra sorg og fortvilelse til seier og glede! Denne jævla berg- og dalbanen! Men fyyyy så glad jeg ble nå:talk017

Herregud for en fantastisk beskjed å få etter alt dette :love7

NEI DET ER IKKE SANT!!!! FIKK NETTOPP MELDING OM AT DET VAR EN TIL SOM HEIV SEG PÅ! VI HAR FÅTT TO PERFEKTE BLASTO PÅ FRYS FOLKENS!!!!!! :sad010

Av 30 egg ut var 15 modne nok og 9 ble befruktet. De snakket om å fryse på dag 3 og dag 5. Får ikke vite mer før søndag. Så dette blir nok en laang uke.

Ellers er jeg i veldig bra form, bare liitt ont i magen. Håpe det holder seg slik fremover:happy:

Av 30 egg ut var 15 modne nok og 9 ble befruktet. De snakket om å fryse på dag 3 og dag 5. Får ikke vite mer før søndag. Så dette blir nok en laang uke.

Ellers er jeg i veldig bra form, bare liitt ont i magen. Håpe det holder seg slik fremover:happy:

Fantastisk, håper de holder ut :love2
Og herlig med god form!

Back
Topp