Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åneii!! Dette var trist og lese! Føler virkelig med degAvbrutt.

Neineinei HåpespireAvbrutt.

Hei igjen,
Hatt uttak i dag noe som gikk helt ok. Var ekstreme smerter, da jeg hadde mange eggposer, og en eggstokk som lå litt bak dær. Tror ikke oxynorm fungerer så bra på meg, for de små smertene jeg hadde før jeg gikk inn, ble ikke bote selv en time etter jeg tok tablettene. Fikk ut 30 egg men kunne nok fått ut 10 til om jeg hadde klart å holde på lengre.
Krysser fingrene på at jeg klarer å få en del på frys, så jeg slipper å gjøre dette igjen.
Ekstremt overstimulert så nå blir det 20 dager ekstra med sprøyter, og ingen insett før om noen måneder.![]()
Avbrutt.

Avbrutt.
hjertet mitt gråter for deg. For en berg og dalbane denne reisen er. I dag er en dal, men det du må være klar over, er at det blir bedre dager enn i dag. 

Hei igjen,
Hatt uttak i dag noe som gikk helt ok. Var ekstreme smerter, da jeg hadde mange eggposer, og en eggstokk som lå litt bak dær. Tror ikke oxynorm fungerer så bra på meg, for de små smertene jeg hadde før jeg gikk inn, ble ikke bote selv en time etter jeg tok tablettene. Fikk ut 30 egg men kunne nok fått ut 10 til om jeg hadde klart å holde på lengre.
Krysser fingrene på at jeg klarer å få en del på frys, så jeg slipper å gjøre dette igjen.
Ekstremt overstimulert så nå blir det 20 dager ekstra med sprøyter, og ingen insett før om noen måneder.![]()

håper du er snart på bedrings vei med hjelp fra medisinene, selv om det er ekkelt å måtte ta sprøyter i 20 ekstra dager

Neineinei...Kjære kjære duAvbrutt.
Åååå!!!! Fra sorg og fortvilelse til seier og glede! Denne jævla berg- og dalbanen! Men fyyyy så glad jeg ble nåDET SISTE EGGET KVIKNET TIL OG SKØYT FART!!!! VI HAR FÅTT EN "FULLSTENDIG PERFEKT" BLASTO PÅ FRYS! HERREGUD, ER DET MULIG❤

DET SISTE EGGET KVIKNET TIL OG SKØYT FART!!!! VI HAR FÅTT EN "FULLSTENDIG PERFEKT" BLASTO PÅ FRYS! HERREGUD, ER DET MULIG❤

DET SISTE EGGET KVIKNET TIL OG SKØYT FART!!!! VI HAR FÅTT EN "FULLSTENDIG PERFEKT" BLASTO PÅ FRYS! HERREGUD, ER DET MULIG❤

OMGDET SISTE EGGET KVIKNET TIL OG SKØYT FART!!!! VI HAR FÅTT EN "FULLSTENDIG PERFEKT" BLASTO PÅ FRYS! HERREGUD, ER DET MULIG❤

Av 30 egg ut var 15 modne nok og 9 ble befruktet. De snakket om å fryse på dag 3 og dag 5. Får ikke vite mer før søndag. Så dette blir nok en laang uke.
Ellers er jeg i veldig bra form, bare liitt ont i magen. Håpe det holder seg slik fremover![]()

Det er jo heeelt fantastiskNEI DET ER IKKE SANT!!!! FIKK NETTOPP MELDING OM AT DET VAR EN TIL SOM HEIV SEG PÅ! VI HAR FÅTT TO PERFEKTE BLASTO PÅ FRYS FOLKENS!!!!!!![]()