Februar 2021

Masse lykke til med innsett @Litjmora og @Ana88 ❤❤❤ Nå skal egget holde løpet ut!!!!!

I løpet av de neste timene får jeg vite med sikkerhet om det virkelig blir innsett i morgen eller ikke :nailbiting: Før helga var de optimistiske, men jeg er så redd for at blodprøvene de tok av meg skal sette en stopper for det hele! Jeg føler meg 100% normal (sett bort fra Cyclogest HÆLVETTE) og har ikke hatt noen symptomer på overstimulering i det hele tatt. Så det vil nok føles litt meningsløst dersom de sier nei nå :(

Det BLIR innsett av blasto i morgen!!!! :woot: Venter bare på beskjed om hvor mange som har klart seg gjennom helga nå :joyful:

Det BLIR innsett av blasto i morgen!!!! :woot: Venter bare på beskjed om hvor mange som har klart seg gjennom helga nå :joyful:

Å du er så heldig! Og jeg er så misunnelig :joyful:

Spent på å høre hvor mange som har klart seg.

Heisann :greet025

Så spennende det var blitt her med uttak og innsett, masse lykke til med innsett og ruging dere som er kommet så langt!!
Hos meg er det første dag med stimulering i dag, blir mye medisiner... har i grunnen vært godt med en god pause fra de kjenner jeg nå når jeg skal i gang.
Men får bare brette opp armene og kjøre på :)

Desverre overlevde ikke blasten opptining, så her ble det ikke innsett :(
Livet er skikkelig dritt i dag!

Heisann :greet025

Så spennende det var blitt her med uttak og innsett, masse lykke til med innsett og ruging dere som er kommet så langt!!
Hos meg er det første dag med stimulering i dag, blir mye medisiner... har i grunnen vært godt med en god pause fra de kjenner jeg nå når jeg skal i gang.
Men får bare brette opp armene og kjøre på :)

Lykke til med stimulering :Heartpink:Heartpink disse sprøytene er ikke det beste jeg vet nei :wacky:

Å, kjære deg :Heartred klart det er en skuffelse. Sender deg en stor klem :Heartpink:Heartpink

Neiii:sad010 så lei meg på dine vegne. I dag er det lov til å føle at livet er skikkelig dritt! Har du flere, eller blir det nytt uttak?:Heartred

Back
Topp