Tusen takkLykke til med innsett dere to![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Får du vite noe i morgen?Jeg er fullstendig ødelagt etter uttak. Spent på å få vite resultatet av befruktning neste uke.
Får du vite noe i morgen?

Før helga var de optimistiske, men jeg er så redd for at blodprøvene de tok av meg skal sette en stopper for det hele! Jeg føler meg 100% normal (sett bort fra Cyclogest HÆLVETTE) og har ikke hatt noen symptomer på overstimulering i det hele tatt. Så det vil nok føles litt meningsløst dersom de sier nei nå Tusen takk for detMasse lykke til med innsett @Litjmora og @Ana88 ❤❤❤ Nå skal egget holde løpet ut!!!!!
Og lykke til med resultatene dine i dag også sånn at du får innsett i morgenTusen takkMasse lykke til med innsett @Litjmora og @Ana88 ❤❤❤ Nå skal egget holde løpet ut!!!!!

Fantastisk, gratulerer!Det BLIR innsett av blasto i morgen!!!!Venter bare på beskjed om hvor mange som har klart seg gjennom helga nå
![]()
Det BLIR innsett av blasto i morgen!!!!Venter bare på beskjed om hvor mange som har klart seg gjennom helga nå
![]()

GratulererDet BLIR innsett av blasto i morgen!!!!Venter bare på beskjed om hvor mange som har klart seg gjennom helga nå
![]()
Desverre overlevde ikke blasten opptining, så her ble det ikke innsett
Livet er skikkelig dritt i dag!

Heisann
Så spennende det var blitt her med uttak og innsett, masse lykke til med innsett og ruging dere som er kommet så langt!!
Hos meg er det første dag med stimulering i dag, blir mye medisiner... har i grunnen vært godt med en god pause fra de kjenner jeg nå når jeg skal i gang.
Men får bare brette opp armene og kjøre på![]()

disse sprøytene er ikke det beste jeg vet nei 
klart det er en skuffelse. Sender deg en stor klem 

NeiiiDesverre overlevde ikke blasten opptining, så her ble det ikke innsett
så lei meg på dine vegne. I dag er det lov til å føle at livet er skikkelig dritt! Har du flere, eller blir det nytt uttak?
Neiognei! Kjære degDesverre overlevde ikke blasten opptining, så her ble det ikke innsett