Februarskravla!

God morgen
Vurderer å legge ut noen klær etter kengubarnet i dag, men får se om jeg gidder. Ellers er planen å bli inne i dag også, håper øret mitt da blir bra til i morgen

Det blir en miks av valnøtt og matt hvitt. Høyskap i valnøtt langs en vegg, så underskap/skuffer rundt i en U som er i matt hvitt. Og svart benkeplate :) håper det blir fint, har siklet på valnøtt i lange tider :p
Høres stilig ut. Ser fram til bilder utpå våren!
Liker uansett at det ikke er helhvitt!

Høres stilig ut. Ser fram til bilder utpå våren!
Liker uansett at det ikke er helhvitt!
Jeg hadde to ting jeg ikke skulle ha. Nemlig svart eller hvitt (særlig da høyglans) :p
Legger ved et bilde fra ikea av fargene, ble inspirert av et kjøkken de hadde der :happy:

Vedlegg

• IMG_20201030_111606.jpg
    IMG_20201030_111606.jpg
    38,3 KB · Visninger: 14
Nå må jeg verkligen bestille time til celleprøve :rolleyes:
Tenkte ta meg selv i nakken og ringe imorgen. Men er det noen som vet hva det koster og ta celleprøve hos lege?

Tenkte ta meg selv i nakken og ringe imorgen. Men er det noen som vet hva det koster og ta celleprøve hos lege?
Det har ikke jeg heller fått gjort, tenkte jeg skulle vente til min fastlege er tilbake i midten i februar :)

Viktig prøve, jeg skammer meg over å ha ikke ha tatt den på kjempelenge. Nå skal jeg passe på å ta den når jeg skal inn på kontroll etter fødsel.
Koster som vanlig time, vel (hva nå enn det koster).

Vi har hvitt kjøkken og det blir nok hvitt også neste gang , set passer oss best ;)

Da stenges det ned...spent på om ungene skal på skolen og barnehagen i morgen.

Vi har hvitt kjøkken og det blir nok hvitt også neste gang , set passer oss best ;)
Vi har også hvitt kjøkken nå, og sånn ca alt annet i nåværende hus er hvitt. Så vi trenger litt forandring, men uten at man blir lei med det første :happy: tror jeg hadde blitt mettet på svart kjøkken ganske kjapt:p

Back
Topp