Februarskravla!

Går litt fort i svingende av og til, posta visst i feil tråd i sted haha

God morgen.
Kaldt, drøyt 10 kuldegrader. Uvanlig på disse trakter. Isen er fin og jeg vil gjerne gå på skøyter med ungene. Men det er mandag. Ungene har spilletimer etter skoletid, så er det lekser og middag og så skal mellomste på håndball og minste legge seg og mellomste legge seg og eldste legge seg og så kommer jeg hjem fra jobb.

I morgen er det korps og på onsdag håndball igjen, men om jeg ikke jobber overtid på torsdag, og de gjør fort fersig leksene, så kan vi gå på skøyter da kanskje. Det er ikke lys på isen på dette vannet og det er jo mørkt rundt klokka seks.

Første møte med BUP ferdig.
Gikk ganske bra, var egentlig litt koselig :)

Pappa er lammet i høyre side nå. Kan gå, men må hjelpe høyre bein, kan ikke skrive sms. Sliter litt med tale. Medrol (medisin) virker ikke. Sykehuset purrer på Radiumhospitalet for videre behandling. Hvis han må vente, så risikerer han at det blir varig :sorry:

Pappa er lammet i høyre side nå. Kan gå, men må hjelpe høyre bein, kan ikke skrive sms. Sliter litt med tale. Medrol (medisin) virker ikke. Sykehuset purrer på Radiumhospitalet for videre behandling. Hvis han må vente, så risikerer han at det blir varig :sorry:
Uff. Får så vondt av deg ❤️ Stor klem

Huff da
Kjipt med masse ørebetennelser , nedsatt hørsel, piping osv

Ja hatt min dose av det, men operert i bihulene og det hjalp, men var kronisk bihulebetennelse også. Takknemlig for kvar dag eg kan jobbe og er så smertefri som eg blir, mindre smerter no og hatt meir flaks enn andre, så har ingen grunn til å klaga, enn om det er polyartritt og 4 ryggoperasjoner på meg. Eg er i meir enn full jobb og det var det få som forventa.

Jupp , hatt siden jeg var 3 mnd. Må ha høreapparat etterhvert.. Ørebetennelde 2-6 ganger i året.

Driver å sjekkes for tinnitus nå , våkner på natta av piping
Vokst opp med ørebetennelse på ørebetennelse, sprengte trommehinner, nedsatt hørsel og tinnitus har jeg hatt hele livet. Fått beskjed om at jeg kommer til å høre dårlig som gammel.

Vokst opp med ørebetennelse på ørebetennelse, sprengte trommehinner, nedsatt hørsel og tinnitus har jeg hatt hele livet. Fått beskjed om at jeg kommer til å høre dårlig som gammel.
Høre dårlig gjør jeg allerede, derfor høreapparat for det vil bare bli verre.

kjipt å ha set sånn.
Jeg er glad barnet mitt ser ut til å ha vokst fra seg samme problemene , min pappa ble operert for det og ble bra

Høre dårlig gjør jeg allerede, derfor høreapparat for det vil bare bli verre.

kjipt å ha set sånn.
Jeg er glad barnet mitt ser ut til å ha vokst fra seg samme problemene , min pappa ble operert for det og ble bra
Jeg er glad unga mine ikke har vært igjennom det jeg har. Føler jeg til tider vokste opp på ØNH.

Lov å håpe at småblødninger etter mensen kommer av at eg går på pillen. Får blødninger når eg tar pause, men er starta igjen. Ringe legen om det ikkje stoppe innen onsdag, enn om det er mindre enn tid gått siden sist eg tok celleprøve.

God kveld!
Jeg får vel si meg ferdig med å snike, og faktisk si hei her inne :-)
Hva gjør folk i kveld? Her er det helt rolig med to uker gammel baby og mann som ser på sjakk på tvn. :)

Back
Topp