Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok en stund til, ting tar tidGleder meg til bilder.
Høres stilig ut. Ser fram til bilder utpå våren!Det blir en miks av valnøtt og matt hvitt. Høyskap i valnøtt langs en vegg, så underskap/skuffer rundt i en U som er i matt hvitt. Og svart benkeplatehåper det blir fint, har siklet på valnøtt i lange tider
![]()
Jeg hadde to ting jeg ikke skulle ha. Nemlig svart eller hvitt (særlig da høyglans)Høres stilig ut. Ser fram til bilder utpå våren!
Liker uansett at det ikke er helhvitt!

Det har ikke jeg heller fått gjort, tenkte jeg skulle vente til min fastlege er tilbake i midten i februarNå må jeg verkligen bestille time til celleprøve
Tenkte ta meg selv i nakken og ringe imorgen. Men er det noen som vet hva det koster og ta celleprøve hos lege?
Koster som en vanlig legetimeNå må jeg verkligen bestille time til celleprøve
Tenkte ta meg selv i nakken og ringe imorgen. Men er det noen som vet hva det koster og ta celleprøve hos lege?
Synes valnøtt er utrolig lekkert!Jeg hadde to ting jeg ikke skulle ha. Nemlig svart eller hvitt (særlig da høyglans)
Legger ved et bilde fra ikea av fargene, ble inspirert av et kjøkken de hadde der![]()
Viktig prøve, jeg skammer meg over å ha ikke ha tatt den på kjempelenge. Nå skal jeg passe på å ta den når jeg skal inn på kontroll etter fødsel.Nå må jeg verkligen bestille time til celleprøve
Vi har også hvitt kjøkken nå, og sånn ca alt annet i nåværende hus er hvitt. Så vi trenger litt forandring, men uten at man blir lei med det førsteVi har hvitt kjøkken og det blir nok hvitt også neste gang , set passer oss best![]()
tror jeg hadde blitt mettet på svart kjøkken ganske kjaptHuff.Da stenges det ned...spent på om ungene skal på skolen og barnehagen i morgen.
KjedeligDa stenges det ned...spent på om ungene skal på skolen og barnehagen i morgen.
Og om jeg går på jobb eller ikke. Vi får se. Jeg trenger i grunn noe hvile/søvn før jobb. Nattevakt i morgen. Mannen er 100% sykemeldt. Får bare vente å seHuff.
Ja, er jo det. Men bra og. Bare spent på jobb og skole etcKjedelig
Ja, er jo det. Men bra og. Bare spent på jobb og skole etc
Vi har ikke mye hvitt lenger. Det eneste jeg ikke skal ha er riller på døreneVi har også hvitt kjøkken nå, og sånn ca alt annet i nåværende hus er hvitt. Så vi trenger litt forandring, men uten at man blir lei med det førstetror jeg hadde blitt mettet på svart kjøkken ganske kjapt
![]()
Jepp. I en slik situasjon er jeg takknemlig for uførhet og trygg lønn egentlig.Og om jeg går på jobb eller ikke. Vi får se. Jeg trenger i grunn noe hvile/søvn før jobb. Nattevakt i morgen. Mannen er 100% sykemeldt. Får bare vente å se![]()
Forståelig detJepp. I en slik situasjon er jeg takknemlig for uførhet og trygg lønn egentlig.