Lura
Forelsket i forumet
Hahaha, ler meg ihjel!Tusen takk, søtaEr spent! Jeg har akkurat fylt 40, vilt! Føler meg som 25, men også litt mer moden på enkelte områder. Like "barnslig" på andre
Iferd med å få mitt tredje barn forhåpentligvis
Takk for at du tror det!Alt av positive tanker og meninger er veldig bra, vet du. De hadde reagert på stimuleringen, og alle var omtrent like store. Så satser på at disse ekstra dagene gjør susen
Hvordan går det med deg? Sitter du inne på Bredvet, med anlagt bart og ellers hårløs, siktet for og ha slått ned en idiot?Jeg husker da jeg leste bivirkningene til Dhea og fortalte dem til mamma, holdt vi på og le oss ihjel. "Ja, ja, hvordan skal dette gå, lizzom"
Håper alt er bra med deg, og at du er full av positive tanker før neste, og siste vellykkede forsøkDu ser for deg oppstart i februar?
Trodde det hadde klikket litt for deg før jeg hadde lest hele avsnittet!
Neida, jeg har holdt meg på matta! Har bare vært litt amper i telefonen med arbeidsgiver. Har blitt forsøkt omplassert/"degradert", for det er jo tross alt bedre enn å "bare gå hjemme". Har tidligere i år vært i kontakt med fagforening og advokat, som mener jeg har en veldig god sak om det blir snakk om oppsigelser og at jeg absolutt ikke burde akseptere å si fra meg jobben for et dårligere tilbud. Fortalte dette i samtale med sjef, og fikk da spørsmål om jeg virkelig ville at en av de andre på avdelingen evt skulle miste jobben sin...
Ehm, jeg ønsker jo ikke at noen skal miste jobben, men siden vi bla. har 10 års forskjell i ansiennitet så - JA, jeg er den siste som burde gå! Kanskje det hjalp med litt ekstra krutt i form av dhea, jeg er vanligvis ganske konfliktsky Jeg har stor tro på deg ja! Jeg ble jo stimulert leeenge forrige gang, og plutselig reagerte de! Håper dhea og progynova fører til jevnere vekst hos meg også. Regner med å være igang om en måned.
Grattis med fylte 40!!!

Iferd med å få mitt tredje barn forhåpentligvis
Jeg husker da jeg leste bivirkningene til Dhea og fortalte dem til mamma, holdt vi på og le oss ihjel. "Ja, ja, hvordan skal dette gå, lizzom"
Du ser for deg oppstart i februar?

Er nå 7+4,(i dag) lite symptomer egentlig kun ømme pupper. har vært ekstremt redd for MA/SA så har hatt ukentlige UL. Men lille frø vokser fint, og hjertet slå så fint
Håper det fortsetter sånn
Massevis av lykke til med reisen og uttak, dette blir veldig bra! Heier på deg!!!
Heier på alle dere fantastiske damer, 2021 skal bli vårt år

Eg kjem snart etter...