Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Tusen takk, søta:) Er spent! Jeg har akkurat fylt 40, vilt! Føler meg som 25, men også litt mer moden på enkelte områder. Like "barnslig" på andre :dance018 Iferd med å få mitt tredje barn forhåpentligvis :)

Takk for at du tror det! :) Alt av positive tanker og meninger er veldig bra, vet du. De hadde reagert på stimuleringen, og alle var omtrent like store. Så satser på at disse ekstra dagene gjør susen :)

Hvordan går det med deg? Sitter du inne på Bredvet, med anlagt bart og ellers hårløs, siktet for og ha slått ned en idiot? :laughing001 Jeg husker da jeg leste bivirkningene til Dhea og fortalte dem til mamma, holdt vi på og le oss ihjel. "Ja, ja, hvordan skal dette gå, lizzom" :laughing001

Håper alt er bra med deg, og at du er full av positive tanker før neste, og siste vellykkede forsøk :Heartred Du ser for deg oppstart i februar?
Hahaha, ler meg ihjel! :hilarious: Trodde det hadde klikket litt for deg før jeg hadde lest hele avsnittet! :laughing021

Neida, jeg har holdt meg på matta! Har bare vært litt amper i telefonen med arbeidsgiver. Har blitt forsøkt omplassert/"degradert", for det er jo tross alt bedre enn å "bare gå hjemme". Har tidligere i år vært i kontakt med fagforening og advokat, som mener jeg har en veldig god sak om det blir snakk om oppsigelser og at jeg absolutt ikke burde akseptere å si fra meg jobben for et dårligere tilbud. Fortalte dette i samtale med sjef, og fikk da spørsmål om jeg virkelig ville at en av de andre på avdelingen evt skulle miste jobben sin... :banghead: Ehm, jeg ønsker jo ikke at noen skal miste jobben, men siden vi bla. har 10 års forskjell i ansiennitet så - JA, jeg er den siste som burde gå! Kanskje det hjalp med litt ekstra krutt i form av dhea, jeg er vanligvis ganske konfliktsky :D

Jeg har stor tro på deg ja! Jeg ble jo stimulert leeenge forrige gang, og plutselig reagerte de! Håper dhea og progynova fører til jevnere vekst hos meg også. Regner med å være igang om en måned.:)
Grattis med fylte 40!!! :hug007

Takk for oppmuntring og morsom sammenligning :) Neida, tenker at det kommer til å gå bra. Det gnager bare littegrann, men orart om det plutselig ikke skulle funke lengre.

Positive tanker :) FREDAG :gen014:dance008:cool05

Når forventer du mens og oppstart? Ha en tipp topp dag:)

På en av mine forsøk hadde jeg ikke bra respons på første kontroll men til neste var alt bra :) men det var nå til uka du får ny kontroll?

Jeg er i gang med sprøyter så vi får se hvordan det går for min del med ny plan :rolleyes:

Hei gode Saltvann, skal du på ny kontroll fredag? Eg har hatt cirka like lang stimulering når eg har hatt kort protokoll, men lang protokoll har jo vore best for meg så langt (sjølv om Synarela er heilt jævlig...!). Einig i at det er litt rart at du treng mange dagar ekstra no. Kor mange dagar er det snakka om? Kryssar fingrane for deg! Her er eg i gang med stimulering med Menopur og Gonal-F i kombinasjon. Håpar det gjer susen for meg!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Første kontroll på onsdag, nervøs! Har for øvrig hatt fleire migreneanfall dei siste dagane, så har vore heilt slått ut. Så kjipt! Pga Synarela først og i går trur eg det var pga det brå hormonskiftet frå nesten ingen østrogen i kroppen til å plutseleg pumpa inn FSH og LH i store mengder. I går var ein sånn dag der eg berre ville gi opp. Men veit jo at eg eigentleg ikkje vil det. Men det kostar. Uansett, blir nervepirrande dagar for oss. Heia oss!!! :gen014
Så en kontroll nå på Onsdag og kanskje en til før du får beskjed at du kan reise?!! :nailbiting::woot:

Håper at for god nyheter på Onsdag!

Skal du sette el sprøyte i Norge eller der? Eller skal du bestemme dette når du vet litt mer om flybilletter ved neste ul? Det som er bra er at du får andre ting å tenke med på (nå som du må reise) synes jeg.. :)

På en av mine forsøk hadde jeg ikke bra respons på første kontroll men til neste var alt bra :) men det var nå til uka du får ny kontroll?

Jeg er i gang med sprøyter så vi får se hvordan det går for min del med ny plan :rolleyes:

Godt og høre :) Jeg skal på kontroll imorgen. Så bra!! Det vil gå bra!! :)

Så en kontroll nå på Onsdag og kanskje en til før du får beskjed at du kan reise?!! :nailbiting::woot:

Håper at for god nyheter på Onsdag!

Skal du sette el sprøyte i Norge eller der? Eller skal du bestemme dette når du vet litt mer om flybilletter ved neste ul? Det som er bra er at du får andre ting å tenke med på (nå som du må reise) synes jeg.. :)
Me planlegg absolutt for at me no skal reisa på lørdag! Så får me håpa at kroppen responderer! :nailbiting: Veit jo aldri i dette gamet... :banghead: Skal ha UL neste mandag på klinikken også. Ovitrelle skal etter planen setjast der, slepp å ta den med i bagasjen, ettersom den skal setjast tidlegast søndag. Mykje logistikk her!! :dead:

Solomor; hvordan går det med deg? :)

Det går bra med meg, takk som spør:happy: Er nå 7+4,(i dag) lite symptomer egentlig kun ømme pupper. har vært ekstremt redd for MA/SA så har hatt ukentlige UL. Men lille frø vokser fint, og hjertet slå så fint:love7 Håper det fortsetter sånn:smiley-angelic001 Hvordan går det med deg?

Me planlegg absolutt for at me no skal reisa på lørdag! Så får me håpa at kroppen responderer! :nailbiting: Veit jo aldri i dette gamet... :banghead: Skal ha UL neste mandag på klinikken også. Ovitrelle skal etter planen setjast der, slepp å ta den med i bagasjen, ettersom den skal setjast tidlegast søndag. Mykje logistikk her!! :dead:

Jeg kan tenke meg!
Masse lykke til på Onsdag!:)

Så spennende å lese om "prosjekt OLGA klinikken" Smuta, du gir håp og inspirasjon her, så du skal bare se at vi kommer etter :joyful: Massevis av lykke til med reisen og uttak, dette blir veldig bra! Heier på deg!!!:Heartred
Saltvann, masse lykke til på kontroll idag!:Heartred
Tenker på dere holdt jeg på å si, men jo, gjør faktisk det! Og gleder meg til alle gode nyheter som jeg vet skal komme snart! Er ikke så aktivt innpå her som før, men kommer sterkt tilbake! Er igang med stråling nå og det er snart tid for halvtårskontroll, spent på den. Så må bare kroppen få komme til hektene igjen, også må jeg igjennom 1 års kontrollen til sommeren, og da håper jeg at alt ser bra ut inni der og at jeg er good to go:joyful::wav Heier på alle dere fantastiske damer, 2021 skal bli vårt år:love7

Det går bra med meg, takk som spør:happy: Er nå 7+4,(i dag) lite symptomer egentlig kun ømme pupper. har vært ekstremt redd for MA/SA så har hatt ukentlige UL. Men lille frø vokser fint, og hjertet slå så fint:love7 Håper det fortsetter sånn:smiley-angelic001 Hvordan går det med deg?

Så herlig og godt og høre :) Takk, på vei til kontroll. Jeg er veldig spent!! :)

Hahaha, ler meg ihjel! :hilarious: Trodde det hadde klikket litt for deg før jeg hadde lest hele avsnittet! :laughing021

Neida, jeg har holdt meg på matta! Har bare vært litt amper i telefonen med arbeidsgiver. Har blitt forsøkt omplassert/"degradert", for det er jo tross alt bedre enn å "bare gå hjemme". Har tidligere i år vært i kontakt med fagforening og advokat, som mener jeg har en veldig god sak om det blir snakk om oppsigelser og at jeg absolutt ikke burde akseptere å si fra meg jobben for et dårligere tilbud. Fortalte dette i samtale med sjef, og fikk da spørsmål om jeg virkelig ville at en av de andre på avdelingen evt skulle miste jobben sin... :banghead: Ehm, jeg ønsker jo ikke at noen skal miste jobben, men siden vi bla. har 10 års forskjell i ansiennitet så - JA, jeg er den siste som burde gå! Kanskje det hjalp med litt ekstra krutt i form av dhea, jeg er vanligvis ganske konfliktsky :D

Jeg har stor tro på deg ja! Jeg ble jo stimulert leeenge forrige gang, og plutselig reagerte de! Håper dhea og progynova fører til jevnere vekst hos meg også. Regner med å være igang om en måned.:)
Grattis med fylte 40!!! :hug007

Bra du sier ifra, og hvis Dhea hjelper deg til å snakke litt høyere og med klarere røst, er det topp!! Stå på krava!! Det er det eneste som nytter!

Jeg er på vei til kontroll! Litt nervøs faktisk, eller spent, er vel mer korrekt! :)
:smiley-bounce016

Vært på kontroll. Det kunne vært bedre. Kun en som har vokst, men den må vokse enda litt til. Så skal på ny kontroll på fredag, også håper vi det blir inseminering på mandag :)

Så skal tenke positivt! All you need is one :)

Vært på kontroll. Det kunne vært bedre. Kun en som har vokst, men den må vokse enda litt til. Så skal på ny kontroll på fredag, også håper vi det blir inseminering på mandag :)

Ja! Helt enig med deg!!
Kvalitet over kvantitet! :cool:
Det er bare å fortsette med sprøyte og se hva de sier på fredag :pompus:

Jeg hadde også første kontroll i dag og neste er også på fredag :joyful: . Hadde mindre enn tidligere forsøk men der var ikke gullegget så jeg tenker kanskje færre er bedre med kvalitet og ja «all you need is one» :happy:

Ingenting vi kan gjøre enn å sette på sprøyte og være positive :angelic:

Åh, desse kontrollane er så nervepirrande...!! Men høyrest lurt ut å gå for inseminasjon når det kun er éin moden follikel. Håpar sånn at det er gullegget!!! Kor stor var den i dag då?

Og grattis med 40!!! :happy093 Eg kjem snart etter... :nailbiting: Hjelp! Kjenner at det er litt kjipt med 40-årsdag midt i IVF-gjørma, men skal prøva å tenka positivt... :wtf:

Kontroll på meg i morgon, veldig nervøs!! :nailbiting:

Ja! Helt enig med deg!!
Kvalitet over kvantitet! :cool:
Det er bare å fortsette med sprøyte og se hva de sier på fredag :pompus:

Jeg hadde også første kontroll i dag og neste er også på fredag :joyful: . Hadde mindre enn tidligere forsøk men der var ikke gullegget så jeg tenker kanskje færre er bedre med kvalitet og ja «all you need is one» :happy:

Ingenting vi kan gjøre enn å sette på sprøyte og være positive :angelic:
Spennande!! Kor mange folliklar hadde du? Har kontroll i morgon, hjelp! :nailbiting: Heiar sånn på oss alle her! ❤️

Så spennende å lese om "prosjekt OLGA klinikken" Smuta, du gir håp og inspirasjon her, så du skal bare se at vi kommer etter :joyful: Massevis av lykke til med reisen og uttak, dette blir veldig bra! Heier på deg!!!:Heartred
Saltvann, masse lykke til på kontroll idag!:Heartred
Tenker på dere holdt jeg på å si, men jo, gjør faktisk det! Og gleder meg til alle gode nyheter som jeg vet skal komme snart! Er ikke så aktivt innpå her som før, men kommer sterkt tilbake! Er igang med stråling nå og det er snart tid for halvtårskontroll, spent på den. Så må bare kroppen få komme til hektene igjen, også må jeg igjennom 1 års kontrollen til sommeren, og da håper jeg at alt ser bra ut inni der og at jeg er good to go:joyful::wav Heier på alle dere fantastiske damer, 2021 skal bli vårt år:love7
Såååå godt å høyra frå deg, gode Vårsol! Tusen takk for heiing, ja, kanskje alle ender opp hos OLGA, hahaha! :D:D:D Det er verkeleg ein nervepirrande berg- og dalbane dette her.

Lykke til med den tøffe behandlinga du gjennomgår og med å restituera kroppen. Heiar sånn på deg!! Og håpar veldig at du kan hoppa ut i IVF-gjørma med oss igjen snart. :happy: Sjølv om det er slitsomt å vera her, så er jo målet fantastisk: baby! ❤️

Mange styrkeklemmar til deg på vegen, koseleg at du vil følgja meg på reisa

Spennande!! Kor mange folliklar hadde du? Har kontroll i morgon, hjelp! :nailbiting: Heiar sånn på oss alle her! ❤️

Masse lykke til! Du får si ifra hvordan det gikk!!

De så 4... tidligere har jeg fått 8-10 ved uttak men de fleste detter på dag 1-2 også er ikke gullegget der.. så ja best med mindre for min del hvis det betyr at de kommer med bedre kvalitet og at gullegget er der :smiley-angelic001

Back
Topp