Klagetråd

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
En plass for å få ut frustrasjonen sin når livet lugger litt. Klag i vei!

Last edited:
Klager over kvalme, svimmelhet og ekstrem trøtthet :depressed:

Klager over kvalme og trøtthet .
Heldigvis hjelper kvalmen litt med grønne epler og knekkebrød

Er så trøtt at jeg er helt ubrukelig om dagen.

Samme her! Sov i 11 timer i natt og er fortsatt stuptrøtt. Henger ikke med og vil bare sove
Jeg sover nesten mer enn jeg er våken, det funker dårlig med full jobb og en unge på 1,5år :P

Jeg sover nesten mer enn jeg er våken, det funker dårlig med full jobb og en unge på 1,5år :p

Samme her! Med full jobb og en 1.5 åring. Vil jo helst ha mest mulig ut av ettermiddagen med h*n, men jeg er så trøtt... Håper det ikke varer så lenge! Sist mener jeg å huske at det var verst de første 3-4 ukene

Samme her! Med full jobb og en 1.5 åring. Vil jo helst ha mest mulig ut av ettermiddagen med h*n, men jeg er så trøtt... Håper det ikke varer så lenge! Sist mener jeg å huske at det var verst de første 3-4 ukene
Jeg hadde det sånn nesten hele første trimester, håper ikke det blir sånn denne gangen.. Er slitsomt når en får dårlig samvittighet på toppen for at en ikke er den mammaen en vanligvis er.

Jeg er så utrolig oppblåst. Husker jeg var det i de forrige graviditetene også, men ikke fullt så ille tror jeg :hungover:

Klager litt over at jeg sitter og skal opp til muntlig eksamen. Historie av alle ting :meh: og jeg er så kvalm og svimmel og har ikke fått forberedt meg ordentlig med full jobb og tre barn pluss denne pokkers kvalmen :confused::confused::confused: sånn da fikk jeg klaget litt. Kunne vært verre :p

Sånn heilt skrekkelig trøtt!! Utrulig ubehagelig, men sånn var det forrige gang også... det går heldigvis over forhåpentligvis etter 1 trimester...

Jeg føler meg bare i veien. Spesielt på jobb. Svimmel, kvalm, sliten, trøtt.

Så trøtt at jeg et helt ubrukelig på dagtid. La meg tidlig nå på kvelden, sov en halvtime og nå får jeg ikke sove. :arghh:

Får så dårlig samvittighet når jeg ikke klarer å dra på jobb :( I dag skulle jeg hjelpe ei som har litt mye å gjøre også, så da kjennes det ekstra kjipt å si ifra at jeg ikke kommer :oops: Men jeg tror virkelig jeg hadde vært mer til bry enn nytte nå :( Jobben har også litt for få doer til at jeg er garantert fri passasje når kvalmebølgene kommer :depressed:

Eldstemann har vært pøbel på skolen idag, anmerking for å ha risset initialene sine i stolen på klasserommet:/

Klager over at det føles som om jeg aldri vil komme ajour med skolearbeidet, og trøttheten gjør det ikke noe lettere.. ååååh, gi meg juleferie nå! :facepalm:

Har så ligamentssmerter i dag, blir i dårlig humør av å gå med ubehag og vondt hele tiden også :(

Back
Topp