Jeg hadde tenkt til å sende deg en melding til. Ønsket ikke å undervurdere følelsene dine, beklager om du følte det slik. Jeg skjønner at du er deppa, verden er ikke så trivelig for tiden. Alt blir forsterket av hormonene du inntar. Jeg skjønner ikke hva det er med meg, merker aldri noenting. Det kan iallfall ikke være positivt!
Selvfølgelig tar du en runde med sjefen din om så skulle skje! Men det vet du ikke enda. Jeg er ikke den rette til å si at du ikke skal bekymre deg, før du vet om du har noe å bekymre deg for. Jeg er akkurat lik, og jeg får helt "hang-ups" og langvarig tankerusj om ofte det samme, om og om igjen. Utrolig slitsomt! Jeg prøver å forbedre den siden av meg, ofte veldig bortkastet tankevirksomhet.
Ja, jeg skjønner og har stor forståelse for at dagpenger ikke er drømme situasjonen, men det er dessverre en realitet for en god del. Det er ingen tvil om at du er en oppegående jente, så vet det vil ordne seg jobbmessig for deg. Om det skulle bli nødvendig. Prøv og slapp av, tenk positive tanker; det meste pleier å ordne seg
Det blir en spennende dag imorgen med både valget og pressekonferansen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg sjekket telefonen inatt i forbindelse med valget, men det var en del. Jeg har i tillegg den dårlige uvanen at jeg sjekker smittetallene - hver natt! Ikke bra. De blir oppdatert like over midnatt.
I know!! Jeg legger ikke skjul på hva jeg syns om de jeg møter på buss/t-bane uten munnbind. Jeg sier ikke noe, men jeg sender noen blikk som sier en del. Munnbind-gjengen holder på en måte sammen, nesten litt morsomt oppi alt.
Håper du har det bedre. Nå er det fotball, det syns jeg er såååå kjedelig! Så jeg skal fortsette og se på norsk-ish på NRK! Lura, søte deg