Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Så bra Saltvann, helt super plan spør du meg!:happy: Når blir oppstart for deg? Masse lykkeønskninger og gode vibber sendes din vei!:Heartred Denne gangen skal det gå! Heier sånn på deg!:hello2

Sitter på sykehuset nå og er snart ferdig med kur nr. 4, det nærmer seg siste innspurt! Gleder meg til å tine opp eggene mine jeg:joyful: Klem fra Vårsol:flower
Du er så god mot oss her inne når du selv går gjennom dette, håper så den dagen kommer til deg snart at eggene blir satt inn. Stor klem❤️

Etter 3 uker med Suprecur, og en uke med GonalF venter vi på samtale idag om kommende Ovitrelle og uttak. ICSI denne omgang, håper det gir bedre avkastning på befruktede egg. Uttak sent denne uke(i Sverige spiller ingen rolle om det er ukedag eller helg, det gjöres uansett), eller neste uke om verdiene fra gårdagens blodpröve er bra.. To be continued...
Litt fravärende her inne pga jobbsituasjon, men holder tomler for dere alle :Heartred

Så spennende!! Masse lykke til og oppdater gjerne :)

Dag 6 med sprøyter og jeg kjenner nok effekten av hormonene jeg dytter i meg, for er litt deppa for tiden. Første kontroll på fredag, og er så nervøs for at det ikke går veien denne gangen heller - særlig siden jeg har fått signal om at jeg kan miste jobben når permitteringen går ut. 2-åringen har også hostet og vært snørrete de siste dagene, så vi har holdt henne hjemme fra barnehagen, og nå er jeg livredd for å bli syk selv! Og så blir jeg så sint og fortvilet over alle som gir blaffen i smittevern når jeg ser utviklingen av Korona i Oslo! :arghh:
Det var min lille utblåsning, nå skal jeg glede meg over alt det positive som skjer her for tiden - det gir håp! :joyful: Lykke til med uttak, innsett og ruging @NyPrøver2020 @Solomor2020 @Willeikke :Heartpink

Da er det endelig min tur til å ruge:) Har innsett i morgen, fryseforsøk:nailbiting: Håper alt går etter planen:nailbiting:
Masse lykke til, Solomor!! Blir spennande å følgja deg! ❤️ Me har hatt mykje motgang her i gruppa vår i det siste, håpar det snur no! :happy:

Så bra Saltvann, helt super plan spør du meg!:happy: Når blir oppstart for deg? Masse lykkeønskninger og gode vibber sendes din vei!:Heartred Denne gangen skal det gå! Heier sånn på deg!:hello2

Sitter på sykehuset nå og er snart ferdig med kur nr. 4, det nærmer seg siste innspurt! Gleder meg til å tine opp eggene mine jeg:joyful: Klem fra Vårsol:flower
Ååååh, eg gler meg også masse til du kan få tint opp egga dine, det blir stas. Kor mange kurar har du igjen? Heia, heia, finaste du!!! ❤️

Dag 6 med sprøyter og jeg kjenner nok effekten av hormonene jeg dytter i meg, for er litt deppa for tiden. Første kontroll på fredag, og er så nervøs for at det ikke går veien denne gangen heller - særlig siden jeg har fått signal om at jeg kan miste jobben når permitteringen går ut. 2-åringen har også hostet og vært snørrete de siste dagene, så vi har holdt henne hjemme fra barnehagen, og nå er jeg livredd for å bli syk selv! Og så blir jeg så sint og fortvilet over alle som gir blaffen i smittevern når jeg ser utviklingen av Korona i Oslo! :arghh:
Det var min lille utblåsning, nå skal jeg glede meg over alt det positive som skjer her for tiden - det gir håp! :joyful: Lykke til med uttak, innsett og ruging @NyPrøver2020 @Solomor2020 @Willeikke :Heartpink
Huff, det er verkeleg tøffe tider dette her!! Og me som slit i IVF-gjørma i tillegg har det jo ekstra krevande... Og så står du i fare for å mista jobben på toppen av alt. :( Håpar du får behalda jobben, at det blir full klaff denne runden og at f*** covid-19 snart er historie. :smiley-angelic001

Me er her og heiar deg fram! ❤️

Jepp, det blir bra!! Jeg ble litt skeptisk igår kveld. Legen jeg snakket med sa at jeg godt kunne begynne med blodfortynnende (som de bruker som støttemedisin i DK) allerede nå. Da jeg leste om dette i felleskatalogen igår kveld, står det at det ikke er anbefalt til de som prøver å bli gravide. Merkelig. Sendte de mail tvert.

Tenk det, Vårsol!! Snart ferdig!! Døren til fryseren kan snart åpnes!! Jeg heier på deg :) !! Jeg sitter hjemme og ser på Norsk-ish. Jeg er i karantene, testet meg igår, fikk negativt test svar idag. Vi hadde en positiv pasient forrige uke, og jeg ville teste meg for å være sikker. Håper dagen din er fin!! :)

Last edited:

Lura :Heartred Kjipt å lese at du er deppa. Opp med humøret igjen! Jeg tenker det er litt positivt at du kjenner på hormonene, da funker medisinen iallfall :) De fleste småbarn er normalt snørrete og hoster på denne årstiden, det er mest sannsynlig bare det. Det er kun 2 dager til fredag, det går fint! :) Håper selvfølgelig du beholder jobben, om ikke så finner du en ny :) I mellomtiden får du dagpenger. Men ja!! Blir såååå oppgitt over de som blåser i reglene! Imorgen blir det strengere tiltak. Jeg tipper at det frarådes å være sammen med venner, kun familie/besteforeldre. Det får folk bare takle en periode. Det er folk som har det langt verre. Jeg håper de forbyr bryllupsfester og andre sammenkomster, der de tilsynelatende ikke har hørt om corona, avstand, håndvask og antibac. Jeg blir HELT matt!! Fest og moro får vente til pandemien er over! Sånn; da fikk jeg også ut litt gørr! :laughing001 Jeg er hjemme idag, tok test igår. Negativ! Vi hadde en pasient forrige uke som testet positivt etter han hadde vært hos oss, så da ville jeg teste meg. Jeg har på smittevernutstyr, men ønsket likevel test.

Håper dagen din blir bedre!! Tenk; om 3 uker er du mest sannsynligvis preggis! :) :) :)

Da har jeg satt inn to perfekte egg som legen sa, og ett egg som skal dyrkes til i morgen så fryses ned om det var bra. ❤️

Etter en times forsøk på å prøve å få inn kateter i livmora de bruker for å overføre egget, fikk jeg endelig inn en perfekt blastocyst, top notch sa embriologen:happy: Blodprøver den 16, men jeg har hamstret tester så blir nok før det kjenner jeg meg rett:hilarious: Nå kan jeg endelig kalle meg ruger:happy::happy::happy:

Etter en times forsøk på å prøve å få inn kateter i livmora de bruker for å overføre egget, fikk jeg endelig inn en perfekt blastocyst, top notch sa embriologen:happy: Blodprøver den 16, men jeg har hamstret tester så blir nok før det kjenner jeg meg rett:hilarious: Nå kan jeg endelig kalle meg ruger:happy::happy::happy:

Strålende nyheter :) :) :)

Back
Topp