Uff, jeg må bare få ut litt gørr her... Jeg har SÅ dårlig følelse ang det forsøket
Fikk inn 5 dagers i går og stresser maks med at jeg ikke kjenner noe. Så er jeg livredd for at de har kludret det til siden det var så vanskelig å få inn det kateteret. Hvor vanlig er det å kjenne at egget fester seg? Og når pleier det å feste seg? Vet at jeg bør smøre meg tålmodighet, men tålmodighet er ikke min greie altså
Beklager negativiteten, men dere er så kloke dere damene her så jeg håper dere kan roe meg litt ned
Fikk inn 5 dagers i går og stresser maks med at jeg ikke kjenner noe. Så er jeg livredd for at de har kludret det til siden det var så vanskelig å få inn det kateteret. Hvor vanlig er det å kjenne at egget fester seg? Og når pleier det å feste seg? Vet at jeg bør smøre meg tålmodighet, men tålmodighet er ikke min greie altså

Beklager negativiteten, men dere er så kloke dere damene her så jeg håper dere kan roe meg litt ned

Kryssar fingrane for full klaff for deg!!!
Her har vi vært å testet oss hele husstanden ikveld pga smitte i parallellklassen til sønnen, så nå er det alvor her, karantene og full pakke. Har hamstret masse god mat på Meny og begynte på Norsk-ish serien (takk for tips, den er bra)! så får man bare gjøre det beste utav det imens og håpe folk innser alvoret nå etterhvert. Håper dagene dine er fine gode Saltvann!
Du er så morsom, og du er så flink til å sette det på trykk!! Jeg ser det virkelig for meg