Ikm v.46 <3

Bring kan ta seg en bolle:hungover: Når jeg søker på sporingen til testene mine har den stått på stedet hvil siden 21!!:inpain:....

Men el-slim og murringer i dag, så el er uansett på vei:happy::happy:
Synes det er vanskelig å ikke ha hele kontrollen kjenner jeg.... Håper testene kommer snart... Lite lyst til å bruke en formue på apoteket :hilarious::hilarious:
Uff, så kjipt :wtf: håpar du treffer blink uansett og blir gravid :happy:

Jeg sliter med å få gode bilder av el test i premom. Måtte ta syv bilder når for å få med noe strek. Noen som har noen triks? Har funnet ut at hvit bakgrunn er viktig men bruker fortsatt for lang tid på bildene o_O:p

Jeg sliter med å få gode bilder av el test i premom. Måtte ta syv bilder når for å få med noe strek. Noen som har noen triks? Har funnet ut at hvit bakgrunn er viktig men bruker fortsatt for lang tid på bildene o_O:p
Hvit bakgrunn, hvil albuer på noe når du tar bildet, feks bordet. Bruk blits så får alle bilder samme utgangspunkt og du får ikke «feile» svar om det er litt mørkere/lysere i rommet :happy:

Heftige murringar i natt, låg å kjente lenge på dei før eg sovna igjen . . Idag føler eg med støl nedentil om det gir meining :dead: 2 dpo

Det blir mange premom spørsmål fra meg nå. Håper dere holder ut med meg :oops: første gang jeg bruker app og tester.

Endrer appen dagene for el ettersom man legger inn tester? Premom mener jeg er på første fruktbare dag i dag, men testene viser low når jeg legger de inn.

Heftige murringar i natt, låg å kjente lenge på dei før eg sovna igjen . . Idag føler eg med støl nedentil om det gir meining :dead: 2 dpo
Jeg også... Lå våken i 2 timer i natt... Verket i ryggen/hoftene og også støl i magen. Sinnsyk trøtt. Men kan like godt være høstværet :confused:

Det blir mange premom spørsmål fra meg nå. Håper dere holder ut med meg :oops: første gang jeg bruker app og tester.

Endrer appen dagene for el ettersom man legger inn tester? Premom mener jeg er på første fruktbare dag i dag, men testene viser low når jeg legger de inn.
Den endra dagen for el hos meg ettersom eg la inn tester :happy:

Jeg også... Lå våken i 2 timer i natt... Verket i ryggen/hoftene og også støl i magen. Sinnsyk trøtt. Men kan like godt være høstværet :confused:
Slitsomt å få for lite søvn når eg måtte opp kl.06 idag :wtf: her har me sol og 10 varmegrader, så kan nesten ikkje skylda på været her :happy: men støl og trøyttheten er til å ta og føle på idag :wacky:

Jøss, virker som appen har temmelig rett. CM nå som tilsier at el er på vei :D

Nesten litt imponert:p

Og jeg som fortsatt venter på cb digital eggløsningstest i posten. Håper den kommer i dag :happy:

Burde vel teste et par ganger om dagen fremover da? Synes det er vanskelig å ikke drikke noe på 4timer da. Har bare testet på morgenen frem til nå.

Og jeg som fortsatt venter på cb digital eggløsningstest i posten. Håper den kommer i dag :happy:

Burde vel teste et par ganger om dagen fremover da? Synes det er vanskelig å ikke drikke noe på 4timer da. Har bare testet på morgenen frem til nå.
Ja, da hadde eg begynt med testing minst 2 ganger for dagen :happy: da er el like rundt hjørnet :smiley-angelic001

CD 12 i dag, og jeg har også tester på vei som jeg håper ankommer i dag :hilarious: Sist PP begynte jeg testingen på CD 13 og tror jeg fikk blinkende smilefjes da? EL var ca CD 17, så det stemmer vel greit i grunn. Bruker CB sin 4 mest fertile dager - tester. Denne runden tror jeg dog vi skal satse på sex annenhver dag til et par - tre - fire dager etter testen har blitt negativ igjen, i stedet for 3-4 dager på rad rundt EL. Det har jo tydeligvis ikke funka så... :dead:

Back
Topp