~Oktober~

Så du hadde testet i dag. Det er så vondt når man ikke får noe utslag på testen:( God klem til deg. Men løpet er vel ikke kjørt enda?:Heartred
Jo jeg hadde vel noe som kunne ligne en strek i går. Men det er nok bare skygge. Orker ikke å få flere negative/skygger slengt i fjeset akkurat nå, så dropper testing i dag hvertfall. Så får vi se om jeg ombestemmer meg før blodprøven fredag:)
Løpet er kjørt, kjenner det på hele kroppen. Og blasto skal slå ut etter så kort tid. Har brukt opp mine forsøk i det offentlige, så veldig leit.

Løpet er kjørt, kjenner det på hele kroppen. Og blasto skal slå ut etter så kort tid. Har brukt opp mine forsøk i det offentlige, så veldig leit.
Jeg også kjenner det på kroppen.
Æsj så utrolig leit! Det føles så urettferdig at andre får det til så ‘’lett’’ mens andre må igjennom så masse..

Jeg også kjenner det på kroppen.
Æsj så utrolig leit! Det føles så urettferdig at andre får det til så ‘’lett’’ mens andre må igjennom så masse..
Ja, det er sant. Kjenner godt på kroppen at vi har gått gjennom 4 forsøk på under ett år, og den skuffelsen er vondt å svelge.

Ja, det er sant. Kjenner godt på kroppen at vi har gått gjennom 4 forsøk på under ett år, og den skuffelsen er vondt å svelge.
Uff det skjønner jeg:Heartred Jeg håper virkelig det blir deres tur snart!
Vi har prøvd i snart 5 år nå. 3 graviditeter bak oss men ingen barn. Alle endt i SA uke 6, 9 og 11. Nå er jeg redd for at det blir like mange år i ivf-verden også.. Det vet jeg ikke om psyken klarer.

Så utrolig leit, gode klem til deg :Heartred

Å nei! Det er forferdelig trist :(
Håper dere lykkes!

kan forstå det føles ekstremt urettferdig og det er egentlig ikke ord for det.

fortsetter dere privat? Isåfall så ønsker jeg dere det aller beste! Og at det en dag sitter.

Da var et nesten uendelig uttak over:wacky: Legen trodde hun var ferdig flere ganger, men neida, flere poser.. Haha:laughing002 Fikk ut 17 egg! Nå håper jeg virkelig på god befruktning:Heartred:smiley-angelic001

For en fangst! Hvor mange folikler trodde de det var ut fra ul? Krysser fingrene for mange befruktninger :signs003

Uff det skjønner jeg:Heartred Jeg håper virkelig det blir deres tur snart!
Vi har prøvd i snart 5 år nå. 3 graviditeter bak oss men ingen barn. Alle endt i SA uke 6, 9 og 11. Nå er jeg redd for at det blir like mange år i ivf-verden også.. Det vet jeg ikke om psyken klarer.
Skjønner deg godt. Mistet første i uke 20, og ikke fått positiv med de andre forsøkene. Så tror vi gir oss med dette, er mye penger som går på dette.

Å nei! Det er forferdelig trist :(
Håper dere lykkes!

kan forstå det føles ekstremt urettferdig og det er egentlig ikke ord for det.

fortsetter dere privat? Isåfall så ønsker jeg dere det aller beste! Og at det en dag sitter.
Vi tar det ikke privat, vi vil ikke sette oss i mer gjeld enn det vi har så vi har iallefall prøvd mange ganger nå.

Hei :happy: Kaster meg med her etter lang tid som "tilskuer" :shy: Jeg testet svaakt positivt i dag på vanlig strimmeltest fra babyplan. 10dpo, 7 dager siden innsett av 3-dagers embryo. Jeg satte halv dose ovitrelle som hcg-støtte onsdag i forrige uke, så jeg regner nesten med at det er den som gir utslag. Er veldig spent på testene i dagene som kommer. Testdag er på fredag :hungover: Noen her som har erfaring med hcg-støtte og som vet hvor lenge den kan henge igjen?

Hei :happy: Kaster meg med her etter lang tid som "tilskuer" :shy: Jeg testet svaakt positivt i dag på vanlig strimmeltest fra babyplan. 10dpo, 7 dager siden innsett av 3-dagers embryo. Jeg satte halv dose ovitrelle som hcg-støtte onsdag i forrige uke, så jeg regner nesten med at det er den som gir utslag. Er veldig spent på testene i dagene som kommer. Testdag er på fredag :hungover: Noen her som har erfaring med hcg-støtte og som vet hvor lenge den kan henge igjen?

Hei :happy:
Så spennende!!
Vet ikke hvir lenge den sitter i med en halv dose, skal selv sette det to ganger hvis alt går bra.
Har bestilt en del tester jeg håper kommer i posten snart så jeg kan teste ovitrelle ut...

Men hvis du tar nye tester som blir sterkere er det stigning pga baby og ikke ovitrelle :signs003

Hei :happy:
Så spennende!!
Vet ikke hvir lenge den sitter i med en halv dose, skal selv sette det to ganger hvis alt går bra.
Har bestilt en del tester jeg håper kommer i posten snart så jeg kan teste ovitrelle ut...

Men hvis du tar nye tester som blir sterkere er det stigning pga baby og ikke ovitrelle :signs003

Jeg satte full dose før uttak, og så halv dose dagen etter uttak og siste halve dose 5 dager etter uttak (som var på onsdag forrige uke). Høres ut som at du får ganske likt opplegg som meg da. Spennende :happy: Når skal du i gang?Testen i dag var første test denne runden, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet litt til.. det er mulig at jeg ryker på en ny i kveld :hilarious:

Jeg satte full dose før uttak, og så halv dose dagen etter uttak og siste halve dose 5 dager etter uttak (som var på onsdag forrige uke). Høres ut som at du får ganske likt opplegg som meg da. Spennende :happy: Når skal du i gang?Testen i dag var første test denne runden, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet litt til.. det er mulig at jeg ryker på en ny i kveld :hilarious:

Det er så sinnsykt vanskelig å la vær :rolleyes::oops:
Elsker å teste og å ha mange tester tilgjengelig, kan bli pinlig mange... så gjemmer som regel en del av de fra mannen min :p

Jeg skal sette ovitrelle i kveld og uttak på onsdag! Så krysser fingrene for gode egg som holder til innsett neste mandag. Skal sette støtten samme dager som deg :)

Du må holde oss oppdatert!

Jeg tok hcg støtte sist, med 5 klikk på 6dpo, denne hang i til 11 eller 12dpo, og den varierte i styrke på testene hver dag. Trodde jeg var gravid da den ble sterkere ene dagen, men var det altså ikke.. Bare en liten headsup:)
Masse lykke til!:Heartred

Ovitrell kan være i 10 dager, usikker på halv dose. Tok halv dose selv men det var ikke for støtte men fare for overstimulering. men testet ikke før 9 dager etter insett... fikk positiv da for jeg var gravid så :) lykke til!!

Det er så sinnsykt vanskelig å la vær :rolleyes::oops:
Elsker å teste og å ha mange tester tilgjengelig, kan bli pinlig mange... så gjemmer som regel en del av de fra mannen min :p

Jeg skal sette ovitrelle i kveld og uttak på onsdag! Så krysser fingrene for gode egg som holder til innsett neste mandag. Skal sette støtten samme dager som deg :)

Du må holde oss oppdatert!

Samme her. Samboer skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan vente til testdag. Hadde det bare vært så enkelt.. :wacky:

Jeg skal oppdatere. Det må du òg :D
Lykke til med uttak, innsett og alt som fører med! Krysser fingrene for god fangst og full klaff :joyful:

Jeg tok hcg støtte sist, med 5 klikk på 6dpo, denne hang i til 11 eller 12dpo, og den varierte i styrke på testene hver dag. Trodde jeg var gravid da den ble sterkere ene dagen, men var det altså ikke.. Bare en liten headsup:)
Masse lykke til!:Heartred

Ai.. det hørtes fortvilende ut. Takk for heads up :happy::Heartpink

10 dpo og hatt en skikkelig mental breakdown. Føler så på meg at det ikke har gått og det er en så sjukt vond følelse. Vet at det enda kan være håp, men det håpet kjenner jeg nesten ikke på lenger.

Back
Topp