IKM uke 39

Det var synd, men heller det enn å gå å vente hvis det uansett ikke gikk denne gangen! Er i nesten samme situasjon selv- tempen droppet veldig i dag, men foreløpig ingen TR.. Vil bare at TR skal komme hvis det ikke klaffet, for denne ventingen er ulidelig! :Heartred
Lykke til i neste pp!:love2
Ja, ikke sant. Litt deilig å få muligheten til å starte med blanke ark og skal bruke dagen på å planlegge litt hvordan jeg skal forholde meg til denne syklusen :-)

Jeg tempet 3.5 time senere enn vanlig i dag og da var den bare midt på treet. Hadde jeg tempet til vanlig tid ville jeg nok sett et markant tempdropp selv.

Jeg synes det er så merkelig at mange av oss fikk så rare streker denne uka. Jeg bestilte babyplan til neste pp. Kanskje vi ses i uke 43!❤️
Vi sees nok i uke43, syns det er gull verdt å ha noen å prate om alt og ingenting med. Jeg har bestilt et par cb tidligtester (den jeg fikk best strek på av alle testene jeg tok, de andre var make sure vanlige). Har noen make sure vanlige igjen + noen digitale. Skal gjøre mitt beste for å ikke la det ta helt overhånd om 1 måned. Maks 1 test pr dag fom 10dpo.. eller 8dpo siden jeg tross alt fikk utslag på det denne syklusen.. Hihi tror jeg er på vei til å bli testetøs jeg og:hilarious:

Elendig kvalitet men veldi svakt strek idag også, ikm idag å enda ikke fått tr. Bruker som regel å få tr når jeg står opp om morgenen. Men den kan no komme utover dagen. Støl i puppene å neddi magen. Småkvalm.

Vedlegg

• IMG_20200927_113511.jpg
    IMG_20200927_113511.jpg
    20,1 KB · Visninger: 129
Morgentestene de siste dagene. Er jo stigning ut fra det jeg kan se, men blør litt enda. Spent på hva blodprøvene til uka sier. Skal sies at jeg ikke har troa i det hele tatt, tror det er exu eller SA bare at testene kanskje stiger før de synker
FB784974-605A-404C-852C-FB937380ECC5.jpeg

Morgentestene de siste dagene. Er jo stigning ut fra det jeg kan se, men blør litt enda. Spent på hva blodprøvene til uka sier. Skal sies at jeg ikke har troa i det hele tatt, tror det er exu eller SA bare at testene kanskje stiger før de synker
Vis vedlegget 336719

Så ulidelig spennende:sorry: Håper sånn for deg:Heartred

Ja, det ble en rar uke her inne.. Håper resten av gjengen får svar snart ❤️ Godt å ha noen å snakke med om alt det rare rundt prøvingen, vi går jo i vår egen lille boble..

Ja, det ble en rar uke her inne.. Håper resten av gjengen får svar snart ❤️ Godt å ha noen å snakke med om alt det rare rundt prøvingen, vi går jo i vår egen lille boble..

Ja det er det, samboer begynner å bli smågal av gjettinga mi, først tror jeg så tror jeg ikke pga svake streker osv, sånn går no dagene å han er jo så sikker selv:joyful::dead::hilarious:

Ja det er det, samboer begynner å bli smågal av gjettinga mi, først tror jeg så tror jeg ikke pga svake streker osv, sånn går no dagene å han er jo så sikker selv:joyful::dead::hilarious:

Det er nå dritt.. Jeg forsøkte å holde testinga for meg selv, men når jeg ble anklaget for å være så sur måtte jeg lette på trykket for å forklare hva som foregikk med alle strekene - å mens som ikke kom. Han var sikker på at jeg var gravid uansett, men de kan jo ikke like mye om dette som vi damer :rolleyes: Så kom jo tanta endelig til slutt, å nå har jeg skikkelig PMS humør :laughing002 Håper du enten får sterkere strek, eller tanta kommer fort ❤️

Det er nå dritt.. Jeg forsøkte å holde testinga for meg selv, men når jeg ble anklaget for å være så sur måtte jeg lette på trykket for å forklare hva som foregikk med alle strekene - å mens som ikke kom. Han var sikker på at jeg var gravid uansett, men de kan jo ikke like mye om dette som vi damer :rolleyes: Så kom jo tanta endelig til slutt, å nå har jeg skikkelig PMS humør :laughing002 Håper du enten får sterkere strek, eller tanta kommer fort ❤️

Ja det er akkurat det, vi damer kan vel mere å kjenner selv på kroppen :). Ja det håper jeg også. Begynner å bli utålmodig å så usikker samtilig. Min ikm var/er i går/idag. Så enda sjanse for at tr kommer. Men håper selvsagt at strekene bli sterkere å at sambo har rett ❤️.

Der var kvalmen kommet også :depressed: Kom som lyn fra klar himmel. Kan jo selvfølgelig være pms, men bruker aldri å ha så sterke symptomer på det. Gru/gleder meg til i morgen :rolleyes: Føler meg helt uttafor ass :hilarious: Håper resten av dere også får noen svar snart :Heartred

Testet daglig tom i går, men ikke testet i dag siden tempen droppet.. Men TR har fortsatt ikke vist seg, så hvis tempen stiger imorgen igjen, tester jeg igjen da! Du da?:rolleyes:

At jeg tester ja! Meeen blir ikke så veldig klok. Får skygge på babyplan men ikkenoe sterkere ser ut til.

At jeg tester ja! Meeen blir ikke så veldig klok. Får skygge på babyplan men ikkenoe sterkere ser ut til.
Jeg hadde bare vanligtester (bp 25mlu) denne gangen, så har bare testet med de.. Venter på tidligtester (Makesure), men de har ikke kommet enda;) Belager meg på at TR er rett rundt hjørnet, men har et lite håp frem til hun evt ikke kommer:rolleyes:

Jeg hadde bare vanligtester (bp 25mlu) denne gangen, så har bare testet med de.. Venter på tidligtester (Makesure), men de har ikke kommet enda;) Belager meg på at TR er rett rundt hjørnet, men har et lite håp frem til hun evt ikke kommer:rolleyes:
Edit: rosa på papiret nå, så er nesten litt lettet over å vite nå! Trist, men nå vet jeg iaf:)

Nå står jeg bare og skjelver! Fikk en svak positiv test idag! Testet kun på oppfordring fra venninne, og venta negativ pga «mensen» men jammen var den positiv! Den var negativ på Fredag, begynte å blø fredag kveld, blødde lørdagen og så stoppet det, symptomene har blitt sterkere for hver dag, så dette synes jeg er veldig rart! Skal ringe legen idag♥️

Vedlegg

• 7925159C-5105-4A20-AED5-5FB8F5E3066A.jpeg
    7925159C-5105-4A20-AED5-5FB8F5E3066A.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 133
09CC43D8-047F-442D-8D8C-9A6690F2FCF8.jpeg

Er det noen som har opplevd dette før?? :-( :-( :-(
Har hatt masse positive med stigning. Også samme clearblue som nå, som sa 1-2 uker, på fredag. Jeg går rett i kjelleren nå. Hva er odsen for at denne testen har feil liksom? Jeg testa ikke på lørdag eller søndag. Ville bare se 2-3 uker nå, så fikk sjokk :-(

Back
Topp