IKM uke 39

Gratulerer så mye til dere med positiv test:Heartred Og så krysser jeg fingrene for dere andre at det snart dukker opp to streker hos dere også:Heartred
 
Jeg kan settes på TR. IKM uke 43, her kommer jeg!
 
Da var ikm-dagen kommet :nailbiting: Men 0 tegn til mens. Ingen murringer eller noe som helst :rolleyes: Bortsett fra litt strekking/stikking i lyskene når jeg snur meg, og litt stikkinger i rumpa/ høna :hilarious: Haha! Tar det som et positivt tegn jeg! Håååååper! Ingen tester igjen, så ser meg pent nødt til å vente med testing til mandag :oops: Håper tr holder seg langt unna til da. So far, so good. Satser på at jeg hadde EL senere enn antatt. Så her er det ventemodus. Får prøve å nyte helgen med barnefri og kvalitetstid sammen med kjæresten :Heartred
 
Jeg tenker det samme! Vi får krysse fingrene for at vi får positive tester i uke 43❤️
Jaaa, håper det! Har så lange sykluser at det blir ikke aktuelt før uke 44, men uavhengig så håper jeg at det kan gå på neste forsøk. Tror jeg må fokusere mindre på når el er, og faktisk huske å legge aksjer litt oftere denne gangen :hilarious:

TR kom forresten i dag, så jeg kan settes på ikke gravid nå :)
 
Fant tilfeldigvis en ekstra test som jeg bare «måtte» ta :hilarious: Sterkere tykk strek idag! Litt tørket da. Måtte redigere litt for å få den frem så dere kanskje ser den :angelic: Håpet er litt sterkere nå :nailbiting: 14 dpo. Nå må jeg vente til mandag igjen....
 

Vedlegg

  • D7B89C3F-E073-4E4F-9321-01E8646D26CE.jpeg
    D7B89C3F-E073-4E4F-9321-01E8646D26CE.jpeg
    27,8 KB · Visninger: 106
Jeg er så spent på dine vegne! Vi er vel like langt dpo-messig? Håper tr holder seg unna og at det er en liten spire som ligger å lurer :angelic:

Tror det, 14 dpo i dag :happy: Håper jeg også!! Her er min med morgenurin. Blir ikke riktig klok på dette
 

Vedlegg

  • 2B1E5101-3993-407E-ACCA-FEB6CCD7C34F.jpeg
    2B1E5101-3993-407E-ACCA-FEB6CCD7C34F.jpeg
    34,7 KB · Visninger: 97
Ser definitivt noe! :woot:

Jeg å, men har jo sett noe i tre dager uten at det blir ordentlig strek. Testet svakt 12 dpo med tidligtest sist, så er kanskje litt «treig».. Men hvis det skulle vært noe levedyktig burde jo testene økt når hcg skal doble seg hvert andre døgn :(
 
Fant tilfeldigvis en ekstra test som jeg bare «måtte» ta :hilarious: Sterkere tykk strek idag! Litt tørket da. Måtte redigere litt for å få den frem så dere kanskje ser den :angelic: Håpet er litt sterkere nå :nailbiting: 14 dpo. Nå må jeg vente til mandag igjen....

Ser ut som vi har ganske like streker.. Testet du for el denne pp? :happy:
 
Klarte ikke å vente til mandag med digitaltesten. Endelig ser det ut til å være vår tur! Vi har hatt møte med fastlegen, så hvis ikke det hadde gått på denne pp hadde vi blitt henvist videre for å få hjelp. Begynner å dra på årene. Men her står jubelen i taket og vi begynner å senke skuldrene litt mer.

Disse digitale har aldri slått ut når vi har hatt kjemiske Vis vedlegget 336560
Gratulerer:Heartbigred
 
Back
Topp