IKM uke 39

Klarte ikke å vente til mandag med digitaltesten. Endelig ser det ut til å være vår tur! Vi har hatt møte med fastlegen, så hvis ikke det hadde gått på denne pp hadde vi blitt henvist videre for å få hjelp. Begynner å dra på årene. Men her står jubelen i taket og vi begynner å senke skuldrene litt mer.

Disse digitale har aldri slått ut når vi har hatt kjemiske
A380EFCC-BE45-4429-91B7-CCB446093610.jpeg
 
13 DPO i dag. Har hatt blenda tester alle foregående dager. Glemte å ta en test i dag, men var egentlig lik så greit, så sparte jeg den til neste syklus! Blødde litt friskt i går kveld, så forventer at TR kommer i løpet av kvelden eller i morgen :) Er veldig skuffet, men dette er første mens etter abort, så kanskje greit å få systemet helt tilbake til normalen før det skjedde noe.
 
13 DPO i dag. Har hatt blenda tester alle foregående dager. Glemte å ta en test i dag, men var egentlig lik så greit, så sparte jeg den til neste syklus! Blødde litt friskt i går kveld, så forventer at TR kommer i løpet av kvelden eller i morgen :) Er veldig skuffet, men dette er første mens etter abort, så kanskje greit å få systemet helt tilbake til normalen før det skjedde noe.

Jeg tenker det samme! Vi får krysse fingrene for at vi får positive tester i uke 43❤️
 
Huff altså..jeg vil bare ha et ordentlig svar, så man kan slappe av litt og komme seg videre :oops: Det er så fryktelig slitsomt dette her.. enda ingen tegn til tr, så har et lite håp fortsatt, men. Det som skjer det skjer! Blir egentlig en lettelse enten om det blir positiv test eller tr kommer.

Samme her.. Å gå i usikkerheten, med berg og dalbaner mellom håp og oppgitthet er ikke noe gøy..
 
Altså...ingen mens enda, litt brun utflod igjen...dette er testen jeg tok idagtidlig! Venter egentlig mens iløpet av dagen, men syns det er litt rart at den ikke har kommet enda, er ca 13/14 DPO! Testen ser veldig negativ ut så det var veldig kjedelig! Får krysse fingrene for at det klaffer neste gang♥️
 

Vedlegg

  • 95BA5151-329B-4DE6-BCB9-949807D97AA1.jpeg
    95BA5151-329B-4DE6-BCB9-949807D97AA1.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 60
Klarte ikke å vente til mandag med digitaltesten. Endelig ser det ut til å være vår tur! Vi har hatt møte med fastlegen, så hvis ikke det hadde gått på denne pp hadde vi blitt henvist videre for å få hjelp. Begynner å dra på årene. Men her står jubelen i taket og vi begynner å senke skuldrene litt mer.

Disse digitale har aldri slått ut når vi har hatt kjemiske Vis vedlegget 336560

gratulerer så mye!:Heartred
 
Har noen av dere opplevd litt gulaktig utflod når dere ble gravide?

Var nettopp på do, og da oppdaget jeg litt gulaktig utflod med et bittelite hint av rosa. Litt redd for at TR er i anmarsj nå:arghh:
Men har ingen andre tegn til TR. Bruker å ha ganske så kraftige mensmurringer den dagen TR dukker opp.
 
:Heartred:Heartred
vet faktisk ikke.. ble jo fri for strimmeltester, den digitale var jo bare fordi nysgjerrigheten ble for stor, trodde jo ikke den ville slå ut. Blør enda, fikk nye tester i går og tok en test i går kveld bare for å se at det ikke var hcg i kroppen, men den var det tydelig strek på.. tok en ny i morges og fremdeles strek, kanskje sterkere også.. legger ved bilde av gårdagens og dagens, dagens nederst.
Har henvendt meg til legekontoret, venter på svar der på hva man skal gjøre. Tenker mest på svangerskap utenfor livmoren dersom det er blødninger og stigende tester.. synes testene er svake til å være 17/18 dpo
For et emosjonelt mareritt det må vere, no når det endeleg såg ut til å klaffe:(
 
Jeg holder en knapp på at dette er kjemisk. Alt for definert strek kvelden 11 dpo og morgenen 12 dpo, før de har blitt svake skygger igjen. Ingen TR enda, men kjenner murringer ved skambenet.. Kanskje kroppen slipper tanta inn døra når jeg faller til ro med det :dontknow Utrolig hva psyken kan innvirke med..

Har forøvrig lest artikler om at samleie under menstruasjon (sæd inn i åpen livmortapp) kan stimulere LH hormon, slik at man kanskje kan få tidligere EL. Tror jeg tester det ut når tanta kommer. Så får jeg huske på å sette opp fertilitetsmonitoren i tide, så jeg får mer sikker oversikt over el. Å hvis man kan påvirke lengden på lutealfasen er jo ikke det å forakte :gen053
 
13 DPO i dag. Har hatt blenda tester alle foregående dager. Glemte å ta en test i dag, men var egentlig lik så greit, så sparte jeg den til neste syklus! Blødde litt friskt i går kveld, så forventer at TR kommer i løpet av kvelden eller i morgen :) Er veldig skuffet, men dette er første mens etter abort, så kanskje greit å få systemet helt tilbake til normalen før det skjedde noe.

Vi hadde en normal syklus etter at vi mistet, før vi denne gang fikk treff. Så krysser fingrene for deg neste runde! Nb- hjalp veldig med eltester for oss. Har brukt apper frem til nå. Appen sa el fem dager før faktisk el, så lurer på om det er det som har vært problemet hos oss.
 
Testene fra 10dpo, 11dpo og 12 dpo (nyeste øverst) :smiley-angelic001 Da kan jeg nok slå fast at det var festeblødning 6dpo!
IKM på søndag, håper den holder seg langt unna!! :angelic:
 

Vedlegg

  • 20200925_174254.jpg
    20200925_174254.jpg
    25,3 KB · Visninger: 94
Jeg har mistet piffen:( bare svake streker siden mandag til tross for høy temp og manglende mens. Kun blank/hvit/litt sticky utflod. Litt farget ved en anledning i dag tidlig men ikke sett noe mer.

Siden dette åpenbart ikke er en levedyktig spire vil jeg bare ha mensen nå for å få kommet i gang med ny syklus. På CD30 i dag og aldri hatt så lang syklus før, har ligget mellom 25-28 dager..

Kan ikke gjøre noe annet enn å vente å se hva som skjer:(
 
Jeg har mistet piffen:( bare svake streker siden mandag til tross for høy temp og manglende mens. Kun blank/hvit/litt sticky utflod. Litt farget ved en anledning i dag tidlig men ikke sett noe mer.

Siden dette åpenbart ikke er en levedyktig spire vil jeg bare ha mensen nå for å få kommet i gang med ny syklus. På CD30 i dag og aldri hatt så lang syklus før, har ligget mellom 25-28 dager..

Kan ikke gjøre noe annet enn å vente å se hva som skjer:(

Min syklus etter MA endte på 32 dager og jeg har normalt 28. Tydelig at MA roter til systemet..
 
Jeg har mistet piffen:( bare svake streker siden mandag til tross for høy temp og manglende mens. Kun blank/hvit/litt sticky utflod. Litt farget ved en anledning i dag tidlig men ikke sett noe mer.

Siden dette åpenbart ikke er en levedyktig spire vil jeg bare ha mensen nå for å få kommet i gang med ny syklus. På CD30 i dag og aldri hatt så lang syklus før, har ligget mellom 25-28 dager..

Kan ikke gjøre noe annet enn å vente å se hva som skjer:(
Kjenner meg igjen! Mister jo litt håpet.. Og så slitsomt å være sånn i limbo:Heartred Men håpet er jo ikke ute før TR evt er her! Håper for oss begge jeg:love2
 
Nå kom tanta for fullt her! Gratulerer til dere som har fått positive tester♥️ og lykke til videre dere som fortsatt venter og dere som sitter i samme båt som jeg! Vi prøver igjen♥️
 
Mensen er ikke kommet hit enda... IKM idag, ganske sikker på EL og IKM.

(Og drømmer om å være en av de med positive tester først etter IKM :p)
 
Håper jeg også er en av de som får positive tester etter IKM. Har IKM imorgen og fortsatt ingen tegn til den :angelic: Lever i håpet akkurat nå!

Tror nok min dessverre bare er bittelitt forsinket :)
 
Da var TR på plass :(
 
Back
Topp