IKM uke 39

Dere som har fått positive tester da, merket dere økt utflod før dere testet positivt? TMI, men jeg har hatt det noen dager.. Kan jo bare være tanta åsså!
Noe økt utflod hos meg. Merker det er «vått» og i dag litt slimete/sticky. Sykt redd for at jeg skal se at det da er rødt på papiret og blir like letter hver gang det ikke er det. Kun svake positive (vanlige) tester på meg da og 11dpo.
 
Noe økt utflod hos meg. Merker det er «vått» og i dag litt slimete/sticky. Sykt redd for at jeg skal se at det da er rødt på papiret og blir like letter hver gang det ikke er det. Kun svake positive (vanlige) tester på meg da og 11dpo.

Skjønner følelsen.. Har det likt når jeg går på do. Det er jo enda tidlig da :happy: Krysser fingrene for at de blir sterke og fine snart!
 
TR imorgen, denne idag. Ikke akkurat håpefullt.

02245B5C-64D9-44B3-B736-A6FBDF50A82E.jpeg
 
Begynte å blø idag, så ble sikkert en kjemisk her. Min første kjemiske isåfall. Hva gjør man med det? Må man til lege for å få det konstatert eller lar man det gå av seg selv? Har ingen tester per nå for å sjekke at hcg synker.
Å nei!! Eg såg nett den positive testen din og vart så glad på dine vegne, for så dette innlegget :(
Korleis gjekk det med deg? Vart det kjemisk? :sorry:
 
Liker IKKE.. Den får holde seg unna de neste 9mnd..

Hvis den kommer blir det maling av stua da? Så Jernia har malingsdager ut uken.. hvis det er noe trøst oppi det hele... Vurderer det selv, inspirert av deg og de kritthvite sykehusveggene i leiligheten..

Ja, det er mer rosa i dag og testene er fortsatt dårlige. Coop Obs kjører også kampanje på interiørmaling denne uka, så jeg skal nok dit i morgen og handle inn:cool:
 
Ja, det er mer rosa i dag og testene er fortsatt dårlige. Coop Obs kjører også kampanje på interiørmaling denne uka, så jeg skal nok dit i morgen og handle inn:cool:
Kjedelig.. Drar du fortsatt til legen i dag?

Her er det fortsatt høy temp og svak test. La meg med voldsomt verk både i korsryggen og nede så var redd TR skulle dukke opp men fortsatt ikke noe tegn til det. Irriterer meg at testene ikke enten er blenda eller sterk strek. Vil bare ha svar:arghh: Og tør ikke gå i gang med stort maleprosjekt før jeg vet at det er trygt..
 
Kjedelig.. Drar du fortsatt til legen i dag?

Her er det fortsatt høy temp og svak test. La meg med voldsomt verk både i korsryggen og nede så var redd TR skulle dukke opp men fortsatt ikke noe tegn til det. Irriterer meg at testene ikke enten er blenda eller sterk strek. Vil bare ha svar:arghh: Og tør ikke gå i gang med stort maleprosjekt før jeg vet at det er trygt..

Jeg drar likevel, vil ta hcg i dag og mandag. Jeg er litt redd for at det skal være exu siden jeg har hatt stigning, om enn veldig svak. Det virker ikke som en vanlig kjemisk siden jeg har hatt positive tester over fem dager.
 
Jeg drar likevel, vil ta hcg i dag og mandag. Jeg er litt redd for at det skal være exu siden jeg har hatt stigning, om enn veldig svak. Det virker ikke som en vanlig kjemisk siden jeg har hatt positive tester over fem dager.
God plan, lykke til❤️
 
13 dpo. Blir ikke klok på disse testene. Kanskje litt sterkere enn igår. Ååh :oops:
 

Vedlegg

  • 13A519F8-5778-43B4-9CB1-C424E87AB443.jpeg
    13A519F8-5778-43B4-9CB1-C424E87AB443.jpeg
    28 KB · Visninger: 93
Enig @Kanskje3barnsmor :wtf: Trodde jeg hadde IKM i morgen, men den er altså i dag - 13 dpo. Ingen antydning til spotting, men rikelig med utflod (sorry TMI). Det var til det punktet at når mannen ville ha kos inatt ble det nesten litt vell glatt.. Har aldri lagt merke til det før TR, men hvem vet.. Nå må enten testene bli sterkere, eller tanta komme - å det fort! Sist hadde jeg veldig svak strek 12 dpo, med metode sine tidligtester. Har ikke prøvd de denne pp, å vurderer å kjøpe. Men hvis tanta kommer ila dagen er det jo bortkastede penger :(
 

Vedlegg

  • 59099F5E-ABCC-491C-BE33-9FA6068864A0.jpeg
    59099F5E-ABCC-491C-BE33-9FA6068864A0.jpeg
    30 KB · Visninger: 92
IKM dag her i går.. eller dag. Men så hadde jeg heller ikke helt kontroll på el denne pp, så hvem vet. Ahhh denne ventetiden eeeer sååå laaaang. Man vil jo bare ha et svar tilslutt.
 
Ingen tegn til mens idag helller, og ingen økning på testen fra i går. Ser at det er en svak strek slik som den jeg tok i går. Nå er jeg 12dpo, så mister jeg litt av optimismen. Men jeg skal ta en test i kveld og se hvordan det ligger an da:)
 
Last edited by a moderator:
Å nei!! Eg såg nett den positive testen din og vart så glad på dine vegne, for så dette innlegget :(
Korleis gjekk det med deg? Vart det kjemisk? :sorry:
:Heartred:Heartred
vet faktisk ikke.. ble jo fri for strimmeltester, den digitale var jo bare fordi nysgjerrigheten ble for stor, trodde jo ikke den ville slå ut. Blør enda, fikk nye tester i går og tok en test i går kveld bare for å se at det ikke var hcg i kroppen, men den var det tydelig strek på.. tok en ny i morges og fremdeles strek, kanskje sterkere også.. legger ved bilde av gårdagens og dagens, dagens nederst.
Har henvendt meg til legekontoret, venter på svar der på hva man skal gjøre. Tenker mest på svangerskap utenfor livmoren dersom det er blødninger og stigende tester.. synes testene er svake til å være 17/18 dpo
 

Vedlegg

  • CC1B244E-A292-4A0C-B8B0-18E62D52228D.jpeg
    CC1B244E-A292-4A0C-B8B0-18E62D52228D.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 94
IKM idag, tanta kommer vel i løpet av dagen med disse testene.... Faen altså :(

D3E197F8-CA83-4127-8EC3-9E6FCCC86928.jpeg
 
11 dpo og blenda test i dag tidlig. Tok en make sure tidlig test i går kveld, og trodde jeg kunne se antydning til strek. Men siden det var flere her som hadde opplevd skyggestreker på disse ga det meg ikke akkurat kjempehåp. Tok for sikkerhets skyld babyplan i dag tidlig igjen - og den var selvfølgelig blenda. Såååå... tror fort TR kommer til helgen :(
 
Her testene jeg tok på morgen i dag.
Testet med en babyplan og en wondfo på morgenen. Ser så vidt strek på dem begge. Men er jo positivt at begge har strek da:)

Edit: Mye mulig dere ser bedre økning på screenshoten fra Premom :joyful:
 

Vedlegg

  • 7A8ECCB6-9F83-4F51-B9AC-88B895EAFDE4.jpeg
    7A8ECCB6-9F83-4F51-B9AC-88B895EAFDE4.jpeg
    17,9 KB · Visninger: 79
  • 9BCCE340-D4BF-47A1-8818-F6E1902149E0.jpeg
    9BCCE340-D4BF-47A1-8818-F6E1902149E0.jpeg
    14,1 KB · Visninger: 54
Last edited by a moderator:
Enig @Kanskje3barnsmor :wtf: Trodde jeg hadde IKM i morgen, men den er altså i dag - 13 dpo. Ingen antydning til spotting, men rikelig med utflod (sorry TMI). Det var til det punktet at når mannen ville ha kos inatt ble det nesten litt vell glatt.. Har aldri lagt merke til det før TR, men hvem vet.. Nå må enten testene bli sterkere, eller tanta komme - å det fort! Sist hadde jeg veldig svak strek 12 dpo, med metode sine tidligtester. Har ikke prøvd de denne pp, å vurderer å kjøpe. Men hvis tanta kommer ila dagen er det jo bortkastede penger :(
Huff altså..jeg vil bare ha et ordentlig svar, så man kan slappe av litt og komme seg videre :oops: Det er så fryktelig slitsomt dette her.. enda ingen tegn til tr, så har et lite håp fortsatt, men. Det som skjer det skjer! Blir egentlig en lettelse enten om det blir positiv test eller tr kommer.
 
Huff altså..jeg vil bare ha et ordentlig svar, så man kan slappe av litt og komme seg videre :oops: Det er så fryktelig slitsomt dette her.. enda ingen tegn til tr, så har et lite håp fortsatt, men. Det som skjer det skjer! Blir egentlig en lettelse enten om det blir positiv test eller tr kommer.
Enig, vil bare ha en avklaring på hva som foregår og så innrette meg etter det..
 
Back
Topp