IKM uke 39

Vis vedlegget 336779
Er det noen som har opplevd dette før?? :-( :-( :-(
Har hatt masse positive med stigning. Også samme clearblue som nå, som sa 1-2 uker, på fredag. Jeg går rett i kjelleren nå. Hva er odsen for at denne testen har feil liksom? Jeg testa ikke på lørdag eller søndag. Ville bare se 2-3 uker nå, så fikk sjokk :-(

Neii, så leit:( Kanskje du har sein stigning? Evt har opplevd en kjemisk...:sorry: Sender deg en god klem og håper på det første!:Heartpink
Edit: leste feil. Ser du skriver at du testet 1-2 på fredag.. Da høres det nok mer ut som kjemisk... Men du har ikke begynt å blø? Har du evt tatt nye strips for å dobbeltsjekke?
 
Neii, så leit:( Kanskje du har sein stigning? Evt har opplevd en kjemisk...:sorry: Sender deg en god klem og håper på det første!:Heartpink
Edit: leste feil. Ser du skriver at du testet 1-2 på fredag.. Da høres det nok mer ut som kjemisk... Men du har ikke begynt å blø? Har du evt tatt nye strips for å dobbeltsjekke?

Dette var siste testen jeg hadde liggende. Så får ikke sjekket med før i morgen. Ikke tegn på tr enda. Er bare helt hjerteknust. Har aldri slått ut på de digitale når jeg har hatt kjemisk, så dette var virkelig slag i tryne nå :-(

Jeg vil ikke mer.... :-(
 
Dette var siste testen jeg hadde liggende. Så får ikke sjekket med før i morgen. Ikke tegn på tr enda. Er bare helt hjerteknust. Har aldri slått ut på de digitale når jeg har hatt kjemisk, så dette var virkelig slag i tryne nå :-(

Jeg vil ikke mer.... :-(
Sender deg en god klem :Heartred tror også jeg mister, blødd masse selv om testene har steget, men nå ser det ut som testene blir svakere. Skal sjekke med blodprøver men tror ikke det går veien. Kjenner jeg ikke orker så mye mer styr, holdt på i snart 2 år - og forstår ikke hvordan de som har holdt på enda lenger greier å holde motet oppe
Håper for deg :Heartred
 
Sender deg en god klem :Heartred tror også jeg mister, blødd masse selv om testene har steget, men nå ser det ut som testene blir svakere. Skal sjekke med blodprøver men tror ikke det går veien. Kjenner jeg ikke orker så mye mer styr, holdt på i snart 2 år - og forstår ikke hvordan de som har holdt på enda lenger greier å holde motet oppe
Håper for deg :Heartred
Sender deg mange gode klemmer og håper på det beste♥️♥️
 
Dette var siste testen jeg hadde liggende. Så får ikke sjekket med før i morgen. Ikke tegn på tr enda. Er bare helt hjerteknust. Har aldri slått ut på de digitale når jeg har hatt kjemisk, så dette var virkelig slag i tryne nå :-(

Jeg vil ikke mer.... :-(

Forstår godt du er knust, det er så utrolig tøft å stå i:( Håper du får brukt dagen godt til å forberede deg, og hvis det faktisk viser seg å være kjemisk at blødningen kommer fort sånn at du slipper å gå og ha forhåpninger. Hvor lenge har du prøvd? Føler sånn med deg:Heartred
 
Sender deg en god klem :Heartred tror også jeg mister, blødd masse selv om testene har steget, men nå ser det ut som testene blir svakere. Skal sjekke med blodprøver men tror ikke det går veien. Kjenner jeg ikke orker så mye mer styr, holdt på i snart 2 år - og forstår ikke hvordan de som har holdt på enda lenger greier å holde motet oppe
Håper for deg :Heartred

Så utrolig lei meg på dine vegne også! Jeg ble så glad da du fikk positiv:Heartpink Håper tr kommer fort slik at du kommer i gang med en ny pp. Også får vi håpe det lille ekstra hcg-puffet hjelper og at det sitter i neste pp:Heartpink:Heartpink
 
Ikke fått tr her enda. Ikm i går/lørdagen. Har hadd svake tester siden onsdagen. Kanskje jeg er en av de som får skikkelige streker 17 18 dpo :angelic::angelic:blir og teste i morgen /onsdagen om jeg fortsatt ikke har fått tr :)
 
Sterkere strek idag :nailbiting: Men negativ CB digital på litt utvannet urin :oops: Kanskje for lite hcg enda? Har én digital igjen, får prøve meg på den imorgen tidlig :oops: Eller skal jeg prøve senere ikveld? Er ALTfor utålmodig :hilarious:
 

Vedlegg

  • 71CE5B08-CBCA-460E-BA0A-8ED19B9F5B96.jpeg
    71CE5B08-CBCA-460E-BA0A-8ED19B9F5B96.jpeg
    50,6 KB · Visninger: 98
Er faktisk veldig usikker akkurat nå på hvor mange dpo jeg er. Mulig jeg hadde EL senere enn antatt :shy: Men ifølge appen er jeg 16 dpo. Men dette tar jeg med en klype salt. Stor sjangse for at jeg er kortere «på vei» enn jeg tror ettersom strekene er så svake enda. Håper :Heartred


Har akkurat samme streker ca som dine. Mener jeg også er 16 dpo :). Ikm i går/lørdag. Ikke fått tr her å ingen tegn til hu.. Tenker ikke å test før i morgen eller onsdagen
 
Har akkurat samme streker ca som dine. Mener jeg også er 16 dpo :). Ikm i går/lørdag. Ikke fått tr her å ingen tegn til hu.. Tenker ikke å test før i morgen eller onsdagen


Håper også at vi begge er gravide ❤️❤️ er selv ikke heeelt sikker på eggløsning men antar ut fra symptomer for rundt 16 dager siden at det var El. Men det kan nå hende at vi er kortere på vei begge 2 :p
 
Sender deg en god klem :Heartred tror også jeg mister, blødd masse selv om testene har steget, men nå ser det ut som testene blir svakere. Skal sjekke med blodprøver men tror ikke det går veien. Kjenner jeg ikke orker så mye mer styr, holdt på i snart 2 år - og forstår ikke hvordan de som har holdt på enda lenger greier å holde motet oppe
Håper for deg :Heartred

Den klemmen tar jeg imot, og sender en tilbake til deg også <3 Det kjennes så urettferdig når man gang på gang opplever sånne ting. Og jeg er helt enig! Hvordan i all verden kan folk holde ut så lenge? Jeg kjenner godt at dette tærer på kropp og sjel :-(
 
Jeg fant en strimmeltest jeg ikke visste om i skapet. Den var veldig svak, så er nok ny kjemisk. jeg har vært helt ødelagt i dag og hulke grått i timesvis. Nå har jeg både feber og hodepine, som nok er resultat av sjokket.

Nå når det har gått en dag, er jeg takknemlig for at jeg tok den testen. Hvis plutselig tr hadde dukket opp lår jeg trodde jeg var nesten 5 uker, hadde jeg jo fått panikk. Nå har jeg fått forberedt meg.
Alt er trist og fælt, og bare tanken på pp 12 gjør meg kvalm. Men jeg har jo vært borti det før, og vet at med tiden så kommer jeg til å få troa tilbake.

er så glad på alle som har positiv sine vegne <3 <3

hjertet mitt blør for alle som mistet, og håpet mitt gror for dere som fortsatter videre i prøvingen.
Tusen takk for en fin gruppe <3
Dere er gode!
 
Er faktisk veldig usikker akkurat nå på hvor mange dpo jeg er. Mulig jeg hadde EL senere enn antatt :shy: Men ifølge appen er jeg 16 dpo. Men dette tar jeg med en klype salt. Stor sjangse for at jeg er kortere «på vei» enn jeg tror ettersom strekene er så svake enda. Håper :Heartred
Jeg fikk også svak positiv idag og skal i teorien være 17 DPO, men lurer på om jeg har hatt eggløsning mye senere enn jeg har trodd...fikk litt sterkere positiv ikveld og har vært hos legen og tatt hcg blodprøve idag (pga blødning i helgen)! Det er veldig spennende!! Håper du også får sterkere positiv imorgen:happy:
 
Testen idag er enda mer positiv! Dette lover jo kjempe bra♥️ Tør jeg juble og hoppe i taket? :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 03FCA161-7C06-4070-9EFD-55537BCBB2C4.jpeg
    03FCA161-7C06-4070-9EFD-55537BCBB2C4.jpeg
    10 KB · Visninger: 100
Back
Topp