IKM uke 39

Tuuusen takk♥️ Jeg roer meg nok ikke før siste hcg blodprøve er tatt hos legen imorgen og får svar derfra, men jeg jubler litt innvendig:happy093
Jeg skjønner det veldig godt :) Har du fått svar på den første blodprøven du tok? :) Veldig spennende dette! Har ikke fått testet selv idag, men har spart litt morgenurin jeg skal teste med senere. Håper jeg også får like fin strek som du har fått :nailbiting:
 
Jeg skjønner det veldig godt :) Har du fått svar på den første blodprøven du tok? :) Veldig spennende dette! Har ikke fått testet selv idag, men har spart litt morgenurin jeg skal teste med senere. Håper jeg også får like fin strek som du har fått :nailbiting:
Nei, jeg tenkte bare å spørre imorgen når jeg skal ta den neste...men kan godt hende jeg ringer opp idag allikevel;) Gleder meg til å høre hvirdan det går med testingen din!! Krysser fingrene fon fin babystrek♥️
 
Tok hos legen idag. Klarer ikke å tro på dette :nailbiting: Er tatt med 25mlu test. Æææ!
 

Vedlegg

  • 4D645360-9435-49E1-8AD7-CEB9C0DA4CD1.jpeg
    4D645360-9435-49E1-8AD7-CEB9C0DA4CD1.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 116
  • 85D3553F-F925-4D0A-9F46-1D4251E13345.jpeg
    85D3553F-F925-4D0A-9F46-1D4251E13345.jpeg
    32,3 KB · Visninger: 114
Jeg begynner nesten å gråte :sad010Sier et forsiktig tusen takk :Heartred Kan ikke tro at det er sant :Heartred Skal ta en ny ikveld for å se om den er enda sterkere da :love7
Samme her! Gikk inn og ut fra soverommet, var helt forvirra, mannen skjønte ingenting! Men det føles så uendelig godt å få en positiv test♥️ Gleder meg til å høre oppdatering fra deg ikveld:dummy:
 
Samme her! Gikk inn og ut fra soverommet, var helt forvirra, mannen skjønte ingenting! Men det føles så uendelig godt å få en positiv test♥️ Gleder meg til å høre oppdatering fra deg ikveld:dummy:
Fikk beskjed fra legen at jeg må komme innom å ta blodprøve i morgen tidlig, så får vi se om den gir utslag :) Sykt spent! Og spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg tar en ny test. Kan hende jeg ryker på en test allerede om et par timer :hilarious:
 
Fikk beskjed fra legen at jeg må komme innom å ta blodprøve i morgen tidlig, så får vi se om den gir utslag :) Sykt spent! Og spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg tar en ny test. Kan hende jeg ryker på en test allerede om et par timer :hilarious:
Jeg tok en test igår kveld! Klarte ikke vente til idag tidlig, hehe..! Er jo spennende å ta testene:woot: Lykke til imorgen, jeg skal også til legen imorgen og ta siste HCGblodprøven denne gangen! Spennende♥️
 
Ringte legekontoret og hcg nicået er forhøyet:happy093Så da blir det ny prøve imorgen for å se at det fortsatt stiger♥️ Har nok hatt veldig forsinka periode denne gangen for det var ikke høyere enn 33 nå, men det er utslag:excited001
 
Tok en ny nå. Klarte ikke å vente mer :hilarious: Litt sterkere strek. Nå må jeg holde meg til i morgen :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 7E46BB7D-ABBC-4CC4-A8AC-7C8DC5E3A850.jpeg
    7E46BB7D-ABBC-4CC4-A8AC-7C8DC5E3A850.jpeg
    37,8 KB · Visninger: 110
Tatt hcgmåling da jeg tror jeg er 5+0, var på 118.. hørtes veldig lite ut synes jeg.. tatt nye idag men har ingen håp.
 
Tatt hcgmåling da jeg tror jeg er 5+0, var på 118.. hørtes veldig lite ut synes jeg.. tatt nye idag men har ingen håp.
Mitt hcg nivå var på 33 på Mandag og jeg trodde jeg var 4+1 men kan jo hende eggløsning var mye seinere enn antatt! Jeg har tatt ny måling idag og venter svar imorgen♥️ Krysser fingrene for oss begge♥️
 
Mitt hcg nivå var på 33 på Mandag og jeg trodde jeg var 4+1 men kan jo hende eggløsning var mye seinere enn antatt! Jeg har tatt ny måling idag og venter svar imorgen♥️ Krysser fingrene for oss begge♥️
Synes det var så lavt, og vært trist for det i hele dag, så fikk jeg nye strimler i posten og måtte bekrefte for meg selv at det har sunket som jeg trodde, men fikk den nederste der.. øverste fra mandag o_O
 

Vedlegg

  • CD78ABE2-579B-4BA5-860D-4EA42E17CA0A.jpeg
    CD78ABE2-579B-4BA5-860D-4EA42E17CA0A.jpeg
    14,9 KB · Visninger: 100
Synes det var så lavt, og vært trist for det i hele dag, så fikk jeg nye strimler i posten og måtte bekrefte for meg selv at det har sunket som jeg trodde, men fikk den nederste der.. øverste fra mandag o_O
Det var jo veldig tydelig auke? :wideyed: Er det nulig at el kan ha skjedd seinare? :rolleyes:
 
Det var jo veldig tydelig auke? :wideyed: Er det nulig at el kan ha skjedd seinare? :rolleyes:
Det kan jo hende, får se hva legen sier.. tror jeg kommer til å be om å bli henvist til ul, for å utelukke exu som jeg er veldig redd for kan være tilfelle.. :)
 
Det kan jo hende, får se hva legen sier.. tror jeg kommer til å be om å bli henvist til ul, for å utelukke exu som jeg er veldig redd for kan være tilfelle.. :)
Ja det er nok lurt. Var det slik at du tok nye prøvar i dag? :)
 
Synes det var så lavt, og vært trist for det i hele dag, så fikk jeg nye strimler i posten og måtte bekrefte for meg selv at det har sunket som jeg trodde, men fikk den nederste der.. øverste fra mandag o_O
Så gøy! Gratulerer♥️ Jeg kvir meg veldig for å ta ny test nå, de blir ikke noe særlig sterkere fra dagen før...men venter på svar fra blodprøven imorgen! Kommer også til å be om henvisning til tidlig UL siden jeg mistet i August...klarer ikke helt roe meg denne gangen:wideyed:
 
Back
Topp