Bygdemammaen
Blir kjent med forumet
Tuuusen takkEr ikke noe tvil!Dette ser meget lovende ut spør du meg! Jeg sier GRATULERER jeg
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuuusen takkEr ikke noe tvil!Dette ser meget lovende ut spør du meg! Jeg sier GRATULERER jeg
![]()

Jeg skjønner det veldig godtTuuusen takkJeg roer meg nok ikke før siste hcg blodprøve er tatt hos legen imorgen og får svar derfra, men jeg jubler litt innvendig
![]()

Nei, jeg tenkte bare å spørre imorgen når jeg skal ta den neste...men kan godt hende jeg ringer opp idag allikevelJeg skjønner det veldig godtHar du fått svar på den første blodprøven du tok?
Veldig spennende dette! Har ikke fått testet selv idag, men har spart litt morgenurin jeg skal teste med senere. Håper jeg også får like fin strek som du har fått
![]()
Hurra!! Jeg ser fine streker jegTok hos legen idag. Klarer ikke å tro på detteEr tatt med 25mlu test. Æææ!
Du får et GRATULERER tilbake fra megJeg begynner nesten å gråteHurra!! Jeg ser fine streker jegDu får et GRATULERER tilbake fra meg
![]()
Sier et forsiktig tusen takk
Kan ikke tro at det er sant
Skal ta en ny ikveld for å se om den er enda sterkere da 
Samme her! Gikk inn og ut fra soverommet, var helt forvirra, mannen skjønte ingenting! Men det føles så uendelig godt å få en positiv testJeg begynner nesten å gråteSier et forsiktig tusen takk
Kan ikke tro at det er sant
Skal ta en ny ikveld for å se om den er enda sterkere da
![]()

Fikk beskjed fra legen at jeg må komme innom å ta blodprøve i morgen tidlig, så får vi se om den gir utslagSamme her! Gikk inn og ut fra soverommet, var helt forvirra, mannen skjønte ingenting! Men det føles så uendelig godt å få en positiv testGleder meg til å høre oppdatering fra deg ikveld
![]()

Jeg tok en test igår kveld! Klarte ikke vente til idag tidlig, hehe..! Er jo spennende å ta testeneFikk beskjed fra legen at jeg må komme innom å ta blodprøve i morgen tidlig, så får vi se om den gir utslagSykt spent! Og spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg tar en ny test. Kan hende jeg ryker på en test allerede om et par timer
![]()
Lykke til imorgen, jeg skal også til legen imorgen og ta siste HCGblodprøven denne gangen! Spennende
Så da blir det ny prøve imorgen for å se at det fortsatt stiger
Jippiii!!Ringte legekontoret og hcg nicået er forhøyetSå da blir det ny prøve imorgen for å se at det fortsatt stiger
Har nok hatt veldig forsinka periode denne gangen for det var ikke høyere enn 33 nå, men det er utslag
![]()

Mitt hcg nivå var på 33 på Mandag og jeg trodde jeg var 4+1 men kan jo hende eggløsning var mye seinere enn antatt! Jeg har tatt ny måling idag og venter svar imorgenTatt hcgmåling da jeg tror jeg er 5+0, var på 118.. hørtes veldig lite ut synes jeg.. tatt nye idag men har ingen håp.
Synes det var så lavt, og vært trist for det i hele dag, så fikk jeg nye strimler i posten og måtte bekrefte for meg selv at det har sunket som jeg trodde, men fikk den nederste der.. øverste fra mandagMitt hcg nivå var på 33 på Mandag og jeg trodde jeg var 4+1 men kan jo hende eggløsning var mye seinere enn antatt! Jeg har tatt ny måling idag og venter svar imorgenKrysser fingrene for oss begge
![]()
Det var jo veldig tydelig auke?Synes det var så lavt, og vært trist for det i hele dag, så fikk jeg nye strimler i posten og måtte bekrefte for meg selv at det har sunket som jeg trodde, men fikk den nederste der.. øverste fra mandag![]()
Er det nulig at el kan ha skjedd seinare? Det kan jo hende, får se hva legen sier.. tror jeg kommer til å be om å bli henvist til ul, for å utelukke exu som jeg er veldig redd for kan være tilfelle..Det var jo veldig tydelig auke?Er det nulig at el kan ha skjedd seinare?
![]()
Ja det er nok lurt. Var det slik at du tok nye prøvar i dag?Det kan jo hende, får se hva legen sier.. tror jeg kommer til å be om å bli henvist til ul, for å utelukke exu som jeg er veldig redd for kan være tilfelle..![]()
Så gøy! GratulererSynes det var så lavt, og vært trist for det i hele dag, så fikk jeg nye strimler i posten og måtte bekrefte for meg selv at det har sunket som jeg trodde, men fikk den nederste der.. øverste fra mandag![]()

Ja tok nye prøver idag, får vel svar i morgen eller fredagJa det er nok lurt. Var det slik at du tok nye prøvar i dag?![]()