IKM uke 39

Da ble det plutselig litt spennende igjen, hadde egentlig gitt opp. Sterkere skygge/strek nå
20200926_172347.jpg

Ingen TR her enda, føler jeg har gitt opp litt håpe nå, fikk på onsdagen ultra svak strek på babyplan vanlig test, torsdagen ultra svaak på tidlig rfsu test. Idag svak strek på babyplan tidlig test.. Er vell bare å vente på tr nå føler jeg. Ikm idag/morgen. Beklager om det er for tmi men har hadd ekstremt mye utflod de siste dagene. Blir bare mer å mer. Å synlige blodårer på puppene, å de føles tyngre.. Men igjen føler jeg bare at mensen kommer pga dårlig tester.

Ultrasvak test i dag, vanskelig å se at det var strek der selv om jeg ser at det er «noe» som skimtes bak den hvite overflaten på testen. Har også gitt helt opp og venter bare på tr.. Er på CD31 og med lengste syklus på 28 så noen dager på overtid men det gir meg dårlig følelse av å ha hatt svaaake og så og si hvite tester fra mandag av og til i dag. Tviler på at den har tenkt å bli noe sterkere?! :-(

Lurer på hvor tanta blir av.. Ikke noe gøy å gå i usikkerhet. Å hvis dette ikke går veien hadde det vært godt med et glass foran utepeisen ikveld, men får holde meg til saft for sikkerhets skyld :finger:

Noen fler som er EKSTREMT trøtte på ettermiddag/kveld? Den siste uka har jeg vært så sykt trøtt på ettermiddagene og kveldene :nailbiting: Har sovnet av på sofaen 4-5 kvelder på rad. Samboeren har måtte vekt meg å fulgt meg i seng :hilarious: Var ekstremt trøtt i de to forrige svangerskapene mine, men da slo ikke trøttheten ut før i uke 7-8.

Haha, gikk på do nå å fikk rosa på papiret. Reaksjonen min var «Yes!!» Ikke ofte man reagerer sånn på tanta når man er prøver, men det er faktisk mye bedre å få det overstått ❤️ Så da rekker jeg inn i neste IKM gruppe sammen med dere. Var nok en kjemisk siden jeg hadde streker, å mens ble forsinket.

Noen fler som er EKSTREMT trøtte på ettermiddag/kveld? Den siste uka har jeg vært så sykt trøtt på ettermiddagene og kveldene :nailbiting: Har sovnet av på sofaen 4-5 kvelder på rad. Samboeren har måtte vekt meg å fulgt meg i seng :hilarious: Var ekstremt trøtt i de to forrige svangerskapene mine, men da slo ikke trøttheten ut før i uke 7-8.

Ja jeg har vært ekstremt trøtt. Har ikm i morgen, har også rar følelse i puppene, stikkende og føles tyngre, samboer mener de har vokst,haha :p . Har hadd 2 svakesvake positive tester siden torsdagen. Spent på om dette er noe på gang.

Haha, gikk på do nå å fikk rosa på papiret. Reaksjonen min var «Yes!!» Ikke ofte man reagerer sånn på tanta når man er prøver, men det er faktisk mye bedre å få det overstått ❤️ Så da rekker jeg inn i neste IKM gruppe sammen med dere. Var nok en kjemisk siden jeg hadde streker, å mens ble forsinket.

Enig, mye bedre å få den nå å slipper å lure. Har enda ikke fått noe tegn til tanta her. Puppene er rare å stikkende trykk i, føles noe tyngre... Er så spent på om jeg får tanta i natt eller i morgen.

Litt blod på papiret nå nettopp så da er vel tr i gang hos meg. 14 dager siden EL så det er vel kanskje «forventet»/riktig. Ble også forsovet glad for å ha fått mensen nå fordi jeg skjønte etterhvert at strekene mine tidligere i uken var dårlig nytt fordi de ikke utviklet seg. Nå er det bare å prøve å holde motet oppe og se fremover. Takk for samholdet disse ukene❤️ lykke til videre alle sammen❤️

Litt blod på papiret nå nettopp så da er vel tr i gang hos meg. 14 dager siden EL så det er vel kanskje «forventet»/riktig. Ble også forsovet glad for å ha fått mensen nå fordi jeg skjønte etterhvert at strekene mine tidligere i uken var dårlig nytt fordi de ikke utviklet seg. Nå er det bare å prøve å holde motet oppe og se fremover. Takk for samholdet disse ukene❤️ lykke til videre alle sammen❤️
Det var synd, men heller det enn å gå å vente hvis det uansett ikke gikk denne gangen! Er i nesten samme situasjon selv- tempen droppet veldig i dag, men foreløpig ingen TR.. Vil bare at TR skal komme hvis det ikke klaffet, for denne ventingen er ulidelig! :Heartred
Lykke til i neste pp!:love2

Jeg synes det er så merkelig at mange av oss fikk så rare streker denne uka. Jeg bestilte babyplan til neste pp. Kanskje vi ses i uke 43!❤️

Fortsatt ikke et snev av tegn til mensen. Sovnet av på sofaen igår også. Helt ekstremt trøtt på kveld, og våkner og er suuuper opplagt på morgenen :hungover: Hva skjer?! Kan noen snart gi meg et svar?! Blir helt tullete av dette :(

Back
Topp