September 2020

Lei, lei, lei, men 10216 skritt.
Store forskjellen, slik jeg ser det, mellom oss 2 er at jeg ikke går foran TV'n, eller på samme sted inne.
Jeg går ut uansett vær. Å stampe inn hadde jeg virkelig ikke orket selv
 
Store forskjellen, slik jeg ser det, mellom oss 2 er at jeg ikke går foran TV'n, eller på samme sted inne.
Jeg går ut uansett vær. Å stampe inn hadde jeg virkelig ikke orket selv

Det er forskjellen ja.

Å gå ute er sånnsett bedre, men jeg er ikke der at jeg er sånn veldig ivrog i dårlig vær, dog er den største griea mørket. Jeg får irransjoenlt høy puls av å gå ute når det er mørkt, jeg forventer overfallsmenn eller lik bak neste sving, helt uten logikk i det hele tatt, ejg bare ser det for meg JEg VET at det er like trygt som på dagtid, det bare...går ikke inn i hodet mitt

Mørkt blir det tidlig og logistikken med unger som skal følges opp så er det ikke kalrt for min gårtur før det er mørkt.
 
Det er forskjellen ja.

Å gå ute er sånnsett bedre, men jeg er ikke der at jeg er sånn veldig ivrog i dårlig vær, dog er den største griea mørket. Jeg får irransjoenlt høy puls av å gå ute når det er mørkt, jeg forventer overfallsmenn eller lik bak neste sving, helt uten logikk i det hele tatt, ejg bare ser det for meg JEg VET at det er like trygt som på dagtid, det bare...går ikke inn i hodet mitt

Mørkt blir det tidlig og logistikken med unger som skal følges opp så er det ikke kalrt for min gårtur før det er mørkt.
Hadde det slik i begynnelsen jeg også, nå bryr det meg ikke lenger.
Løper gjerne i mørker med hodelykt
 
Har litt tid mens jeg venter på informasjon om noe jeg må hive meg over litt raskt.
I mellomtiden sitter jeg og tenker på hvem jeg kan bruke som referanser.
Syns det er litt vanskelig, har veldig mange som kan si veldig mye fint om meg, men problemet er at de fleste av dem også har et stort ønske om at jeg skal forbli der jeg er....
 
God morgen
Øs Pøs ute, kjipt med masse regn altså, dagens planer utgår , får se hva vi kan finne på isteden
 
God morgen.

Her er det opphold og det meldes at det skal holde til mandag ettermiddag /kveld/natt til tirsdag en gang.

Planer for dagen er igrunnen ikke lagt, i morgen er det fotballturnering og speideren har kretsbannerkonkurranse.

Så i dag er det vel handling, muligens noe Dockboots og vanntett tøy til minstemor, evt stoff til jentenes sy-prosjekt i høstferien. Men minstemor er muligens ikke i form til å tas på butikker, må vurdere hosten hennes. Altså, hun er testet negativt men hosten henger i i en evighet og det er så sosialt lite akseptabelt for tiden med hoste...

Og ellers er det klesvask på planen. Skifte på sengene (og det genererer jo minst to maskiner i seg selv.) og bretting av klær. Ja. Også skal jeg gjennom garderoben til så mange unger som jeg rekker og luke bort det som er for smått.

Var visst ikke helt fri for planer likevel...
 
Mamma og pappa feirer 40 år som gift imorgen. Hatt feiring idag og her er vi på den andre siden av landet. Nå er jeg nedfor.

Dumt.
Mye sånt for tiden. Mine foreldre hadde 45 års bryllupsdag i sommer. Forbigodt i stillhet, nesten. De hadde tenkt å ta sine barn og svigerbarn og barnebarn ut på middag, men mamma er risikogruppe, pappa også forsåvidt pga alder, men mamma pga helse, så de går ikke ut og spiser i år. Vi får se neste år. Trolig ikke før 2022 tipper jeg, i får feire 47 års bryllupsdag med middag. Da har vel jeg og mannen 15 år en ukes tid etter dem.
 
Back
Topp