IKM uke 39

Bruker Lutinus etter el for første gang. Fikk påvist lavt progesteron på blodprøve, noe jeg selv hadde mistenkt over lengre tid. Så håper dette er det som skal til:nailbiting:

Håper det er det som skal til og du blir gravid denne pp:Heartred

Skal etter tidligere historikk og apper ha EL i morgen men enn så lenge ingen tegn på eggløsningsslim :-( Vet andre har blitt gravid uten men syns jo det er greit å se noe til det så man har flere holdepunkter på at det er EL.. Legger uansett inn aksjer og krysser fingrene. Typen er nemlig bortreist de neste dagene, tors-man, så bli utrolig skuffet dersom EL har bestemt seg for å komme senere enn normalt denne syklusen..!!

Min første el test noensinne :rolleyes: Nærmer seg kaaanskje noe? CD 11:joyful:

Vedlegg

• 20200908_171905.jpg
    20200908_171905.jpg
    7,6 KB · Visninger: 112
tok to forskjellige test med samme tid og samme urin. Makesure er veldig positiv og babyplan sin test er negativ. Hva trodde dere? Hvilken test skal jeg stole på?

Vedlegg

• A4D0754A-857C-45B9-909D-7D8A166B07B1.jpeg
    A4D0754A-857C-45B9-909D-7D8A166B07B1.jpeg
    39,1 KB · Visninger: 109
tok to forskjellige test med samme tid og samme urin. Makesure er veldig positiv og babyplan sin test er negativ. Hva trodde dere? Hvilken test skal jeg stole på?
Så merkelig? Kanskje teste med begge merkene igjen om noen timer til sammenligning?

Sterkest hittil i ettermiddag, litt svakere ikveld, men ikke positiv ennå. Masse slim, murringer. Sex igår og sikkert imorgen når frøkna er i barnehagen ;) (ulempen med gjest i sengen)

F4FD5A44-7CCB-4F88-AC18-6AD0EA4723AD.jpeg

FAEDCAAA-5E33-4220-8708-CFC553870A19.jpeg

:happyENDELIG 1dpo i dag! Etter 13 mislykkede pp’er er det litt skummelt, men har litt ekstra tro denne runden pga Lutinus. Og også fordi det tok så lang tid før el kom, og jeg hadde veldig mye eggløsningssmerter. Kanskje var det nettopp gullegget denne mnd som fikk utvikle seg stort og sterkt?:p Krysser fingerene for det, og for oss alle! Dette er vår mnd:D:D:D Gleder meg til å tyde litt tester snart også:D

Har sletta flere av de positive, for den mente da at det var EL, men når jeg har positiv(testa i mange år), så er teststreken mye sterkere enn at strekene er like sterke, om du skjønner? Og denne gangen har begge strekene kun vært like sterke. Så tror ikke EL har vært ennå. Pleier å ha EL på dag 18-23. Er kun på cd11, men er krøll pga kjemisk:shifty:
Legger med bilder fra den 4.sep til nå idag. Først mente premom jeg hadde EL den 4.sep, men jeg sletta den, var på cd 7. Så mente den jeg hadde EL igår. Noe jeg ikke tror. Negativ graviditetstest, så kan ikke ha noe innvirkning fra hCG heller.

Vis vedlegget 334965
For noen kvinner har de mer enn en LH-topp. Hvis dette er ditt tilfelle, kan du kanskje legge til dobbeltsjekkmetoder for å bekrefte om du har eggløsning eller ikke, som temping basal kroppstemperatur eller sporing av livmorhalsslim.

Testene virke gamle og fargen på linjene kan bli endret, og jeg kan ikke tolke resultatet basert på dem. Så det ville være bedre hvis du kan gi skjermbilder av Premom-appens testside, så kan vi se disse testene når de ikke ble tørre. Jeg tror også du kan beholde de positive resultatene siden appen vil justere eggløsningsdagen din hvis du har høyere lesing senere.

:happyENDELIG 1dpo i dag! Etter 13 mislykkede pp’er er det litt skummelt, men har litt ekstra tro denne runden pga Lutinus. Og også fordi det tok så lang tid før el kom, og jeg hadde veldig mye eggløsningssmerter. Kanskje var det nettopp gullegget denne mnd som fikk utvikle seg stort og sterkt?:p Krysser fingerene for det, og for oss alle! Dette er vår mnd:D:D:D Gleder meg til å tyde litt tester snart også:D

Håper for deg:Heartred

Så spennende! :joyful: Håper denne mnd er gullegg for oss alle! :) Masse lykke til! Når starter du å teste? :Heartred

For noen kvinner har de mer enn en LH-topp. Hvis dette er ditt tilfelle, kan du kanskje legge til dobbeltsjekkmetoder for å bekrefte om du har eggløsning eller ikke, som temping basal kroppstemperatur eller sporing av livmorhalsslim.

Testene virke gamle og fargen på linjene kan bli endret, og jeg kan ikke tolke resultatet basert på dem. Så det ville være bedre hvis du kan gi skjermbilder av Premom-appens testside, så kan vi se disse testene når de ikke ble tørre. Jeg tror også du kan beholde de positive resultatene siden appen vil justere eggløsningsdagen din hvis du har høyere lesing senere.

Jeg er ikke helt inni premom, så trodde jeg måtte slette bildet når den mente EL, men ikke jeg:hilarious: Skal begynne med Ladycomp 6B-Baby neste pp, har den liggende i skapet. Er bare kjemisk som roter til denne pp. Jeg tror ikke EL har vært grunnet at strekene kun har vært like sterke. Og at teststreken ikke var sterkere, men jeg vet jo ikke når jeg ikke temper. Clearblue advanced monitor sier lav, og det har den gjort i 3 dager. Er på CD12 idag.

4.sep
20200908_115051.jpg

Noen timer etterpå
20200908_115114.jpg

5.sep
20200909_115347.jpg

6.sep
20200909_115512.jpg

7.sep
20200909_115650.jpg

Nå idag
20200909_115808.jpg

Er på CD 12, monitor sier lav, og eltest er svak. Fortsetter å teste. Premom mener jeg er 2 dpo, det mener ikke jeg.

Kun et lite hopp fra 36.07 til 36.19 i temp; men positiv test nå kl 13 :) Tester videre ikveld og imorgen formiddag, men anslår EL er idag (har kort LH-topp).

3B08CE83-97E8-4E75-9E52-6334730BF2AC.jpeg

Back
Topp