IKM uke 37

Gratulerer til alle med positive tester! :joyful: tok dere tidligtester eller vanlig?
Jeg har med noen "vanlige " makesure tester på tur. Tok en i dag, 11 dpo. Blenda. Trodde jeg skimtet noe før kontrollstreken kom, men ble bare lurt av meg selv :facepalm: åhhh har så lyst på to streker! Har noen av dere fått strek med vanlige tester nå rundt 11 dpo før? :wideyed:

Jeg har brukt tidligtest. Testet også 8 dpo, da var den blenda... men ser greit strek nå 12 dpo, usikker på om den ville synes på en vanlig test enda..

Usj, så kjedelig.. Men det er vel fortsatt tidlig så da er det jo håp? :) Tok ny nå nettopp! Ser absolutt antydning til strek, men veeeldig svak. Synes dog den var sterkere enn den jeg tok i går ettermiddag. Prøvde å ta bilde av den, men håpløst å få det på bilde. Men det er noe her, er det ikke? :smiley-angelic001
Jo ser det veldig godt:):):)

Nå har jeg bestilt en hau med tidligtester:smiley-bounce012Var fast bestemt på at jeg ikke skulle teste tidlig.... Så lenge varte det da haha, lenge til ikm her så d er jo ingen vits... :hello... Hvilke tester/tidligtester er det dere har erfaring med fra før/skal bruke?

Neeeeiii!!! Oppdatering fra posten, testene mine kommer ikke før 14 september :wacky: Skikkelig forsinkelser!

Har bare en digital liggende, men den har jeg lovet meg å spare til jeg i det minste har fått positiv billig test og er 16/17 dpo.

Har en liten tilståelse da, jeg prøvde muligens å ta en el test i dag :hilarious: Vet at det er vanlig med mer lh i kroppen før tr, men måtte bare :hungry::hungry:

20200905_090327.jpg

11 dpo og jeg har fått rosa utflod på ettermiddagen.. så da er nok tr på vei :meh:

Ånei, håper ikke det :( Er jo lov å håpe det er skjøre slimhinner bare!

Selv blir jeg mer og mer pessimist her, så mye at jeg spratt en energidrikk :p holder meg unna slikt i DPO-land vanligvis.

Neeeeiii!!! Oppdatering fra posten, testene mine kommer ikke før 14 september :wacky: Skikkelig forsinkelser!

Har bare en digital liggende, men den har jeg lovet meg å spare til jeg i det minste har fått positiv billig test og er 16/17 dpo.

Har en liten tilståelse da, jeg prøvde muligens å ta en el test i dag :hilarious: Vet at det er vanlig med mer lh i kroppen før tr, men måtte bare :hungry::hungry:

Vis vedlegget 334734

Oi her hoppet nesten hjertet over ett slag når jeg så de to strekene dine! :hilarious: 14 september er jo passe lenge til, får håpe mensen uteblir før den tid :smiley-angelic001

Oi her hoppet nesten hjertet over ett slag når jeg så de to strekene dine! :hilarious: 14 september er jo passe lenge til, får håpe mensen uteblir før den tid :smiley-angelic001

Haha ops beklager! Bare jeg som er litt smågal, leste at mange får sterk el test når de er gravide så da måtte jeg bare prøve :hilarious:

Skikkelig irriterende, betalte til og med ekstra for rask leveranse...men jaja! 13dpo i dag, så ikke så lenge å vente til jeg finner ut uansett! Temp stigning i dag også da hvert fall :nailbiting:

Hvordan går det med deg?:joyful:

Vis vedlegget 334734
Sniker fra 38!
Den der såg jo veldig lovande ut? :wideyed:

Eg gjekk i fella med el-test før ikm forrige runde, typ 9-10 dpo. Den var ikkje positiv, men omtrent slik eg får 1-2 dagar før positiv test. Enda med tr for meg, men min var ikkje i nærheten av din!
Eg hadde sikkert risikert ein tur på butikken om eg var deg, og heller tatt ein dusj med antibac etterpå:hilarious:

Vis vedlegget 334734
Åååh, jeg er så spent på deg! Skulle hatt tester hos morgenlevering :rolleyes::rolleyes:
Ånei, håper ikke det :( Er jo lov å håpe det er skjøre slimhinner bare!

Selv blir jeg mer og mer pessimist her, så mye at jeg spratt en energidrikk :p holder meg unna slikt i DPO-land vanligvis.
Nja, kjent litt ubehag i korsryggen også etter doturen i sta, så hakke no tro på at det er annet enn tr på vei :sorry: men vanlig syklud nærmer seg etter uttak av spiral da. Er på cd 30 i dag og forrige var vel på 40 dager :)

Haha ops beklager! Bare jeg som er litt smågal, leste at mange får sterk el test når de er gravide så da måtte jeg bare prøve :hilarious:

Skikkelig irriterende, betalte til og med ekstra for rask leveranse...men jaja! 13dpo i dag, så ikke så lenge å vente til jeg finner ut uansett! Temp stigning i dag også da hvert fall :nailbiting:

Hvordan går det med deg?:joyful:

Hihi, ikke noe å beklage, blir bare så engasjert. :hilarious: Håper at alle som har prøvd lenge skal bli gravid asap :smiley-angelic001

Høres jo lovende ut! Ikke spotting lenger heller? Utenom den blødningen etter sex da. Har forresten kun hatt sistnevnte når jeg var gravid selv, skjøre slimhinner.

Her er pessimisten i full blomst haha. Spotter fremdeles, ikke mye men det er blodspor i utfloden. Og vondt i livmor :meh: Ja og negativ test da. Så nå krysser jeg bare alt jeg har for at mensen er snill og venter litt slik at neste el ikke krasjer med jobb. :dead:

Sniker fra 38!
Den der såg jo veldig lovande ut? :wideyed:

Eg gjekk i fella med el-test før ikm forrige runde, typ 9-10 dpo. Den var ikkje positiv, men omtrent slik eg får 1-2 dagar før positiv test. Enda med tr for meg, men min var ikkje i nærheten av din!
Eg hadde sikkert risikert ein tur på butikken om eg var deg, og heller tatt ein dusj med antibac etterpå:hilarious:

Du aner ikke hvor mye det frister!! Jeg får vanligvis veldig tydelige symtpomer på at tr er på vei som pleier å starte på 13dpo, så om det ikke kommer i løpet av dagen tror jeg at jeg må en tur på butikken :angelic:

Åååh, jeg er så spent på deg! Skulle hatt tester hos morgenlevering :rolleyes::rolleyes:

Nja, kjent litt ubehag i korsryggen også etter doturen i sta, så hakke no tro på at det er annet enn tr på vei :sorry: men vanlig syklud nærmer seg etter uttak av spiral da. Er på cd 30 i dag og forrige var vel på 40 dager :)

Åh, er litt vanskelig å ha troen da ja. Krysser fingrene for deg uansett :)

Du aner ikke hvor mye det frister!! Jeg får vanligvis veldig tydelige symtpomer på at tr er på vei som pleier å starte på 13dpo, så om det ikke kommer i løpet av dagen tror jeg at jeg må en tur på butikken :angelic:
Her er bilde av min EL test dagen før IKM, våknet da opp til to sterke streker på graviditet test også :joyful:
IMG_20200819_215143.jpg

Hihi, ikke noe å beklage, blir bare så engasjert. :hilarious: Håper at alle som har prøvd lenge skal bli gravid asap :smiley-angelic001

Høres jo lovende ut! Ikke spotting lenger heller? Utenom den blødningen etter sex da. Har forresten kun hatt sistnevnte når jeg var gravid selv, skjøre slimhinner.

Her er pessimisten i full blomst haha. Spotter fremdeles, ikke mye men det er blodspor i utfloden. Og vondt i livmor :meh: Ja og negativ test da. Så nå krysser jeg bare alt jeg har for at mensen er snill og venter litt slik at neste el ikke krasjer med jobb. :dead:

Ja enig!! Blir så glad når jeg ser andre få positive tester :Heartpink

Ikke noe spotting lenger, utenom det etter sex i går ja! Klarer ikke helt å ha troen egentlig, har vært skikkelig nedfor de to siste rundene når tr kom.. men er ikke noe å gjøre enn å fortsette prøvingen!

Krysser også fingrene for at el klaffer for dere neste måned, og BFP så klart! :smiley-angelic001

Rød/brun utflod og litt murringer ikveld.. Regner med at TR er rett rundt hjørnet :meh::(

Så gøy at så mange har fått positive tester! Gir meg masse håp om at det vil klaffe for oss også en dag❤️❤️

Spennande:nailbiting::woot:

Back
Topp