Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Det gir masse håp :) :) Absolutt :) :) Hvordan fungerer otrivelle egentlig og hvorfor får man det? :)
Det gjør så det modne egget slipper innen 38 timer er det vel :) brukes ofte sammen med Letrozol. Jeg har hatt problemer med at El kommer veldig sent, så Letrozol modner egg og ovitrelle slipper egget :) hvis det ga mening :)
 
Det gjør så det modne egget slipper innen 38 timer er det vel :) brukes ofte sammen med Letrozol. Jeg har hatt problemer med at El kommer veldig sent, så Letrozol modner egg og ovitrelle slipper egget :) hvis det ga mening :)
Ahh skjønner :) Min syklus er storsett veldig stabil og El kommer som regel fast, så tror ikke det hadde hjulpet meg, MEEN hva om egget mitt ikke slapp tro? Men med positiv/negativ EL test skulle man tro det gjør det vel :p
 
Hvis de i baren klarer å servere riktig funker det jo greit :pJeg tipper det blir flasker på bordet i morgen, og det er jo litt verre:hilarious:men de vet at vi mistet, så det kan godt være vi bare sier det som det er :)
Hehe, jeg var på en jobbfest forrige gang jeg var gravid, og da visste sjefen min det, så han satt ved siden av meg og drakk av både sitt og mitt glass (vi er gode venner i tillegg) :hilarious: han ble kanakas utover kvelden :hilarious: ingen hadde fått med seg hva som hadde foregått:p
Om dere er såpass fortrolige med dem at det er ok å være ærlig er det ofte det beste. :)

Nydelige tester i dag! Nå bør den sitte hele veien! ❤️
 
14 dpo
Mannen ble overbevist da jeg tok den digitale :Heartred
Da jeg våknet i dag trodde jeg at jeg hadde drømt dette, men så kom jeg på at det var sant :love7
Vi krysser alt vi har for at det kommer en liten hjerteknuser til oss i mai :Heartred:Heartred

Hurra, så gøy :Heartred Gratulerer igjen. Dette er bare så nydelig å lese:Heartred er så hyggelig med positiv digital!
 
Om dere er såpass fortrolige med dem at det er ok å være ærlig er det ofte det beste. :)

Nydelige tester i dag! Nå bør den sitte hele veien! ❤️
Ja, jeg er enig! Har bare lyst at vi skal ha den hemmeligheten sammen litt før andre vet :Heartred
Nå måååå det faktisk bare gå hele veien :smiley-angelic001
 
4+1
Måtte ta en strimmeltest I dag og, bare for å se :rolleyes: Det er ingen tvil I alle fall :joyful::Heartred
Venter noen dager med neste digital tenker jeg :)

Symptomene dukket opp i takt med streken på testen, og det mest fremtredende er nå syyykt ømme nipler, kvalme(det var jækla tidlig??!) og trøtt:shy:
Vi skal flytte inn til svigers på mandag og bo der i 2,5 uker, så blir festlig å se om vi klarer å holde det hemmelig:p jeg holder en knapp på at svigermor gjetter det :hilarious:

Det eneste jeg tar stilling til i forhold til milepæler nå er å komme til 5 uker:Heartred
Så har jeg bestilt en time hos legen når jeg er 6+3 for å få oppfølging pga det som skjedde sist:shy:

Håper alle har en fin helg :D
 

Vedlegg

  • IMG_20200829_092705.jpg
    IMG_20200829_092705.jpg
    29,6 KB · Visninger: 120
Åh! Fantastisk!! Kos dere med helg og ut å spise med vennepar❤ håper det går greit uansett hva dere ender opp med å gjøre:happy:
 
4+1
Måtte ta en strimmeltest I dag og, bare for å se :rolleyes: Det er ingen tvil I alle fall :joyful::Heartred
Venter noen dager med neste digital tenker jeg :)

Symptomene dukket opp i takt med streken på testen, og det mest fremtredende er nå syyykt ømme nipler, kvalme(det var jækla tidlig??!) og trøtt:shy:
Vi skal flytte inn til svigers på mandag og bo der i 2,5 uker, så blir festlig å se om vi klarer å holde det hemmelig:p jeg holder en knapp på at svigermor gjetter det :hilarious:

Det eneste jeg tar stilling til i forhold til milepæler nå er å komme til 5 uker:Heartred
Så har jeg bestilt en time hos legen når jeg er 6+3 for å få oppfølging pga det som skjedde sist:shy:

Håper alle har en fin helg :D
Fine tester ❤️
 
Åh! Fantastisk!! Kos dere med helg og ut å spise med vennepar❤ håper det går greit uansett hva dere ender opp med å gjøre:happy:
Takk :Heartred Tipper vi forteller det, selv om jeg gjerne skulle ventet et par uker :happy: God helg til dere og :)
 
Dette gjør meg så glad å se :) :) Sender så utrolig mange klemmer og "hold deg der inne lille spire støv" og ja :)
Lykke til med første symptomene, håper såååå for din del du slipper unna for mye kvalme og greier :p
 
Fantastisk lesning og nydelige tester, jeg er rørt og så glad på deres vegne ♥️♥️
 
4+3(?)
I går kveld begynte det å murre i magen... I natt har jeg vært våken flere ganger, og har hatt ganske vondt, nesten som kramper :sorry: noen ganger går det bakover i korsryggen også...
Er sikker på at dette ikke går nå, føler meg knust, etter så lang tid, er det ikke vår tur likevel? :oops:
Ingen blod enda, men nå bare venter jeg på dommedag... Er vel ingenting som overlever disse smertene :(

Tok en test nå på morgenen, var på do i natt, så var vel 4-5 time siden sist. Den blå er fra lørdag, så den er jo sterkere...
 

Vedlegg

  • IMG_20200831_064711.jpg
    IMG_20200831_064711.jpg
    46,9 KB · Visninger: 100
4+3(?)
I går kveld begynte det å murre i magen... I natt har jeg vært våken flere ganger, og har hatt ganske vondt, nesten som kramper :sorry: noen ganger går det bakover i korsryggen også...
Er sikker på at dette ikke går nå, føler meg knust, etter så lang tid, er det ikke vår tur likevel? :oops:
Ingen blod enda, men nå bare venter jeg på dommedag... Er vel ingenting som overlever disse smertene :(

Tok en test nå på morgenen, var på do i natt, så var vel 4-5 time siden sist. Den blå er fra lørdag, så den er jo sterkere...
Ikke mist håpet enda! Som de sier, blødning er normalt, kramper er normalt, det er hvis man får begge deler samtidig at man skal begynne å beskymre seg. Testene dine ser kjempebra ut, så kan jo være livmoren din som jobber med å utvide seg du kjenner. Krysser fingrene masse :Heartred
 
Jeg hadde noen sånne runder i begynnelsen jeg også. Det er veldig skummelt. I uke 6 toppet det seg for meg, da hadde jeg så kraftige smerter at jeg ikke klarte å gjøre noen ting omtrent, lå våken nesten hele natten og hadde kjempevondt, så jeg bestilte første ledige timen de hadde til TUL, og fikk time dagen etter. Alt var normalt, alt så helt fint ut, og jordmor kunne fortelle meg at sånne murringer/kramper er helt normalt, og at det er noe veldig mange opplever. Hun sa at man nesten må forvente det, for livmor skal vokse ganske mye på kort tid blant annet.
Anbefaler deg å bruke varmeflaske for å døyve smertene litt, det var det eneste som funket her. ❤️
 
Ikke mist håpet enda! Som de sier, blødning er normalt, kramper er normalt, det er hvis man får begge deler samtidig at man skal begynne å beskymre seg. Testene dine ser kjempebra ut, så kan jo være livmoren din som jobber med å utvide seg du kjenner. Krysser fingrene masse :Heartred
Skal prøve å ikke miste det enda :shy:Jeg tenker jo det samme, så lende det ikke er blod... Får vente i spenning så lenge :oops::Heartred
 
Jeg hadde noen sånne runder i begynnelsen jeg også. Det er veldig skummelt. I uke 6 toppet det seg for meg, da hadde jeg så kraftige smerter at jeg ikke klarte å gjøre noen ting omtrent, lå våken nesten hele natten og hadde kjempevondt, så jeg bestilte første ledige timen de hadde til TUL, og fikk time dagen etter. Alt var normalt, alt så helt fint ut, og jordmor kunne fortelle meg at sånne murringer/kramper er helt normalt, og at det er noe veldig mange opplever. Hun sa at man nesten må forvente det, for livmor skal vokse ganske mye på kort tid blant annet.
Anbefaler deg å bruke varmeflaske for å døyve smertene litt, det var det eneste som funket her. ❤️
Tusen takk for langt svar ! Jeg har jo klart å lese gjennom det Google kunne finne av lignende historier, og de sier det samme som deg :smiley-ashamed005
Det blir virkelig nervepirrende hvis dette skal fortsette kjenner jeg :wideyed: Men er glad så lenge jeg ikke blør noe!
 
Helt vanlig med slike kramper, men jeg skjønner at du forbinder det med at noe er galt.
Men som de andre sier, det kjennes slik ut også når det ikke er noe galt;)

Må bare legge til at jeg har opplevd skikkelige murringer/kramper samtidig med flere blødninger i de første ukene. Og det gikk også bra. Gyn forklarte blødningene kunne stamme fra at livmor vokser raskt i starten og at de skjøre slimhinnene osv der nede lett kan blø litt da uten at det er noe galt. Pluss at murringene kom fra "vokse-smerter" i/fra livmor.

Ta med deg at streken er sterkere iallefall :Heartred
 
Back
Topp