Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Vet ikke helt.... Har bare én digital igjen og har ikke planer om å kjøpe flere :p
Så må kanskje vente til jeg er 5+ noe :wtf:
Ja ser den :) :) jeg har 4 liggende :rolleyes::cool::p
Regner med de brukes opp om streken min blir sterkere :p
Hvilken DPO dag var det du tok digital?
 
Ja ser den :) :) jeg har 4 liggende :rolleyes::cool::p
Regner med de brukes opp om streken min blir sterkere :p
Hvilken DPO dag var det du tok digital?
Jeg tok den første 14dpo, og den andre i går :)
Nå er jeg sykt spent på de testene dine i morgen , var inne og sjekket med én gang jeg var ferdig på jobb :joyful:
 
Bare stikker innom på morgenkvisten for å legge ved bilde av siste strimmeltest :)
Den nederste er fra i dag, de to andre fra mandag og søndag (tror jeg:p)

Sier meg fornøyd nå og venter bare på å ta siste digital :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20200902_055159.jpg
    IMG_20200902_055159.jpg
    9,1 KB · Visninger: 129
Bare stikker innom på morgenkvisten for å legge ved bilde av siste strimmeltest :)
Den nederste er fra i dag, de to andre fra mandag og søndag (tror jeg:p)

Sier meg fornøyd nå og venter bare på å ta siste digital :happy:
Åh, så utrolig herlig å se :Heartred
 
5+0
Endelig 5+0 :smiley-bounce012 små gleder :)
Skulle egentlig vente til søndag med siste digital, meeen det klarte jeg ikke:hilarious:
Er veldig fornøyd med stigningen, og sier meg ferdig med testing nå :)
Magesmertene er bedre nå, tror nok treg mage har mye av skylda o_O

Kjenner tydelig at jeg er gravid, er kvalm hver formiddag og kveld, er dautrøtt så og si hele dagen :hilarious: og har begynt å få vondt i korsryggen... Den ryggen min er litt vrang fra før, men jeg kjenner at det er veldig slitsomt å gå og stå hele dagen, sitter kun i lunsjen... Så får se hvordan det går etterhvert..

De foreløpige milepælene:

:HeartredKomme til uke 5
:HeartredFå 3+ på digital
:Heartred
Legetime 6+3
 

Vedlegg

  • IMG_20200904_094323.jpg
    IMG_20200904_094323.jpg
    10,6 KB · Visninger: 96
5+0
Endelig 5+0 :smiley-bounce012 små gleder :)
Skulle egentlig vente til søndag med siste digital, meeen det klarte jeg ikke:hilarious:
Er veldig fornøyd med stigningen, og sier meg ferdig med testing nå :)
Magesmertene er bedre nå, tror nok treg mage har mye av skylda o_O

Kjenner tydelig at jeg er gravid, er kvalm hver formiddag og kveld, er dautrøtt så og si hele dagen :hilarious: og har begynt å få vondt i korsryggen... Den ryggen min er litt vrang fra før, men jeg kjenner at det er veldig slitsomt å gå og stå hele dagen, sitter kun i lunsjen... Så får se hvordan det går etterhvert..

De foreløpige milepælene:

:HeartredKomme til uke 5
:HeartredFå 3+ på digital
:Heartred
Legetime 6+3
Herlig! Uke 5 er jo en liten milepæl i seg selv!

Jeg husker jeg hadde noen runder med skikkelige luftsmerter på begynnelsen av svangerskapet. Satt i en halvtimes tid og ventet på at det skulle ta slutt, klarte ikke gjøre noe som helst i mellomtiden. Men det var rart med det, jeg kjente så godt at det ikke var til noe fare for lille. :)
 
5+0
Endelig 5+0 :smiley-bounce012 små gleder :)
Skulle egentlig vente til søndag med siste digital, meeen det klarte jeg ikke:hilarious:
Er veldig fornøyd med stigningen, og sier meg ferdig med testing nå :)
Magesmertene er bedre nå, tror nok treg mage har mye av skylda o_O

Kjenner tydelig at jeg er gravid, er kvalm hver formiddag og kveld, er dautrøtt så og si hele dagen :hilarious: og har begynt å få vondt i korsryggen... Den ryggen min er litt vrang fra før, men jeg kjenner at det er veldig slitsomt å gå og stå hele dagen, sitter kun i lunsjen... Så får se hvordan det går etterhvert..

De foreløpige milepælene:

:HeartredKomme til uke 5
:HeartredFå 3+ på digital
:Heartred
Legetime 6+3
Nydelig stigning!!! Ååh for en glede dette er!! :smiley-angelic003:Heartred
 
Fantastisk ❤❤
 
5+0
Endelig 5+0 :smiley-bounce012 små gleder :)
Skulle egentlig vente til søndag med siste digital, meeen det klarte jeg ikke:hilarious:
Er veldig fornøyd med stigningen, og sier meg ferdig med testing nå :)
Magesmertene er bedre nå, tror nok treg mage har mye av skylda o_O

Kjenner tydelig at jeg er gravid, er kvalm hver formiddag og kveld, er dautrøtt så og si hele dagen :hilarious: og har begynt å få vondt i korsryggen... Den ryggen min er litt vrang fra før, men jeg kjenner at det er veldig slitsomt å gå og stå hele dagen, sitter kun i lunsjen... Så får se hvordan det går etterhvert..

De foreløpige milepælene:

:HeartredKomme til uke 5
:HeartredFå 3+ på digital
:Heartred
Legetime 6+3
Å nå ble jeg glad :) :) Er så utrolig glad for å komme etter deg inn i Mai 2021 :) :) :) :)
Når har du foreløbig termin? Jeg får opp både 15 og 16 Mai på apper, men forholder meg til 16 Mai da det høres mest rett ut :)
Jeg er og allerede småkvalm :D Og i dag hadde jeg mest lyst å ta en powernap på 16 timer etter 8 timer søvn :p
Håper jeg får min 3+ om en ukes tid selv :) :) :)
jeg drømte om deg i natt faktisk, haha, at vi får barn på samme dag i Mai :) :) :)
 
Å nå ble jeg glad :) :) Er så utrolig glad for å komme etter deg inn i Mai 2021 :) :) :) :)
Når har du foreløbig termin? Jeg får opp både 15 og 16 Mai på apper, men forholder meg til 16 Mai da det høres mest rett ut :)
Jeg er og allerede småkvalm :D Og i dag hadde jeg mest lyst å ta en powernap på 16 timer etter 8 timer søvn :p
Håper jeg får min 3+ om en ukes tid selv :) :) :)
jeg drømte om deg i natt faktisk, haha, at vi får barn på samme dag i Mai :) :) :)
Ja, jeg ble utrolig lettet nå :happy:er også kjempe fornøyd med at vi er sammen i Mai gruppa, er så koselig :joyful: :HeartredJeg får 11.mai på Babyverden :) Vet jo El, siden sprøyta ble satt, men El var på dag 12, så er ikke alle apper som er enige :p
Åh, jeg er sååå trøtt for tiden, kom hjem fra kveldsvakt for to timer siden og er helt skutt, enda jeg sov til kl 9 i dag :hilarious:
Haha, er det sant :hilarious: lurer på hvordan jeg så ut i drømmen din :D
Jeg drømte at vi fikk tvillinger, og jeg kjenner at det trenger ikke å være sandrømt :hilarious:
 
Ja, jeg ble utrolig lettet nå :happy:er også kjempe fornøyd med at vi er sammen i Mai gruppa, er så koselig :joyful: :HeartredJeg får 11.mai på Babyverden :) Vet jo El, siden sprøyta ble satt, men El var på dag 12, så er ikke alle apper som er enige :p
Åh, jeg er sååå trøtt for tiden, kom hjem fra kveldsvakt for to timer siden og er helt skutt, enda jeg sov til kl 9 i dag :hilarious:
Haha, er det sant :hilarious: lurer på hvordan jeg så ut i drømmen din :D
Jeg drømte at vi fikk tvillinger, og jeg kjenner at det trenger ikke å være sandrømt :hilarious:
Hehe vi får jo uansett er termin å forholde oss til etter OUL :)
Kjenner meg klar for senga her nå, men har ingen planer i morgen, så hadde lyst å se en film, men kjenner det bare er å gi det opp.
Haha tvilliger hadde vært koselig da :p Blir spennende og se på UL hva som skjuler seg i magehuset :)

Jo, i drømmen hadde du å deg ei stor skjorte med den sauen fra profilbilde på :p :p
Også hadde du briller, men rester er bluuury :p :p
 
Hehe vi får jo uansett er termin å forholde oss til etter OUL :)
Kjenner meg klar for senga her nå, men har ingen planer i morgen, så hadde lyst å se en film, men kjenner det bare er å gi det opp.
Haha tvilliger hadde vært koselig da :p Blir spennende og se på UL hva som skjuler seg i magehuset :)

Jo, i drømmen hadde du å deg ei stor skjorte med den sauen fra profilbilde på :p :p
Også hadde du briller, men rester er bluuury :p :p
haha, jeg ler meg ihjel av den drømmen :hilarious:
Har vært litt fraværende her, mistet telefonen min ned trappa, så den døde:hilarious: venter på ny, håper den kommer i morgen :happy:
 
haha, jeg ler meg ihjel av den drømmen :hilarious:
Har vært litt fraværende her, mistet telefonen min ned trappa, så den døde:hilarious: venter på ny, håper den kommer i morgen :happy:
Hehe :) Stakkars telefonen da :p Men er jo heller sjelden feil med en ny en, min er i alle fall over 3 år (Drømmer om en ny:p )
kanskje jeg må ønske meg en i gave fra mannen siden jeg er blitt gravid :p :p
 
Hehe :) Stakkars telefonen da :p Men er jo heller sjelden feil med en ny en, min er i alle fall over 3 år (Drømmer om en ny:p )
kanskje jeg må ønske meg en i gave fra mannen siden jeg er blitt gravid :p :p
min var nesten 2år, så var heldigvis på tide med en ny snart uansett:p Føler meg helt lost in space uten telefon, alt er jo på den telefonen liksom :hilarious:
syns det er på sin plass med en gave til den gravide samboeren ja:D
 
Back
Topp