September❤️

Jeg kan bare flytte inn hit fra august da syklusen min blei lenger enn antatt. Skal på ultralyd idag og forhåpentligvis sette ovitrelle snart, og fryseinsett en uke etter ovitrelle er satt :)

Lille Luringen,36, forsøk 4, Medicus Oslo, fryseforsøk, letrozol og ovitrelle.

fjellgeita92, 28, forsøk #3, barn #1, Haugesund, uttak tirsdag 01.09, innsett fredag 04.09. Menopur, fyremadel, prednisolon, klexane, ovitrelle, gonapeptyl, lutinus og cyclogest - ja, fullpakke:wacky:

Jeg kan bare flytte inn hit fra august da syklusen min blei lenger enn antatt. Skal på ultralyd idag og forhåpentligvis sette ovitrelle snart, og fryseinsett en uke etter ovitrelle er satt :)

Lille Luringen,36, forsøk 4, Medicus Oslo, fryseforsøk, letrozol og ovitrelle.

Skal sette ovitrelle til mandag og innsett 7/9:Heartpink

Jeg har desinfiserende våtservietter som jeg kjøpte på apoteket :)
Når jeg fikk TR i helga, så ringte jeg mandagen :)

Sex hjelper når TR er sein!
Åå tusen takk for svar!:) Fikk tr i dag, så da ringer jeg vel på mandag da, så slipper jeg å forstyrre de:joyful: Det eneste de skal, er vel å bestille ul, og det får de vel ikke gjort i dag uansett:joyful:

Nice, skal gå til innkjøp av slike servietter jeg og:D

Haha hjelper faktisk sex? Har faktisk ikke vært så aktive de siste dagene pga mye å gjøre, så er kanskje derfor den ble forsinket:yuck:

fjellgeita92, 28, forsøk #3, barn #1, Haugesund, uttak tirsdag 01.09, innsett fredag 04.09. Menopur, fyremadel, prednisolon, klexane, ovitrelle, gonapeptyl, lutinus og cyclogest - ja, fullpakke:wacky:
Det var litt av ei dose ja:joyful: Kan jeg spørre hva problemet hos dere er? Er bare nysgjerrig:)

I dag kom tr for fullt og i morgen skal jeg sette min aller første bemfolasprøyte:eek: Ææ så mye blandede følelser:wideyed: Er så redd for å gjøre noe feil:nailbiting:

Det var litt av ei dose ja:joyful: Kan jeg spørre hva problemet hos dere er? Er bare nysgjerrig:)
De eneste de har funnet er en genfeil, leiden mutasjon, men de mener den ikke skal påvirke men får klexane av den grunn. Vi har tatt kromosonprøve og alt så fint ut. Så håper full dose denne gang gir en fulltreffer:D er veldig klar for å få ut disse egga nå.

Ser du går i gsng i morgen! Så spennende :Dvar dette ditt første forsøk?:rolleyes:

De eneste de har funnet er en genfeil, leiden mutasjon, men de mener den ikke skal påvirke men får klexane av den grunn. Vi har tatt kromosonprøve og alt så fint ut. Så håper full dose denne gang gir en fulltreffer:D er veldig klar for å få ut disse egga nå.

Ser du går i gsng i morgen! Så spennende :Dvar dette ditt første forsøk?:rolleyes:
Aha! Hvordan fant de ut av det liksom? Har du hatt blodpropp eller ligger det i familien? Hvis det var riktig?:oops: Så godt at alt er fint hvertfall:D

Ja, dette er vårt første forsøk ever! :joyful: Ser at dere er på forsøk 3! Håper det går nå! De sier vel at ila 3 forsøk så er det stor sjanse for at det går:)

Endelig positiv el-test :joyful: Sendt melding til Porsgrunn, så spent på når det blir innsett til uka. Spurte dem i går for å kunne planlegge litt med tanke på jobb, men har to egg fryst ned på ulike dager, så kunne bli innsett to, tre eller fire dager etter positiv test. Krysser det jeg har for at jeg er ruger innen onsdag :Heartred

Jeg skal begynne på min første IVF til neste syklus, blir om ca 2 uker tenker jeg. Blir på Hausken i Bergen.

Kjempespent:wacky:

Pga rask utvikling på 4 egg så bestemte seg riksen igår på ultralyden at det blir uttak allerede imorgen søndag. Så satte Ovitrelle igårkveld og så blir det uttak imorgen søndag, så sykt spent nå ☺️ Og føles veldig bra at de åpnet opp for å gjøre dette på en søndag sånn at jeg ikke risikerer overstimulering som hun sa kommer skje hvis vi hadde ventet til mandag.

Pga rask utvikling på 4 egg så bestemte seg riksen igår på ultralyden at det blir uttak allerede imorgen søndag. Så satte Ovitrelle igårkveld og så blir det uttak imorgen søndag, så sykt spent nå ☺️ Og føles veldig bra at de åpnet opp for å gjøre dette på en søndag sånn at jeg ikke risikerer overstimulering som hun sa kommer skje hvis vi hadde ventet til mandag.

Oioioi, så spennende! Og bra at de gjør det på en søndag!:gen014 Hvor lenge rakk du å stimulere?
Lykke til i morgen!:)

Aha! Hvordan fant de ut av det liksom? Har du hatt blodpropp eller ligger det i familien? Hvis det var riktig?:oops: Så godt at alt er fint hvertfall:D

Ja, dette er vårt første forsøk ever! :joyful: Ser at dere er på forsøk 3! Håper det går nå! De sier vel at ila 3 forsøk så er det stor sjanse for at det går:)
De slo ut på blodprøve:) så ble oppdaget ganske tidlig.
Så spennende! Det blir nok bra:rolleyes: Kan jeg spør om det er en grunn for at dere går privat på første forsøk?

satser på at det er 3 forsøk som må til her! Blir vel 7 eller 8 innsett, men kan kun gå godt:D

Oioioi, så spennende! Og bra at de gjør det på en søndag!:gen014 Hvor lenge rakk du å stimulere?
Lykke til i morgen!:)

Ja veldig bra ☺️ Rakk bare å stimulere med Gonal-F 112,5 i 7 dager og med Fyremadel 4 dager så veldig spent på antall egg de får ut imorgen. Spurte legen igår men hun sa at det var vanskelig å telle men at det var 4 ledende.
Takk!! ☺️

Back
Topp