September❤️

Da fikk jeg samtalen fra Riksen om at jeg fikk ut 25 egg igår og at 11 av disse er befruktet. Så da er det planlagt insett av 5-dagers på fredag ☺️ Så krysser jeg fingrene for at flest mulig overlever til fredag ☺️

Oj, det var et kjempefint resultat :woot: Er de redd for overstimulering i og med at du fikk ut så mange? Krysser fingrene for både gullegget og eskimoer på frys :joyful:
 
Innsett i morgen dersom egget/eggene overlever tining :nailbiting: Nå krysser vi alt vi har for at vi har like flaks på fryseforsøket som på ferskforsøket, og at det klaffer på første forsøk.
 
Jeg er blitt så vandt til klexanen nå at jeg ikke tenker over det lenger. Men husker det fra starten selv. Hehe, irriterende det der. Håper det går seg til hos deg også. Jeg har homozygot, hva med deg? Spennende at vi har innsett på samme dag da! Er det fryseforsøk du skal ha?


Ah! Så lurt å bare gå privat med en gang da. Krysser alt jeg har for at det klaffer for dere :Heartred Vi må gå over til privat dersom dette forsøket ikke går. Er dere fornøyd med Medicus i Stavanger? :)
Ja, man har jo et sterkt håp om at det skal klaffe på første forsøk:rolleyes: Har ingen andre å sammenlikne de med, så er litt vanskelig.. men synes det virker som de vet hva de holder på med. Og de sier jeg bare må ringe om det er noe jeg lurer på, og de har jo helge- og døgntelefon man kan ringe, så det er jo god oppfølging i det private:) Ellers er jeg spent på hvordan de håndterer egguttak og så videre. Og hadde vært godt å få høre noen støttende ord fra de og:shy: Siste møte med legen der, sa hun: Ikke mist håpet! Og da begynte jeg å hylgrine, huff..
 
Casso, 33, ferskforsøk #3, barn #1, Hausken, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonalpeptyl og Lutinus

Hiver meg med her fra augustgruppen hvis det går greit :) skal ha innsett i morgen!
Det går fint:) Satt deg likegodt opp på ruger, da:) Såå spennende:D Kan du fortelle hvordan innsettet var?:)
 
Oj, det var et kjempefint resultat :woot: Er de redd for overstimulering i og med at du fikk ut så mange? Krysser fingrene for både gullegget og eskimoer på frys :joyful:

Ja og hun sa at av de 25 så var det ganske mange som ikke var modne i og med at vi fikk it så mange, så hun sa at 11 var et bra resultat ☺️ Men sykt nervøs nå når jeg må vente til fredag for å se hvor mange som overlever :eek:

Ja stemmer det, så hun har bedt meg om å følge med på formen og at jeg skal ringe så fort jeg merker noe tegn på overstimulering.

Takk!! ☺️❤️
 
Ja og hun sa at av de 25 så var det ganske mange som ikke var modne i og med at vi fikk it så mange, så hun sa at 11 var et bra resultat ☺️ Men sykt nervøs nå når jeg må vente til fredag for å se hvor mange som overlever :eek:

Ja stemmer det, så hun har bedt meg om å følge med på formen og at jeg skal ringe så fort jeg merker noe tegn på overstimulering.

Takk!! ☺️❤️
Så spennende! 11 er vel et bra utgangspunkt hvertfall, og håper du får noen flotte embryoer om noen dager❤️ Er vel denne tiden som er den mest nervepirrende med hele prosessen omtrent:nailbiting: Håper formen din forblir fin❤️
 
Casso, 33, ferskforsøk #3, barn #1, Hausken, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonalpeptyl og Lutinus

Hiver meg med her fra augustgruppen hvis det går greit :) skal ha innsett i morgen!
Lykke til, håper det var mange gode egg.
 
Innsett i dag, var bare er som utviklet seg bra nokk så ble ikke to egg inn denne gangen. Innsett klokken 14 i dag.
 
Så spennende! 11 er vel et bra utgangspunkt hvertfall, og håper du får noen flotte embryoer om noen dager❤️ Er vel denne tiden som er den mest nervepirrende med hele prosessen omtrent:nailbiting: Håper formen din forblir fin❤️

Ja jeg krysser fingrene for det ❤️ Ja håper på fin utvikling og at vi hat flaks og for noen på frys også ☺️

Takk☺️❤️
 
Innsett i dag, var bare er som utviklet seg bra nokk så ble ikke to egg inn denne gangen. Innsett klokken 14 i dag.
Lykke til❤️ Hva gjør at du kunne fått satt inn 2 egg? Jeg fikk streng beskjed om at de kun satt inn 1 uansett pga belastning i helsevesenet i koronatider..
 
Er du skuffet eller går det bra? Masse lykke til! Heldig du som snart er ruger:)
Jeg er selfølgelig skuffet, redd for om det ikke går så har vi ikke noen på frys. Men vi er positive. Hvorfor ønsket de vente til onsdag? Hvor mye var de delt seg nå?
 
Lykke til❤️ Hva gjør at du kunne fått satt inn 2 egg? Jeg fikk streng beskjed om at de kun satt inn 1 uansett pga belastning i helsevesenet i koronatider..
Er siste forsøket vårt og produserer veldig lite egg. Og høy alder. Takk❤️
 
Jeg er selfølgelig skuffet, redd for om det ikke går så har vi ikke noen på frys. Men vi er positive. Hvorfor ønsket de vente til onsdag? Hvor mye var de delt seg nå?

Det forstår jeg! Er tøft med kun ferskforsøk. Jeg har hatt 3 stk på 5 mnd:-/ men satser på at gullegget klorer seg fast!!

Jeg snakket med sykepleier og hun hadde ingen detaljer om eggene. Bare at de ville se det an til onsdag. Sikkert for å velge ut det beste? Ikke vet jeg. Kan jo være 3 faller fra og vi sitter igjen med det beste.
 
Det forstår jeg! Er tøft med kun ferskforsøk. Jeg har hatt 3 stk på 5 mnd:-/ men satser på at gullegget klorer seg fast!!

Jeg snakket med sykepleier og hun hadde ingen detaljer om eggene. Bare at de ville se det an til onsdag. Sikkert for å velge ut det beste? Ikke vet jeg. Kan jo være 3 faller fra og vi sitter igjen med det beste.
Det er så forskjell fra klinikk til klinikk. Våre hadde to delt seg til 6 og ett til 8. Så om to ble blasto så ble de fryst ned på onsdag.
 
Hva er deres erfaring med stimulering før egguttak? Vet det er individuelt, men vil bare høre:) Er på cd3 i dag og skal på ul til fredag, på cd7. Bruker bemfola og fyremadel. Kan det være jeg kan sette elsprøyta i helga og ha uttak på mandag allerede, eller blir det for tidlig? Er så spent!!:smiley-bounce012
 
Back
Topp