September❤️

De eneste de har funnet er en genfeil, leiden mutasjon, men de mener den ikke skal påvirke men får klexane av den grunn. Vi har tatt kromosonprøve og alt så fint ut. Så håper full dose denne gang gir en fulltreffer:D er veldig klar for å få ut disse egga nå.

Ser du går i gsng i morgen! Så spennende :Dvar dette ditt første forsøk?:rolleyes:
Sniker fra august. Jeg har også Leiden mutasjon og får klexane (vonde sprøyter btw!). Vet du om du har heterozygot eller homozygot variant? Jeg har innsett fredag 4.sept forresten :)
 
De slo ut på blodprøve:) så ble oppdaget ganske tidlig.
Så spennende! Det blir nok bra:rolleyes: Kan jeg spør om det er en grunn for at dere går privat på første forsøk?

satser på at det er 3 forsøk som må til her! Blir vel 7 eller 8 innsett, men kan kun gå godt:D
Aha, godt det går an å finne ut av det:)

Vi står på venteliste hos Porsgrunn, men forsamtalenen er ikke før i november, og så blir vel oppstarten på nyåret.. Jeg har amh på 6, så for meg synes jeg det er lenge å vente da jeg er redd jeg mister flere egg:( Så da blir det et venteforsøk i det private;)

Ja, huff, måtte det gå snart! Det er ikke bare bare å gå gjennom noe sånt så lenge❤️
 
Pga rask utvikling på 4 egg så bestemte seg riksen igår på ultralyden at det blir uttak allerede imorgen søndag. Så satte Ovitrelle igårkveld og så blir det uttak imorgen søndag, så sykt spent nå ☺️ Og føles veldig bra at de åpnet opp for å gjøre dette på en søndag sånn at jeg ikke risikerer overstimulering som hun sa kommer skje hvis vi hadde ventet til mandag.
Oi, lykke til!❤️ Så bra at de offentlige faktisk åpnet opp:wideyed:
 
Da har jeg satt min første bemfolasprøyte! Jeg hadde gleda meg mer enn grudd meg, og det gikk veldig fint!:D Satt sprøyta som om jeg hadde gjort det før, uten å nøle, men fikk en skikkelig mestringsfølelse:D Skal sies at jeg er bioingeniør, så nåler er jo litt gøy:hilarious: Ikke noe å grue seg til, dere andre!❤️
 
Vil du at jeg skal skrive deg opp på lista? Kan du i så fall skrive deg opp slik det står på forsiden?:)

Hvorfor ikke:)

Siljevanilje,38 år, forsøk 1, 1 barn, klinikk Hausken Bergen. Begynner på medisin ca 14 september: menopur,fyremadel,otrivelle og litinus.
 
Sniker fra august. Jeg har også Leiden mutasjon og får klexane (vonde sprøyter btw!). Vet du om du har heterozygot eller homozygot variant? Jeg har innsett fredag 4.sept forresten :)
Jeg er blitt så vandt til klexanen nå at jeg ikke tenker over det lenger. Men husker det fra starten selv. Hehe, irriterende det der. Håper det går seg til hos deg også. Jeg har homozygot, hva med deg? Spennende at vi har innsett på samme dag da! Er det fryseforsøk du skal ha?

Aha, godt det går an å finne ut av det:)

Vi står på venteliste hos Porsgrunn, men forsamtalenen er ikke før i november, og så blir vel oppstarten på nyåret.. Jeg har amh på 6, så for meg synes jeg det er lenge å vente da jeg er redd jeg mister flere egg:( Så da blir det et venteforsøk i det private;)

Ja, huff, måtte det gå snart! Det er ikke bare bare å gå gjennom noe sånt så lenge❤️
Ah! Så lurt å bare gå privat med en gang da. Krysser alt jeg har for at det klaffer for dere :Heartred Vi må gå over til privat dersom dette forsøket ikke går. Er dere fornøyd med Medicus i Stavanger? :)
 
Casso, 33, ferskforsøk #3, barn #1, Hausken, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonalpeptyl og Lutinus

Hiver meg med her fra augustgruppen hvis det går greit :) skal ha innsett i morgen!
 
Last edited:
Dizzy, 32 år, Forsøk #2, Barn #1, Haugesund, Uttak/innsett uke 39/40 Synarela, Pergoveris Klexane, Lutinus, Ovitrelle
 
Husker ikke om jeg skrev meg opp her men: 35 år, forsøk 2, 1 barn, unn Tromsø, menopur, fyremadel, ovitrelle.. ul 4 september. Så får jeg vite mer om det blir uttak mandagen eller ikke ;)
 
Da fikk jeg samtalen fra Riksen om at jeg fikk ut 25 egg igår og at 11 av disse er befruktet. Så da er det planlagt insett av 5-dagers på fredag ☺️ Så krysser jeg fingrene for at flest mulig overlever til fredag ☺️
 
Back
Topp