IKM uke 33

El slim og noen vage smerter idag. Ingen positiv test dog, men tipper jeg får positiv innen kvelden eller morgendagen. CD 17 etter SA så spennende når eggløsning skjer. Vil syklusen bli lenger på grunn av sa?

Da jeg hadde en MA i uke 8 ble første syklus på bare 24 dager, så ikke nødvendigvis. Gikk etter det inn i min vanlige syklus på 30-32 dager, så håper du er raskt tilbake til normalen :Heartred

Da jeg brukte strimler for å teste etter EL før førstemann hadde jeg ingen stigning før EL, de ble bare plutselig positive, så få forvarsler på at noe var i ferd med å skje. Antar det er forskjellig fra person til person, og kanskje syklus til syklus kanskje, men det var sånn ganske konsekvent hos meg.
Håper det er sånn for meg også da! Har bare hatt en EL ettter pilleslutt&ammeslutt, så håper den kommer som forventet og at det ikke blir en laaaang syklus;) Jeg temper også, så skal nok klare å registrere EL når den kommer! :)

Velkommen skal du være :) Så spennende med prøving på nummer 3, hvor lang tid brukte du på de to første?

Takk:) Med nr 1 ble jeg gravid i pp2. Andre gangen ble jeg først gravid i pp1, men hadde en SA i uke 8, deretter ble jeg gravid i pp5 etter SA med nr 2. Var dårlig i begge svangerskap med kvalme og oppkast, var sykmeldt nesten hele svangerskap nr 1 og i hele svangerskap nr 2. Har hatt to barn som ikke har sovet nesten i det hele tatt, så jeg gruer meg veldig til graviditet og barseltid, men har så lyst på tre barn.

Sniker litt her jeg:joyful: Godt å lese- jeg tester for første gang ordentlig etter EL, og fortsatt bare svake selv om jeg forventer EL man eller tirs (2-3.aug). Hadde liksom trodd de skulle stige i styrke i dagene før EL?
Tror det i såfall er veldig individuelt! Det er jo også forskjell på hvor lenge man har LH-topp:)
Får håpe vi snart får EL, begge to!
Her er deler av testrekka mi foreløpig. Har kun testa x 1 pr dag, og tenker å teste x 2 når jeg en gang får symptomer på EL...
Screenshot_20200730_214821.jpg

Tror det i såfall er veldig individuelt! Det er jo også forskjell på hvor lenge man har LH-topp:)
Får håpe vi snart får EL, begge to!
Her er deler av testrekka mi foreløpig. Har kun testa x 1 pr dag, og tenker å teste x 2 når jeg en gang får symptomer på EL...
Vis vedlegget 332173
Jeg har testet en syklus før (kun en gang per dag), og ble gravid den syklusen med barn nr.4 uten å ha fått positiv test:hilarious: Så antar at jeg har kort LH topp!

Håper på EL snart for oss begge! :Heartred

Blir helt tullete av å se på tester!! Syns det er skygge igjen jeg!! :banghead:

Begge tatt idag, en på morgenen og en på kvelden.

Tror jeg ikke kommer til å bruke disse testene i neste syklus :yuck:

Vedlegg

• C0D1D0D6-778B-41F0-A03C-6B20DF572571.jpeg
    C0D1D0D6-778B-41F0-A03C-6B20DF572571.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 105
Håper det er sånn for meg også da! Har bare hatt en EL ettter pilleslutt&ammeslutt, så håper den kommer som forventet og at det ikke blir en laaaang syklus;) Jeg temper også, så skal nok klare å registrere EL når den kommer! :)

Da bør du ha gode odds for å oppdage EL ja :joyful: Håper den dukker opp snart, er så kjedelig å vente.

Takk:) Med nr 1 ble jeg gravid i pp2. Andre gangen ble jeg først gravid i pp1, men hadde en SA i uke 8, deretter ble jeg gravid i pp5 etter SA med nr 2. Var dårlig i begge svangerskap med kvalme og oppkast, var sykmeldt nesten hele svangerskap nr 1 og i hele svangerskap nr 2. Har hatt to barn som ikke har sovet nesten i det hele tatt, så jeg gruer meg veldig til graviditet og barseltid, men har så lyst på tre barn.

Høres helt grusomt ut, all ære til deg som ikke bare har overlevd, men kaster deg ut i det igjen :notworthy Kanskje nr 3 blir sovebabyen som kompenserer for all tapt søvn :hilarious:

Blir helt tullete av å se på tester!! Syns det er skygge igjen jeg!! :banghead:

Begge tatt idag, en på morgenen og en på kvelden.

Tror jeg ikke kommer til å bruke disse testene i neste syklus :yuck:

Jeg har ikke satt deg på lista, men siden du tester allerede hører du kanskje til i en annen ikm-gruppe? Dette er uke 33 :happy:

Jeg ser dessverre ikke strek, men jeg har elendig streksyn, så det ville jeg ikke tatt så tungt.

Positiv EL test i dag.

Aksjer lagt inn i dag og blir i morgen:cool:... så får vi se:joyful:

Jeg har ikke satt deg på lista, men siden du tester allerede hører du kanskje til i en annen ikm-gruppe? Dette er uke 33 :happy:

Jeg ser dessverre ikke strek, men jeg har elendig streksyn, så det ville jeg ikke tatt så tungt.
Oi dritt! Da posta jeg på feil:banghead:

Juho - 24 - PP4 - B1 - EL 29.07 - IKM 13.08.

Melder meg inn her sammen med dere. Har brukt eggløsningstest (og fått positiv) for første gang denne måneden. Den var litt senere enn jeg har gått ut fra. Er veldig klar for at det skal klaffe nå! Blir spennende å følge dere :)

Juho - 24 - PP4 - B1 - EL 29.07 - IKM 13.08.

Melder meg inn her sammen med dere. Har brukt eggløsningstest (og fått positiv) for første gang denne måneden. Den var litt senere enn jeg har gått ut fra. Er veldig klar for at det skal klaffe nå! Blir spennende å følge dere :)

Velkommen :) Var godt å få noen med ikm den 13, stått tom lenge :hilarious: Håper dette er måneden det klaffer, første positive EL-test lover i hvert fall godt.

Velkommen :) Var godt å få noen med ikm den 13, stått tom lenge :hilarious: Håper dette er måneden det klaffer, første positive EL-test lover i hvert fall godt.
Tusen takk :) Er veldig spent! Har nok truffet sånn cirka hvertfall to av tre prøveperioder uansett, men nå vet vi ganske sikkert at vi har truffet skikkelig, så blir litt ekstra spennende nå.

CD16 i dag og forventet EL er i morgen eller mandag:) Jeg vet at dagens EL-test er langt fra positiv, men jeg synes det er rart at hele testvinduet er rosa? Man må jo lese av resultatet/ta bilde innen 5min, og det har jeg gjort, men da ser den ikke klar ut? :rolleyes: Jeg legger inn bildene i Premom, men virker som den har vanskelig for å tyde når hele testviduet er rosa?

Vedlegg

• 3CF14C17-07CC-44CF-A1E3-BBE42118BCD8.jpeg
    3CF14C17-07CC-44CF-A1E3-BBE42118BCD8.jpeg
    14,6 KB · Visninger: 92
CD16 i dag og forventet EL er i morgen eller mandag:) Jeg vet at dagens EL-test er langt fra positiv, men jeg synes det er rart at hele testvinduet er rosa? Man må jo lese av resultatet/ta bilde innen 5min, og det har jeg gjort, men da ser den ikke klar ut? :rolleyes: Jeg legger inn bildene i Premom, men virker som den har vanskelig for å tyde når hele testviduet er rosa?

Hm, jeg tok en test til 30min etter den første, og den ble sterkere? :hilarious:

Altså den øverste testet ble tatt kl.09:30- 4t etter jeg tisset sist og uten å ha drukket noe.

Den nederste testen ble tatt kl.10:00, 30min siden forrige test, og derfor 30min siden jeg tisset sist.. Jeg hadde også drukket 0,5L vann, et vanlig glass med grapefruktjuice Og et stort krus med kaffe m/melk på den halvtimen;) Sååååå, hva skjer? Urinen burde jo være superutvannet på den siste testen? :hilarious:

Back
Topp