IKM uke 33

Positiv, eller så vidt ikke?

Vedlegg

• 545C7F11-92A4-4E6F-A6C4-BA30C42554E9.jpeg
    545C7F11-92A4-4E6F-A6C4-BA30C42554E9.jpeg
    9,2 KB · Visninger: 115
Dagens test. Fortsatt EL? Burde den ikkje gå ned snart i styrke

Vedlegg

• received_339435840552983.jpeg
    received_339435840552983.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 90
Dagens test. Fortsatt EL? Burde den ikkje gå ned snart i styrke

Jeg har fått positive tester to dager på rad, og leste meg frem til at det er første positive som teller. Enig med Snorkfrk., fortsett å teste til den blir negativ, så får du i hvert fall bekreftet at LH-toppen er over.

Er 4 dpo i dag. Hadde litt lys rosa utflod i mårrest. Det er kanskje for tidlig til å være festeblødning?:) Har også hatt litt mensmurringer til og fra de siste dagene, noe jeg også har hatt tidligere gravidteter:)

Spennende :woot: Jeg har ikke opplevd festeblødning, men da jeg var gravid spottet jeg 11dpo, noe jeg tror er for sent for festeblødning. Planer om å teste før ikm?

Spennende :woot: Jeg har ikke opplevd festeblødning, men da jeg var gravid spottet jeg 11dpo, noe jeg tror er for sent for festeblødning. Planer om å teste før ikm?
Har fått positiv test 10 dpo sist, så tenker å starte testingen 9 dpo denne gangen. Det blir på fredag:) hvor er du i syklusen nå?

Jeg er CD17 i dag og forventer EL i dag eller imorgen, men har ikke fått positiv EL-test enda, så vet ikke:rolleyes: Temper også, så jeg vil jo se når EL har vært uansett iaf:) EL-testing er slitsomme greier synes jeg! Prøver å teste 2/3 ganger pr dag siden jeg har hatt kort LH-topp før, så blir litt styrete.. ;)

Har litt småmurringer innimellom, og vannaktig utflod (sorry tmi), så venter spent! Håper vi får EL straks begge to! :joyful:
Hvor lange sykluser pleier du å ha? Mine varierer i fra 24-27

Har fått positiv test 10 dpo sist, så tenker å starte testingen 9 dpo denne gangen. Det blir på fredag:) hvor er du i syklusen nå?

Det er tidlig. Gleder meg til å følge med på testene dine :) Her er jeg 5dpo, men jeg tester ikke før tidligst 12dpo, helst senere. Blir så skuffa av negativ test, og ville tatt det hardt om jeg opplevde kjemisk, så da er det best å vente.

Det er tidlig. Gleder meg til å følge med på testene dine :) Her er jeg 5dpo, men jeg tester ikke før tidligst 12dpo, helst senere. Blir så skuffa av negativ test, og ville tatt det hardt om jeg opplevde kjemisk, så da er det best å vente.
Forstår godt at du vil vente da:) skulle ønske jeg klarte å vente så lenge:hilarious:

Ømheten i puppene har starta, da er det bare å smøre seg med tolmodighet i 1-1,5 uke :p:hilarious: testa ikkje etter el denne mnd så den var mellom 27-31 denne uka, har syklus variasjon på 26-31 dager. Spent ! :D

Noen med symptomer enda?
Jeg er bare 2 dpo, men har sikkert en del hormoner etter SA. Har ømme pupper, litt seige brystvorter om jeg kan si det slik, jeg pleier aldri å legge merke til puppene mine. Samt at jeg i natt hadde skikkelig rar drøm igjen. Krysser fingrene for oss alle:D

Noen med symptomer enda?
Jeg er bare 2 dpo, men har sikkert en del hormoner etter SA. Har ømme pupper, litt seige brystvorter om jeg kan si det slik, jeg pleier aldri å legge merke til puppene mine. Samt at jeg i natt hadde skikkelig rar drøm igjen. Krysser fingrene for oss alle:D

Spennende :joyful:
Jeg fikk ømme pupper i går, 5dpo. Som regel blir de ømme rundt 9-10dpo, så da ble jeg automatisk litt optimist, selv om jeg ikke hadde antydning til ømme pupper den gangen jeg faktisk var gravid :rolleyes: Ellers har jeg fått skikkelig uren hud, men det tror jeg dessverre må skrives på usunn ferie-kontoen :hilarious:

Back
Topp