Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv ville jeg sagtPositiv, eller så vidt ikke?

Hvor lenge har den vært positiv?Dagens test. Fortsatt EL? Burde den ikkje gå ned snart i styrke
Fikk positiv i går og i dagHvor lenge har den vært positiv?![]()
Ja, du får bare fortsette og teste. Går sikkert snart nedoverFikk positiv i går og i dag![]()

Dagens test. Fortsatt EL? Burde den ikkje gå ned snart i styrke
Er 4 dpo i dag. Hadde litt lys rosa utflod i mårrest. Det er kanskje for tidlig til å være festeblødning?Har også hatt litt mensmurringer til og fra de siste dagene, noe jeg også har hatt tidligere gravidteter
![]()
Jeg har ikke opplevd festeblødning, men da jeg var gravid spottet jeg 11dpo, noe jeg tror er for sent for festeblødning. Planer om å teste før ikm?Har fått positiv test 10 dpo sist, så tenker å starte testingen 9 dpo denne gangen. Det blir på fredagSpennendeJeg har ikke opplevd festeblødning, men da jeg var gravid spottet jeg 11dpo, noe jeg tror er for sent for festeblødning. Planer om å teste før ikm?
Så spennende, høres jo lovende utEr 4 dpo i dag. Hadde litt lys rosa utflod i mårrest. Det er kanskje for tidlig til å være festeblødning?Har også hatt litt mensmurringer til og fra de siste dagene, noe jeg også har hatt tidligere gravidteter
![]()
Hvor lange sykluser pleier du å ha? Mine varierer i fra 24-27Jeg er CD17 i dag og forventer EL i dag eller imorgen, men har ikke fått positiv EL-test enda, så vet ikkeTemper også, så jeg vil jo se når EL har vært uansett iaf
EL-testing er slitsomme greier synes jeg! Prøver å teste 2/3 ganger pr dag siden jeg har hatt kort LH-topp før, så blir litt styrete..
Har litt småmurringer innimellom, og vannaktig utflod (sorry tmi), så venter spent! Håper vi får EL straks begge to!![]()
Jeg har hatt få sykluser pga tette barn og har ikke hatt blødning når jeg har gått på cerazette, men tror ca.30-32 dagerHvor lange sykluser pleier du å ha? Mine varierer i fra 24-27
Har fått positiv test 10 dpo sist, så tenker å starte testingen 9 dpo denne gangen. Det blir på fredaghvor er du i syklusen nå?
Forstår godt at du vil vente daDet er tidlig. Gleder meg til å følge med på testene dineHer er jeg 5dpo, men jeg tester ikke før tidligst 12dpo, helst senere. Blir så skuffa av negativ test, og ville tatt det hardt om jeg opplevde kjemisk, så da er det best å vente.

testa ikkje etter el denne mnd så den var mellom 27-31 denne uka, har syklus variasjon på 26-31 dager. Spent ! Noen med symptomer enda?
Jeg er bare 2 dpo, men har sikkert en del hormoner etter SA. Har ømme pupper, litt seige brystvorter om jeg kan si det slik, jeg pleier aldri å legge merke til puppene mine. Samt at jeg i natt hadde skikkelig rar drøm igjen. Krysser fingrene for oss alle![]()