IKM uke 33

Hm, jeg tok en test til 30min etter den første, og den ble sterkere? :hilarious:

Altså den øverste testet ble tatt kl.09:30- 4t etter jeg tisset sist og uten å ha drukket noe.

Den nederste testen ble tatt kl.10:00, 30min siden forrige test, og derfor 30min siden jeg tisset sist.. Jeg hadde også drukket 0,5L vann, et vanlig glass med grapefruktjuice Og et stort krus med kaffe m/melk på den halvtimen;) Sååååå, hva skjer? Urinen burde jo være superutvannet på den siste testen? :hilarious:

sorry at jeg spammer gruppen her, glemte å legge ved bilde:rolleyes:

Vedlegg

• BB0F8ECF-DA81-431D-AF04-9736DE6CC9F9.jpeg
    BB0F8ECF-DA81-431D-AF04-9736DE6CC9F9.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 115
Hm, jeg tok en test til 30min etter den første, og den ble sterkere? :hilarious:

Altså den øverste testet ble tatt kl.09:30- 4t etter jeg tisset sist og uten å ha drukket noe.

Den nederste testen ble tatt kl.10:00, 30min siden forrige test, og derfor 30min siden jeg tisset sist.. Jeg hadde også drukket 0,5L vann, et vanlig glass med grapefruktjuice Og et stort krus med kaffe m/melk på den halvtimen;) Sååååå, hva skjer? Urinen burde jo være superutvannet på den siste testen? :hilarious:

Kan være bildet, men jeg synes de så ganske like ut, noe som allikevel er ganske utrolig med tanke på hvor utvannet urinen var på test nr 2. Kanskje ta en ny test i ettermiddag med mindre utvannet urin?

Jeg har opplevd at hele testvinduet ble rosa før, virker som om det bare er en produksjonsfeil. Tror resultatet fortsatt er gyldig. Spennende :joyful:

Eggløsning i dag? Bør me legge inn aksjer i dag elle i mårå då? Siden det er anbefalt annenhver dag. La inn aksjer i går

Vedlegg

• 1596273673257.jpg
    1596273673257.jpg
    19,3 KB · Visninger: 117
Eggløsning i dag? Bør me legge inn aksjer i dag elle i mårå då? Siden det er anbefalt annenhver dag. La inn aksjer i går

Så bra! Hvis mannen har normale svømmere er det bare å kjøre på å legge inn aksjer så mye man vil rundt EL:)

Så bra! Hvis mannen har normale svømmere er det bare å kjøre på å legge inn aksjer så mye man vil rundt EL:)
Har aldri testet svømmerne hans. Trudde det va anbefalt å ha annenhver dag for å få bedre kvalitet og bedre svømmere elns?

Har aldri testet svømmerne hans. Trudde det va anbefalt å ha annenhver dag for å få bedre kvalitet og bedre svømmere elns?

Jeg har lest at hvis man ikke vet nøyaktig når EL er, så er det anbefalt å ha annenhver dag etter tr frem til beste tr for å være sikker på at man treffer, men har aldri hørt at man ikke skal ha det hyppigere dersom man ønsker det (med mindre svømmerne er dårligere og trenger å ‘samles opp’ for å få en bra dose:p).

Jeg har lest at hvis man ikke vet nøyaktig når EL er, så er det anbefalt å ha annenhver dag etter tr frem til beste tr for å være sikker på at man treffer, men har aldri hørt at man ikke skal ha det hyppigere dersom man ønsker det (med mindre svømmerne er dårligere og trenger å ‘samles opp’ for å få en bra dose:p).
*neste tr (ikke beste)

Kan være bildet, men jeg synes de så ganske like ut, noe som allikevel er ganske utrolig med tanke på hvor utvannet urinen var på test nr 2. Kanskje ta en ny test i ettermiddag med mindre utvannet urin?

Jeg har opplevd at hele testvinduet ble rosa før, virker som om det bare er en produksjonsfeil. Tror resultatet fortsatt er gyldig. Spennende :joyful:
Ja, jeg synes de ser ganske like ut, selv om den siste skal være veldig utvannet:p Jeg får bare teste litt hyppig ila dagen, og ikke tenke så mye på å alltid holde meg 4t etc, og håpe på stigning!

CD16 i dag og forventet EL er i morgen eller mandag:) Jeg vet at dagens EL-test er langt fra positiv, men jeg synes det er rart at hele testvinduet er rosa? Man må jo lese av resultatet/ta bilde innen 5min, og det har jeg gjort, men da ser den ikke klar ut? :rolleyes: Jeg legger inn bildene i Premom, men virker som den har vanskelig for å tyde når hele testviduet er rosa?
Opplever ikke at premom har vanskelig for å analysere selv om det er litt rosa. Mine blir også sånn innimellom :)

Som nevnt her er det bare å kjøre på både i dag og i morgen hvis ikke dere har påvist dårlige svømmere:D

Jeg går å venter på den berømte eggløsningsutfloden, pleier alltid å ha det, men nå skulle jeg egentlig hatt EL og ingen utflod har kommet. Orket ikke el-tester og temping i første pp, får se om jeg gjør det neste måned, hvis det ikke klaffer nå. Vet jeg hadde eggløsning på CD 17 sist jeg ble gravid. Har tidligere hatt kort lutealfase fant jeg ut av nå, leste dagboken i fra forrige 2016, hadde helt glemt bort alt det der☺️ Så får se om det kommer noe de neste dagene. Legger uansett inn aksjer annenhver dag for sikkerhetens skyld. Pleier å få en ny kvise, og tydelige smerter på en side når eggløsning er på vei. Hvilke symptomer har dere?

Jeg går å venter på den berømte eggløsningsutfloden, pleier alltid å ha det, men nå skulle jeg egentlig hatt EL og ingen utflod har kommet. Orket ikke el-tester og temping i første pp, får se om jeg gjør det neste måned, hvis det ikke klaffer nå. Vet jeg hadde eggløsning på CD 17 sist jeg ble gravid. Har tidligere hatt kort lutealfase fant jeg ut av nå, leste dagboken i fra forrige 2016, hadde helt glemt bort alt det der☺️ Så får se om det kommer noe de neste dagene. Legger uansett inn aksjer annenhver dag for sikkerhetens skyld. Pleier å få en ny kvise, og tydelige smerter på en side når eggløsning er på vei. Hvilke symptomer har dere?

Jeg er CD17 i dag og forventer EL i dag eller imorgen, men har ikke fått positiv EL-test enda, så vet ikke:rolleyes: Temper også, så jeg vil jo se når EL har vært uansett iaf:) EL-testing er slitsomme greier synes jeg! Prøver å teste 2/3 ganger pr dag siden jeg har hatt kort LH-topp før, så blir litt styrete.. ;)

Har litt småmurringer innimellom, og vannaktig utflod (sorry tmi), så venter spent! Håper vi får EL straks begge to! :joyful:

Så ikke bildet av den siste testen din. Hvis resultatvinduet er i rosa, kan det ha innvirkning på avlesningen på grunn av at appen kanskje ikke kan identifisere T-linjen og C-linjen riktig.

Jeg hadde litt EL-slim og hadde håp om tidligere eggløsning denne syklusen, men den gang ei. Ikke noe symptomer å melde, har pleid å få det ved EL tidligere. CD 26 her, litt lei av negative EL-tester må jeg si...
Håper det plutselig dukker opp hos deg:happy:

Før jeg ble gravid i 2018 merket jeg sjelden EL, selv om jeg fikk positive tester. Hadde av og til EL-slim, men det hørte mer til sjeldenhetene. Nå kjenner jeg imidlertid både smerter på en eller begge side(r) og har det berømte EL-slimet. Vet ikke om det er graviditeten som har gjort at jeg kjenner det bedre, men det er i hvert fall deilig å kjenne at det skjer noe :joyful:

Er 4 dpo i dag. Hadde litt lys rosa utflod i mårrest. Det er kanskje for tidlig til å være festeblødning?:) Har også hatt litt mensmurringer til og fra de siste dagene, noe jeg også har hatt tidligere gravidteter:)

Back
Topp