LilleLengter - 33 - PP7 - B2 - EL ca 29.07 - IKM 12.08
Velkommen til oss, håper 7 blir lykketallet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LilleLengter - 33 - PP7 - B2 - EL ca 29.07 - IKM 12.08
Velkommen til oss, håper 7 blir lykketallet![]()

Tusen takk Murmeldyret, det håper jeg også.
Vi satte oss vel som mål at om det ikke gikk på et halvår så fikk vi sjekke ut ståa begge to, så mens vi venter på henvisningen til GYN-time for meg og en kvalitetssjekk av han fortsetter vi prøvingen.
Håper det på magisk vis klaffer denne PP slik at vi slipper å gå gjennom alt det andre styret.![]()
CD 23 og ingen positiv eggløsningstest enda. Må snart hoppe over til uke 34 om ikke snart noe skjer![]()
Håper den snart blir positiv!Noen har teststrek hele syklusen mens noen først får noen dager før EL så umulig å si dessverre! Har du testet etter EL før så du vet ca hvordan dine tester oppfører seg?Utifra testen min trur dokke eg får EL i løpet av helgå?
Nei har ikkje det. Er første syklus med EL testing hver dag. Har testet litt her og der tidligere. Hadde svakere strek i gårNoen har teststrek hele syklusen mens noen først får noen dager før EL så umulig å si dessverre! Har du testet etter EL før så du vet ca hvordan dine tester oppfører seg?![]()
Jeg tenker iaf å teste en gang per dag frem til testene blir sterkere, og deretter 2/3 ganger per døgn til positiv testNei har ikkje det. Er første syklus med EL testing hver dag. Har testet litt her og der tidligere. Hadde svakere strek i går
Eg ser forskjell fra i går og i dagJeg tenker iaf å teste en gang per dag frem til testene blir sterkere, og deretter 2/3 ganger per døgn til positiv testJeg har bare testet en syklus tidligere, og det var da jeg ble gravid med nr.4 selv om jeg aldri fikk positiv test (testet bare om morgenen da). Litt styrete med du EL-testene syns jeg, men mange som får det bra til virker det som!
![]()
Så bra! Håper stigningen fortsetter til den blir knallpositiv!Eg ser forskjell fra i går og i dagsyns og det er styr men ska prøve denne gangen i håp om at ting klaffe, er ikke vane med at ting tar tid. Er på PP4 og har tidligere blitt gravid uten å måtte prøve og PP3.

Ja satse på detSå bra! Håper stigningen fortsetter til den blir knallpositiv!![]()
Ja vi får bare gjøre vårt og ta tiden til hjelp.Sikkert smart, bare for å utelukke at det ikke er noe galt, eventuelt få raskere hjelp dersom det blir oppdaget noe. Brukte dere lang tid på førstemann?
Jeg mistet i uke 6/7 mellom barn nr.3 og nr.4, og da hadde jeg en lang syklus, men ble gravid før jeg fikk mensen etter SAEl slim og noen vage smerter idag. Ingen positiv test dog, men tipper jeg får positiv innen kvelden eller morgendagen. CD 17 etter SA så spennende når eggløsning skjer. Vil syklusen bli lenger på grunn av sa?
Mine varierer i styrke fra dag til dag, så det trenger ikke å bety noe. Forrige syklus gikk den fra svak til positiv. Håper snart du får positiv testEg ser forskjell fra i går og i dagsyns og det er styr men ska prøve denne gangen i håp om at ting klaffe, er ikke vane med at ting tar tid. Er på PP4 og har tidligere blitt gravid uten å måtte prøve og PP3.
Sniker litt her jegMine varierer i styrke fra dag til dag, så det trenger ikke å bety noe. Forrige syklus gikk den fra svak til positiv. Håper snart du får positiv test![]()
Godt å lese- jeg tester for første gang ordentlig etter EL, og fortsatt bare svake selv om jeg forventer EL man eller tirs (2-3.aug). Hadde liksom trodd de skulle stige i styrke i dagene før EL?Det trudde eg ogSniker litt her jegGodt å lese- jeg tester for første gang ordentlig etter EL, og fortsatt bare svake selv om jeg forventer EL man eller tirs (2-3.aug). Hadde liksom trodd de skulle stige i styrke i dagene før EL?
Sniker litt her jegGodt å lese- jeg tester for første gang ordentlig etter EL, og fortsatt bare svake selv om jeg forventer EL man eller tirs (2-3.aug). Hadde liksom trodd de skulle stige i styrke i dagene før EL?