Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hadde jo en lett blødning igår, rosa i farge..etter blødningen og i dag er det ganske mye brunt utflod, ikke vært så mye før, var jo bare en lett blødning 3 dager etter mens slutt som varte i en dag - når tror dere eggløsning er da egentlig med tanke på blødningen i går?
har du noen andre symptomer på EL?Positiv el-test i dag. Når er da el? Er første gang jeg bruker el-testføles ikke som om den skal komme i dag
![]()
Tusen takk for svarEr vel litt avhengig av hvilken el-test du bruker, men har lest at egget slipper mellom 12-36 timer etter første positive test. Man regner derfor dagen etter positiv test som EL-dagen.

Hadde litt EL smerter dagen før blødningen (for 2 dager siden blir det da, dagene går i surr i denne ferietidenJeg er ikke kjent med blødning rundt EL, så her har jeg ikke mye konkret å komme medhar du noen andre symptomer på EL?
) og en kvalmebølge igår der jeg måtte legge meg ned (men usikker på hva det kom av da
).Hadde litt EL smerter dagen før blødningen (for 2 dager siden blir det da, dagene går i surr i denne ferietiden) og en kvalmebølge igår der jeg måtte legge meg ned (men usikker på hva det kom av da
).
Jeg kjenner meg forøvrig igjen i å være tidsforvirret pga ferie, må sjekke telefonen for å se hvilken ukedag det er 
Er det jeg egentlig tenker selv ogsåHmm, hvis du da pleier å blø ved EL kan man kanskje anta at du nå er 1dpo? Vill gjetting fra min side, så kanskje noen andre har bedre forslagJeg kjenner meg forøvrig igjen i å være tidsforvirret pga ferie, må sjekke telefonen for å se hvilken ukedag det er
![]()
isåfall så fikk vi lagt aksjer to ganger i dagene før EL, så da er det bare å vente et par uker da
Vause - 31år - pp1 - B3 - EL 29.7? - IKM 14.8?
Hei alle sammen, da var jeg her igjenHar gledet meg til å komme inn i denne lille boblen igjen
Nå står prøveperiode for barn nr 3 for tur, det har vært planlagt en lang stund, men pga. Studier har det måtte vente. Har ei jente på 6 år og en gutt på 3 år i fra tidligere. Mine sykluser varierer i fra 25-27 dager, så litt usikker på el og ikm, men jeg har vanligvis tydlige tegn på el, så dette blir spennende.
Berlioz- 31- PP1- B2- EL28.07- ikm10.08
Jeg sniker meg inn hit, vi prøver forsiktig igjen med nr to, etter et fryktelig svangerskap sist.. Så jeg har litt blandede følelser for et eventuelt nytt svangerskap![]()

Ånei, Snøblomst, er du tilbake på prøver-forumet?!Det var virkelig leit å høre! Du vil bli savnet i marsgruppa
Masse, masse lykke til med prøvingen, håper virkelig du får en terminspire snart
![]()

Siden ingen enda har følt kallet prøver jeg meg på min første IKM-tråd. Gi beskjed dersom noe blir feil.
Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
B står for hvilket barn dere prøver på
For eksempel:
Murmeldyret - 33 - PP3 - B2 - EL 28.07 - IKM 11.08
Lykke til!
Mandag 10. August:
- Snorkfrk. - 29 år - B2 - PP 3 - EL?? - IKM 10/8(?)
- Mm - 32 - PP3 (SA i uke 6 PP1)- B1- EL 25.07- IKM 10.08
- MrsSunflower - 26 - PP11 - B1 - EL 28.07 - IKM 09/10.8
- Berlioz- 31- PP1- B2- EL28.07- ikm10.08
Tirsdag 11. August:
- Rødt Eple - 31 - B3 - pp2(pp1=sa i uke 7)- El? - IKM 11/8
- Bondemamma85 - 35 - B5(7) - PP5 - EL 28/7 - IKM 11/8
- Murmeldyret - 33 - PP3 - B2 - EL 28.07 - IKM 11.08
Onsdag 12. August:
- Trekløver - 28år - pp1 - B4- EL 29.07? - IKM 12.07?
- Snøblomst - 30år - B2 - PP7/PP1 etter SA- EL 2.8 - IKM ca. 12.8
- Heiel - 30år - pp7 - B1 - EL ca. 27.07. - IKM ca. 12.08
Torsdag 13. August:
Fredag 14. August:
- Oregano - 29 år - B1 - PP4 - EL 1/8 - IKM 14/8
- Bæbælillelam3- 27 år- B3- PP1- EL 30/7-IKM 14/8
- Ønskerbarn24 - 25 år - B1 - PP17 - EL 30.07 - IKM 14.08
- Vivaliva 34 - PP1 - B2 - EL: ca 31/7 - IKM 14/8
- Vause - 31år - pp1 - B3 - EL 29.7? - IKM 14.8?
Lørdag 15. August:
Søndag 16. August:
- Mamacita- 37år- B6- PP2- EL 2/8- IKM 16/8
Usikker IKM:
Gravid
:
TR
:
VelkommenHuff, skjønner ambivalensen da. Uten at jeg har noen erfaring sies det vel at ingen svangerskap er like, så håper spira sitter fort og at graviditeten blir helt annerledes
![]()

Hmm, hvis du da pleier å blø ved EL kan man kanskje anta at du nå er 1dpo? Vill gjetting fra min side, så kanskje noen andre har bedre forslagJeg kjenner meg forøvrig igjen i å være tidsforvirret pga ferie, må sjekke telefonen for å se hvilken ukedag det er
![]()
Tror det er lørdag hele uke 

Er det noen av dere som får humørsvingninger rundt EL? Ifølge appene mine skal jeg ha EL i dag eller i går og jeg har nå gått og vært irritabel og tom for energi! Har også litt "menssmerter". Noen som kjenner seg igjen? Jeg har hatt smertene før rundt EL, men kan ikke huske å ha vært irritabel og slapp.![]()