Håndarbeidstråden ❤️

Ååå! Så utrolig fint! Måtte sende inn bestilling på denne i kjoleversjon.. i tilfelle vi får jente:smiley-angelic006

Enig, jeg falt helt for det!
Her blir i alle fall jakken en del av ett hentesett. Men tror jeg vil ha bukser til.

Jeg vil og ha kjolen, så utrolig nydelig! Venter med å bestille til jeg evt vet om vi får brukt den jeg da :hilarious::hilarious:

Enig, jeg falt helt for det!
Her blir i alle fall jakken en del av ett hentesett. Men tror jeg vil ha bukser til.

Jeg vil og ha kjolen, så utrolig nydelig! Venter med å bestille til jeg evt vet om vi får brukt den jeg da :hilarious::hilarious:
Har skrevet laaang liste, både hva jeg ønsker til gutt og jente, nyfødt og opp til barnehagealder, så nå sitter strikkeren bare og venter på å få vite kjønn:hilarious::hilarious:

Har skrevet laaang liste, både hva jeg ønsker til gutt og jente, nyfødt og opp til barnehagealder, så nå sitter strikkeren bare og venter på å få vite kjønn:hilarious::hilarious:

Fantastisk med en sånn mulighet!
Vi har ei som strikker litt, men ikke så mye. Så vi får hentesett, men ikke så mye utover det tenker jeg. Så jeg får bestille litt av folk som strikker på oppdrag :)

Mamma er i slaget igjen! Kjole i 0-3mnd, bukse i 9mnd.

Vedlegg

• 329FE2EE-87B5-4F8B-86CD-DEF97658156C.jpeg
    329FE2EE-87B5-4F8B-86CD-DEF97658156C.jpeg
    54,5 KB · Visninger: 33
Fantastisk med en sånn mulighet!
Vi har ei som strikker litt, men ikke så mye. Så vi får hentesett, men ikke så mye utover det tenker jeg. Så jeg får bestille litt av folk som strikker på oppdrag :)
De har veldig mye fint på epla.no og etsy.com og, så går an å sjekke der:)

Dere som har barn fra før, er det noe som helst praktisk med en bukse hvor man kan kneppe opp det ene buksebeinet til en på halvannet år?
Jeg skulle egentlig strikke lettvintdressen til nevøen min, men det blir lettvintbukse i stedet, så jeg heller kan begynne å strikke til mitt eget barn :p
Og spørsmålet er vel egentlig om det er lurest å sy sammen knappestolpene slik at de er kun for pynt og ikke for bruk, eller om det faktisk kan være en hensikt å ha mulighet til å kneppe opp bare det ene beinet?
Jeg ser for meg at det er best å sy sammen, men så ble jeg litt usikker da :p

Dere som har barn fra før, er det noe som helst praktisk med en bukse hvor man kan kneppe opp det ene buksebeinet til en på halvannet år?
Jeg skulle egentlig strikke lettvintdressen til nevøen min, men det blir lettvintbukse i stedet, så jeg heller kan begynne å strikke til mitt eget barn :p
Og spørsmålet er vel egentlig om det er lurest å sy sammen knappestolpene slik at de er kun for pynt og ikke for bruk, eller om det faktisk kan være en hensikt å ha mulighet til å kneppe opp bare det ene beinet?

Jeg skjønte ikke helt poenget med å kunne åpne det ene buksebeinet.. så antar jeg går for sy igjen :P

Jeg skjønte ikke helt poenget med å kunne åpne det ene buksebeinet.. så antar jeg går for sy igjen :p

Det er det jeg ikke helt skjønner poenget med heller. :p men jeg har ikke barn fra før, så kunne vært noe jeg aldri har tenkt over før liksom :dontknow

Det er det jeg ikke helt skjønner poenget med heller. :p men jeg har ikke barn fra før, så kunne vært noe jeg aldri har tenkt over før liksom :dontknow

I heldress er det greit for å slippe å ta av hele dressen for å skifte bleie. Men det er ikke poeng i ei bukse :)

Skulle ønske at jeg kunne strikke! Syns alt blir så fint! :Heartpink

Flere enn meg som ikke klarer å ta i strikketøy når man er gravid? :banghead:

Jeg holder på med en genser til ei niese, pluss ei venninne skal ha babyshower som jeg har lyst å strikke til, og skal forhåpentligvis strikke litt til lille bøllefrø.

Her er litt av hva jeg har strikket tidligere til frøkna og venner:

Hentesettet til frøkna:
Vis vedlegget 328829

Småstrikk:
Vis vedlegget 328830
Vis vedlegget 328831
Vis vedlegget 328832

Gave:
Vis vedlegget 328833
Wow, disse var bare helt nydelig! Hva heter hentesettet og den lilla bodyen?

Har ikke hatt det, men heller ikke savnet det. Ser ikke helt at det skal være så mye bedre? Var heller glad for bodyer som hadde «åpen løsning» så man slapp å trekke over hodet i tilfeller med bleielekkasje :hilarious:

Wow, disse var bare helt nydelig! Hva heter hentesettet og den lilla bodyen?
Det var litt av hvert! Jakka er fra klompelompes Minstenjakke. Så er det vel lille sukkerspinn body, tøflene er en oppskrift jeg har fått på Mail, og sløyfa er muligens klompelompe eller så er det bare noe jeg gjorde med restene :)

Det var litt av hvert! Jakka er fra klompelompes Minstenjakke. Så er det vel lille sukkerspinn body, tøflene er en oppskrift jeg har fått på Mail, og sløyfa er muligens klompelompe eller så er det bare noe jeg gjorde med restene :)
Hvilket garn brukte du på bodyen? :)

Back
Topp