Håndarbeidstråden ❤️

Jeg har allerede strikket et teppe (byssanlullteppe fra klompelompe), men har lyst til å strikke et til og klarer ikke å bestemme meg mellom disse to.

lille mirakel eller bella?

C65BA465-DBF4-43B6-8BF6-E04159A70850.jpeg

82377E67-2B9A-4F91-8997-E5E35CC56862.jpeg

Den siste strikker mamma til oss i en lys versjon av gammelrosa. Den blir SÅ FIN :love017

Det er jo helt nydelig i gammelrosa ❤️ Jeg har strikket et teppe i gammelrosa jeg også, men viser seg at vi får en gutt, hehe. Så det teppet får bli en gave til noen som får en jente :)

Det er jo helt nydelig i gammelrosa ❤️ Jeg har strikket et teppe i gammelrosa jeg også, men viser seg at vi får en gutt, hehe. Så det teppet får bli en gave til noen som får en jente :)

Bare å sende det denne veien! :hilarious:

Jeg ville valgt det nederste, elsker bladmønsteret :) Gleder meg til jenta mi får Dahlia jakka ❤️

Skulle ønske jeg kunne strikke sånne fine plagg og/eller pledd :shy: Ser bare helt nydelig ut alt sammen :happy:

Det er bare å begynne :) finnes utrolig mange videosnutter på nettet som forklarer veldig bra for nybegynnere.
Vurderte om jeg skulle prøve meg på et pledd først. Tenker det sannsynligvis vil være lott enklere enn å starte på baby klær :) Skal ta meg en tur innom strikke butikken for å se om jeg kan finne noen fine oppskrifter :happy:

Vurderte om jeg skulle prøve meg på et pledd først. Tenker det sannsynligvis vil være lott enklere enn å starte på baby klær :) Skal ta meg en tur innom strikke butikken for å se om jeg kan finne noen fine oppskrifter :happy:

Jeg ville ha begynt på et lite enkelt plagg. Pledd tar gjerne litt tid, selv om det kan være enkelt. Det er så fort gjort å miste tålmodigheten hvis man ikke har strikket noe særlig. :)

Jeg ville ha begynt på et lite enkelt plagg. Pledd tar gjerne litt tid, selv om det kan være enkelt. Det er så fort gjort å miste tålmodigheten hvis man ikke har strikket noe særlig. :)
Har strikket flere skjerf, to luer, et par votter (men dette plagdes jeg veldig med) og to pledd tidligere (men det var ingen mønster på pleddene, pyntet heller med bånd og andre ting dom kunne sys på). Er redd jeg kommer til å plages veldig med eventuelle armer eller ben o.l. lignende på plagg. Er flere år siden jeg strikket sist nå, men vurderte å prøve meg på nytt :)

Dette ble strikket til lillebror, og nå begynt på matchende seasidesett til lillebror og storebror som skal passe vår/sommer neste år ☺️

Vedlegg

• 05118BC9-7F17-4B81-9BE5-4FDDBE92EB79.jpeg
    05118BC9-7F17-4B81-9BE5-4FDDBE92EB79.jpeg
    45,8 KB · Visninger: 30
Første strikk til mini:Heartblue Ankers heldress fra #petitknit 20200825_162906.jpg

Back
Topp