Augustjenta1991
Andre møte med forumet
Nydelig. Hva heter settet?
Det er minstensettet fra klompelompe
jeg strikket jenteutgaven Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig. Hva heter settet?
jeg strikket jenteutgaven Ååå siste var nydelig!!Jeg har allerede strikket et teppe (byssanlullteppe fra klompelompe), men har lyst til å strikke et til og klarer ikke å bestemme meg mellom disse to.
lille mirakel eller bella?
Vis vedlegget 332987
Vis vedlegget 332988

Den siste strikker mamma til oss i en lys versjon av gammelrosa. Den blir SÅ FINJeg har allerede strikket et teppe (byssanlullteppe fra klompelompe), men har lyst til å strikke et til og klarer ikke å bestemme meg mellom disse to.
lille mirakel eller bella?
Vis vedlegget 332987
Vis vedlegget 332988

Den siste strikker mamma til oss i en lys versjon av gammelrosa. Den blir SÅ FIN![]()
Det er jo helt nydelig i gammelrosaJeg har strikket et teppe i gammelrosa jeg også, men viser seg at vi får en gutt, hehe. Så det teppet får bli en gave til noen som får en jente
![]()
Nei, kjempe søtt og fint!
er jo tross alt en baby!

Ser bare helt nydelig ut alt sammen 
Det er bare å begynneSkulle ønske jeg kunne strikke sånne fine plagg og/eller pleddSer bare helt nydelig ut alt sammen
![]()
Vurderte om jeg skulle prøve meg på et pledd først. Tenker det sannsynligvis vil være lott enklere enn å starte på baby klærDet er bare å begynnefinnes utrolig mange videosnutter på nettet som forklarer veldig bra for nybegynnere.

Vurderte om jeg skulle prøve meg på et pledd først. Tenker det sannsynligvis vil være lott enklere enn å starte på baby klærSkal ta meg en tur innom strikke butikken for å se om jeg kan finne noen fine oppskrifter
![]()
Har strikket flere skjerf, to luer, et par votter (men dette plagdes jeg veldig med) og to pledd tidligere (men det var ingen mønster på pleddene, pyntet heller med bånd og andre ting dom kunne sys på). Er redd jeg kommer til å plages veldig med eventuelle armer eller ben o.l. lignende på plagg. Er flere år siden jeg strikket sist nå, men vurderte å prøve meg på nyttJeg ville ha begynt på et lite enkelt plagg. Pledd tar gjerne litt tid, selv om det kan være enkelt. Det er så fort gjort å miste tålmodigheten hvis man ikke har strikket noe særlig.![]()
Wow! Så flink du er!Første strikk til miniAnkers heldress fra #petitknit Vis vedlegget 333912

Wow! Så flink du er!![]()