Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg sånn til å vite kjønn og starte strikkingen, tips til garn? Har et barn født på høsten, men var så varmt at bommulsgarn var bra nok, nå må jeg vel strikke i ull? Tips til myk ull som ikke irriterer?
Gleder meg sånn til å vite kjønn og starte strikkingen, tips til garn? Har et barn født på høsten, men var så varmt at bommulsgarn var bra nok, nå må jeg vel strikke i ull? Tips til myk ull som ikke irriterer?
Skal også strikke lue som enten matcher eller lue med hals! Tenker det vil være et greit sett å ta med mini hjem i og ha på når vi kjører bil. Er det noen som har tips til dress eller sett for babyen når det skal ligge i vogn, og garntype? Bruker stort sett baby merino, men usikker på om det blir varmt nok..Så utrolig fin!!Har begynt på noen små luer av restegarn jeg hadde liggende
Kommer påfyll av garn i posten til neste uke![]()
og så koselig!!Jeg har strikket korndress fra Klompelompe med matchende votter til, og sokker/tøflerSkal også strikke lue som enten matcher eller lue med hals! Tenker det vil være et greit sett å ta med mini hjem i og ha på når vi kjører bil. Er det noen som har tips til dress eller sett for babyen når det skal ligge i vogn, og garntype? Bruker stort sett baby merino, men usikker på om det blir varmt nok..
Hva med vinterkongledress? Fra klompelompe. Kjempefine
Disse var jo helt nydelige! Den må jeg strikke!Åh, den var fin! Kunne tenkt meg å strikke noe lignendeHar begynt på denne etter at jeg var på ultralyd i dag.
Nydelig!Mamma var ferdig med første sett nå. I gang med andre nå- og vi har kjøpt garn til 3 og 4! #bortskjemt #heldig
Mamma var ferdig med første sett nå. I gang med andre nå- og vi har kjøpt garn til 3 og 4! #bortskjemt #heldig
Bruker mye alpakka og merino til barna.

Flere enn meg som ikke klarer å ta i strikketøy når man er gravid?
Jeg holder på med en genser til ei niese, pluss ei venninne skal ha babyshower som jeg har lyst å strikke til, og skal forhåpentligvis strikke litt til lille bøllefrø.
Her er litt av hva jeg har strikket tidligere til frøkna og venner:
Hentesettet til frøkna:
Vis vedlegget 328829
Småstrikk:
Vis vedlegget 328830
Vis vedlegget 328831
Vis vedlegget 328832
Gave:
Vis vedlegget 328833