Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei, selv om vi (spesielt jeg) har veldig lyst på en til så tenker vi at skjer det så skjer det, samtidig som at det går også veldig fint om det ikke blir - vi har 6 barn tilsammen, med en felles som vi ønsker å gi et helsøsken (ikke det som er grunnen altsåDa skjønner jeg pessimismenLitt samme forhistorie med førstemann her, 2.5 år prøving med en MA underveis (slapp i siste liten utskraping) før den endelig satt på første ivf-forsøk. Har dere tenkt på utredning, eller er ikke det aktuelt for dere?
), så vi er jo ganske heldige som har så mange fine barn
Er så spent!Såå spennendeI morgen er jeg 8 (kanskje 9) dpo og testingen skal begynneEr så spent!

liten rød flekk i trusa i dag, ingenting når jeg tørket meg, så dette blir spennende
skal på ferietur uke 29 og kommer ikke til å teste noe på tur, så enten får jeg mens eller så tester jeg når vi kommer hjem i midten av uke 30. 
aksjene levde 5 døgn med første, så har ikke helt gitt opp håpetNei, selv om vi (spesielt jeg) har veldig lyst på en til så tenker vi at skjer det så skjer det, samtidig som at det går også veldig fint om det ikke blir - vi har 6 barn tilsammen, med en felles som vi ønsker å gi et helsøsken (ikke det som er grunnen altså), så vi er jo ganske heldige som har så mange fine barn
Blir det ivf på dere nå også?❤
Og egentlig deilig å gå inn i prøvingen med den innstillingen, da er det kanskje litt lettere å håndtere de gangene det ikke klaffer. 
Ja,spesielt siden alle går godt overens og er som de fleste som er helsøsken med både vennskap og krangling og det som hører tilSå herlig å ha en så stor flokkOg egentlig deilig å gå inn i prøvingen med den innstillingen, da er det kanskje litt lettere å håndtere de gangene det ikke klaffer.
Vi har to eskimoer på frys og er satt opp til fryseforsøk i august, men vi prøver oss hjemme frem til da. Kun mine verdier som var litt i grenseland sist forsøk, så tenker at vi bør ha mulighet til å få det til selv, og det hadde vært innmari gøy å få til en hjemmelaget i ventetiden, men jeg er vel egentlig innstilt på at første reelle forsøk blir i august. Så relativt lave skuldre denne pp-en, noe som er ganske deilig![]()
nå er det jo bare minstemann som bor fast hos oss, har de andre annenhver helg og i ferier
Håpet på en festeblødning, men vil tro dette er for kraftig til det! Dette er første syklus etter Cerazette slutt og den ble bare 19 dager. Så vi får se fremover om det stabiliserer seg på 29 dager som va før jeg begynte på Cerazette! Kommer til å ta en test til uka da jeg egentlig ikke skulle hatt tr før 14.7 

Bare en uke igjen til IKM-uken!![]()

Nå er det snart 10 1/2 døgn siden den ble satt og fortsatt tydelig strek, selv på ettermiddagsurin. Men er så fryktelig redd for å bli altfor skuffa, så tør ikke håpe altfor mye 
Åå, kjenner jeg tar meg selv sånn i å håpe at dette har gått! Har aldri hatt så tydelig strek 10 dager etter Ovitrelle. Den har alltid vært kjempesjanse 8 dager etter (6dpo) og blendahvit 9 dager etter (7dpo)Nå er det snart 10 1/2 døgn siden den ble satt og fortsatt tydelig strek, selv på ettermiddagsurin. Men er så fryktelig redd for å bli altfor skuffa, så tør ikke håpe altfor mye
![]()

Ja vi må se på det positive! Hehe. Føler disse ukene har gått såååå sakte. Men nå er det snart uke 29Føler det er en evighet siden EL, og jeg er bare 5dpo, men når du sier det på den måten er det søren meg ta ikke lenge til moroa starter![]()