IKM Uke 29 - 2020

Eniiiiig! Går bare og venter på at det skal bli mange nok dager, så jeg kan teste. Jeg tenker egentlig at jeg skal holde ut litt, ta det litt cool, men vi får se... ;) Når begynner dere testinga?

Begynner som regel 8 dpo, har ikke selvkontroll til å vente lenger om jeg har tester i hus :hilarious:
 
Hmm.. En liten blødning i ettermiddag da jeg kom hjem fra tur med hunden. Kan syklusen min være på utur (har alt fra 26-34 dagers sykluser, men har vært 31-34 dager de siste mnd) og at det var en festeblødning :scratch
Eller er det for mye å håpe på og at det var en el-blødning slik at vi bør legge inn noen aksjer i kveld også? I følge appen hadde jeg el i går (etter 31dg syklus), og vi la inn aksjer 25., 27., 30. og i går. Men en festeblødning kan vel ikke komme så tidlig? :scratch
Skulle ikke tro det var nr. 3 vi prøvde på, husker jo ingenting fra de forige prøveperiodene :laughing021
 
Hmm.. En liten blødning i ettermiddag da jeg kom hjem fra tur med hunden. Kan syklusen min være på utur (har alt fra 26-34 dagers sykluser, men har vært 31-34 dager de siste mnd) og at det var en festeblødning :scratch
Eller er det for mye å håpe på og at det var en el-blødning slik at vi bør legge inn noen aksjer i kveld også? I følge appen hadde jeg el i går (etter 31dg syklus), og vi la inn aksjer 25., 27., 30. og i går. Men en festeblødning kan vel ikke komme så tidlig? :scratch
Skulle ikke tro det var nr. 3 vi prøvde på, husker jo ingenting fra de forige prøveperiodene :laughing021

Hmm, jeg har aldri vært borti el-blødning, er det noe du har hatt tidligere? Hvis det stemmer at du hadde el i går er det nok for tidlig for en festeblødning, men med ustabil syklus kan det fort hende el har vært tidligere enn du tror. Har det vært noen tegn på el de siste dagene?

Ekstra aksjer skader uansett ikke :hilarious: Blir spennende fremover!
 
3 DPO (tror jeg) Ikke fått verken testet masse eller lagt inn så mye aksjer på grunn av sykdom.
har jeg glemt å oppdatere noe på noen her inne ? :)
 
Nå er vi snart alle her inne å vei inn i DPO land og jeg vil minne dere på at alle sin kropp er forskjellig, snart begynner noen å få positiv test 8-9-10 DPO og det er fint :)

Men husk at selv om det ikke skjer med deg så trenger det ikke å bety at tante garantert kommer :)

Selv har jeg både opplevd positiv 10 DPO og også ikke positiv før 2 dager etter IKM :)

Håpet er ikke ute før tante kommer med full kraft :) :)
 
EL er forventet imorgen, hadde EL slim igår og fikk lagt aksjer da..blir en runde ikveld og imorgen også drar mannen på jobb på søndag - har ikke de store forventningene til at det klaffer denne mnd:p
 
Nå er vi snart alle her inne å vei inn i DPO land og jeg vil minne dere på at alle sin kropp er forskjellig, snart begynner noen å få positiv test 8-9-10 DPO og det er fint :)

Men husk at selv om det ikke skjer med deg så trenger det ikke å bety at tante garantert kommer :)

Selv har jeg både opplevd positiv 10 DPO og også ikke positiv før 2 dager etter IKM :)

Håpet er ikke ute før tante kommer med full kraft :) :)

Viktig presisering :Heartred
 
EL er forventet imorgen, hadde EL slim igår og fikk lagt aksjer da..blir en runde ikveld og imorgen også drar mannen på jobb på søndag - har ikke de store forventningene til at det klaffer denne mnd:p

Vil jo si at dere bør ha gode muligheter med den aksjeleggingen :joyful:
 
Vil jo si at dere bør ha gode muligheter med den aksjeleggingen :joyful:
Jeg liker å holde forventningene lave denne PP, så er pessimist til det motsatte er bevist :joyful:

Ble jo gravid på første PP med første vi har felles, nå har vi prøvd av og på siden mai 2018 med en MA i januar i fjor (utskraping), på andremann - mannen tror ikke vi får det til lengre, men er med på å prøve - selvfølgelig :rolleyes::hilarious:
 
Hei Slenger meg inn her jeg også!

Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP1 - B2 - EL 30/6 - IKM 15/7

Er det noen her som har opplevd festeblødning på dag 4 etter EL?

Sluttet med Cerazette 14/6-20 og hadde tydelig EL slim 29/6 og 30/6. Det er lenge siden jeg har hatt TR, men EL kom på nøyaktig den dagen jeg tenkte ut i fra sykluser før pillen, jeg blør litt nå, hadde i OB og den hadde litt friskt blod, slim og noe brunt på seg ved skifting. Mulig det er TR som kommer nå etter pilleslutt, men er det noen som kan dele erfaring ved evt festeblødning?
 
Ligger i senga og er megakvalm og gått rundt som en zombie i hele dag! men kan nok ikke legge noe i det, er jo aaaaaaalt for tidlig å skulle få noen symptomer nå? har ikm 16. juli. De siste dagene har jeg hatt en del vannaktig utflod (beklager detaljer!), og det er ikke normalen for meg. Tar ikke EL-test, så vet ikke når jeg har EL, men ifølge min app er jeg 1-3 dager dpo. Har hatt endel varierende syklus da, så det er vanskelig å si. Tro kanskje sannsynligheten er større for at jeg kanskje har spist noe jeg ikke tåler,ikke sant?

Er ekstra spent denne mnd da! har økt innsatsen på prøvingen betraktelig! Lykke til alle sammen!
 
Jeg liker å holde forventningene lave denne PP, så er pessimist til det motsatte er bevist :joyful:

Ble jo gravid på første PP med første vi har felles, nå har vi prøvd av og på siden mai 2018 med en MA i januar i fjor (utskraping), på andremann - mannen tror ikke vi får det til lengre, men er med på å prøve - selvfølgelig :rolleyes::hilarious:

Da skjønner jeg pessimismen :Heartred Litt samme forhistorie med førstemann her, 2.5 år prøving med en MA underveis (slapp i siste liten utskraping) før den endelig satt på første ivf-forsøk. Har dere tenkt på utredning, eller er ikke det aktuelt for dere?
 
Hei Slenger meg inn her jeg også!

Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP1 - B2 - EL 30/6 - IKM 15/7

Er det noen her som har opplevd festeblødning på dag 4 etter EL?

Sluttet med Cerazette 14/6-20 og hadde tydelig EL slim 29/6 og 30/6. Det er lenge siden jeg har hatt TR, men EL kom på nøyaktig den dagen jeg tenkte ut i fra sykluser før pillen, jeg blør litt nå, hadde i OB og den hadde litt friskt blod, slim og noe brunt på seg ved skifting. Mulig det er TR som kommer nå etter pilleslutt, men er det noen som kan dele erfaring ved evt festeblødning?

Ingen erfaring med festeblødning, men det er jo perfekt timing for det fire dager etter EL. Krysser fingrene for at det ikke er tanta som kommer altfor tidlig!
 
Jaa, tenker også det, men så blir jeg jo usikker siden jeg nettopp sluttet på Cerazette og det bare kan være en veldig kort syklus :smiley-angry003:p
 
NALA85 - 34 år - PP7 - B1 - EL12/7 - IKM16/7

Hive meg med her :)
Vi holder på med fryseforsøk nr 2 og hadde innsett fredag 3/7, så er offisielt ruger og har testdato 15/7 ❤️
Så bare håper egget fester seg, er det siste vi har på frys. Om det ikke går er det ny rundt med egguttak og et hormonhelvete!
 
NALA85 - 34 år - PP7 - B1 - EL12/7 - IKM16/7

Hive meg med her :)
Vi holder på med fryseforsøk nr 2 og hadde innsett fredag 3/7, så er offisielt ruger og har testdato 15/7 ❤️
Så bare håper egget fester seg, er det siste vi har på frys. Om det ikke går er det ny rundt med egguttak og et hormonhelvete!

så spennende!! Krysser ALT jeg har for deg <3
 
Back
Topp