IKM Uke 29 - 2020

Nå skjønner jeg ikke. Er på CD11 og i dag begynte det med massive el-smerter. Pleier jo aldri å ha el så tidlig! Tidligste jeg har hatt er CD14 tror jeg, og seneste CD18.

Bestemte meg jo for å droppe alt av el-testing denne syklusen, men nå angrer jeg:hilarious: Kunne veldig godt tenkt meg å vite om el faktisk kommer så tidlig.

Ville ha testet :hilarious:
 
Bondemamma85 - 35 (1/7) - B5 - PP4 - EL 3/7 - IKM 16/7

CD2 i dag:wtf:

Denne PP skal jeg ikke teste etter EL, har testet de to siste mnd og EL har da kommet på CD 10 og 11. Denne PP skal bare nytes og jeg skal stresse ned. Mannen er kun hjemme i helgene, torsdag-fredag, så får uansett kun lagt aksjer da:)

Lykke til alle sammen og jeg håper på mange positive tester ila uke 29:D
 
CD 11 i dag. Hadde ikke tenkt teste EL da den har kommer CD 16 siden januar. men skal jo ta lutinus denne runden... mulig jeg bare må teste like vell? Hadde håpet på litt mindre stress denne pp, men men :)
 
Jaja så lenge varte denne «ingen testing, kun sex»-strategien:hilarious: Jeg er altfor nysgjerrig!

Men etter el-smerter i går og lite i dag er det jo veldig vanskelig å vite om den nå faktisk har vært positiv eller om den er stigende. Får bare teste videre de neste dagene og se hva som skjer.
 

Vedlegg

  • B53FE239-7658-4A69-B2B0-9978F0F56735.jpeg
    B53FE239-7658-4A69-B2B0-9978F0F56735.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 49
Får ikke lagt inn bilder på Imageshack i dag, men i går (CD 10) begynte jeg EL-testing. Sterkere strek i dag. Vet at det ikke trenger å bety noe, men for meg har det alltid betydd at EL nærmer seg, så da håper jeg den kommer på søndag som forventet:smug: I morgen skal jeg hente ut Ovitrelle så jeg er klar til helgen :laughing002 Hvis jeg får EL som ventet på søndag er det første gang i livet mitt jeg har to 28-dagerssykluser på rad (tror ikke jeg har hatt bare én normal syklus engang, bortsett fra forrige mnd). Lavkarbo gjør virkelig susen for oss med PCOS! :gen014
 
Henger meg på her litt sent jeg!

Majja- 25 - B1 - PP3 - EL 30.06 - IKM 14.07

Tok ut spiral for 3 mnd siden etter 2x 3 år, men virker som jeg har fått stabil syklus på 29 dager allerede. Har vært en hektisk uke på jobb og eggløsningstester har jeg ikke hatt tid til å tenke på og planen var å begynne å teste litt tidlig i tilfelle syklusen skulle være litt på bærtur.. Men krysser fingrene for at jeg ikke har gått glipp av viktige dager!
 
Startet el-testingen i dag på cd12, og heldigvis negativ enda. Mannen har jobbet netter hele uken, så hadde faktisk vært litt krise om den ble tidlig positiv :nailbiting: I morgen skal mini sove over hos besteforeldrene for første gang, og vi skal feire bryllupsdag på forskudd, så perfekt timing om el kommer som forventet på cd14 eller 15 :joyful:
 
Klarer plutselig ikke å få Imageshack til å fungere, men ser dere disse bildene? Jeg er så usikker! Appen min sier at disse er positive (tatt nå nettopp), men jeg skal sette Ovitrelle så jeg må være 100 % sikker:hilarious: Synes selv det ser ut som jeg bør ta en test til i kveld og se, og så evt avvente til i morgen. Men dette er et viktig valg å ta :laughing002

AD3FF757-15D7-4CC3-828D-C39C59864B7E.png

0C183AA0-8578-4C5D-9F9E-0EA9A76FC77F.jpeg
 
Klarer plutselig ikke å få Imageshack til å fungere, men ser dere disse bildene? Jeg er så usikker! Appen min sier at disse er positive (tatt nå nettopp), men jeg skal sette Ovitrelle så jeg må være 100 % sikker:hilarious: Synes selv det ser ut som jeg bør ta en test til i kveld og se, og så evt avvente til i morgen. Men dette er et viktig valg å ta :laughing002

Vis vedlegget 329867
Vis vedlegget 329868

Jeg ville nok regnet den nederste som positiv :)
 
1dpo i dag og ventingen må begynne.. Teller ned til jeg kan begynne å teste :hilarious: Denne gangen skaaaal jeg prøve å vente til i hvertfall 12dpo:laughing002 Men kjenner jeg meg selv rett ryker jeg på første test fra 6dpo kun for å se Ovitrelle forsvinne fra kroppen:laughing001
 
Det er mulig jeg burde regne i morgen som 1dpo. Hvis det gikk fulle 36t fra jeg satte Ovitrelle til EL fant sted så hadde jeg EL kl. 04 i natt..
 
1dpo i dag og ventingen må begynne.. Teller ned til jeg kan begynne å teste :hilarious: Denne gangen skaaaal jeg prøve å vente til i hvertfall 12dpo:laughing002 Men kjenner jeg meg selv rett ryker jeg på første test fra 6dpo kun for å se Ovitrelle forsvinne fra kroppen:laughing001

Så misunnelig på at du er i dpo-land, her venter jeg fortsatt på positiv el-test. Håper den blir positiv i morgen. Gleder meg til å følge deg når du begynner å teste, sånn sett godt noen tar ansvar og begynner testingen tidlig :hilarious:
 
Så misunnelig på at du er i dpo-land, her venter jeg fortsatt på positiv el-test. Håper den blir positiv i morgen. Gleder meg til å følge deg når du begynner å teste, sånn sett godt noen tar ansvar og begynner testingen tidlig :hilarious:

Ja, litt godt å være der :happy: Håper så inderlig det går denne gangen :rolleyes:
 
Æsj, negativ el-test i dag også :( Hadde et håp om at syklusen hadde blitt litt kortere etter uttak av spiral, men kan virke som om jeg er tilbake på 31-32 dagers syklus. Kjedelig med de ekstra dagene, føler jeg blir snytt for prøvedager :hilarious: samtidig veldig greit at det stabiliserer seg før august og fryseforsøk, som jeg egentlig mentalt har innstilt meg på at blir vårt første ordentlige prøveforsøk på nr. 2.
 
Æsj, negativ el-test i dag også :( Hadde et håp om at syklusen hadde blitt litt kortere etter uttak av spiral, men kan virke som om jeg er tilbake på 31-32 dagers syklus. Kjedelig med de ekstra dagene, føler jeg blir snytt for prøvedager :hilarious: samtidig veldig greit at det stabiliserer seg før august og fryseforsøk, som jeg egentlig mentalt har innstilt meg på at blir vårt første ordentlige prøveforsøk på nr. 2.

Én dag føles som to uker når man står i dette her :hilarious: Håper den er positiv snart!

Men tester du på morgen? Du burde teste ettermiddag, for da er konsentrasjonen av LH i urinen høyest. Min var negativ lørdag morgen og positiv kl. 15.
 
Én dag føles som to uker når man står i dette her :hilarious: Håper den er positiv snart!

Men tester du på morgen? Du burde teste ettermiddag, for da er konsentrasjonen av LH i urinen høyest. Min var negativ lørdag morgen og positiv kl. 15.

Jeg testet på ettermiddagen etter jobb da vi holdt på med den eviglange prøvingen på førstemann, men både fordi Porsgrunn anbefaler testing på morgenurin og fordi det er himla mer praktisk å teste på morgenen med en liten spirrevipp tenkte jeg å teste ut det denne sommeren, selv om jeg vet at det kan gi falske resultater. Forrige syklus gikk det veldig fint, så jeg håper det fungerer denne gangen også.

Tenkte i morges at jeg hadde lyst til å teste på ettermiddagen, synes el-smertene er på plass, men har bare to testpinner igjen fra CB, så tør ikke svi de av :shy:
 
Back
Topp