IKM Uke 29 - 2020

Min el-test ble positiv på fredag (clearblue sin digitale) og jeg jobbet kveld da så samboeren var sovnet når jeg kom hjem.. Lørdag til søndag var vi hos mamma på bursdagsfeiring så ble bare en runde i senga på de 3 dagene så vil tro det ikke går denne mnd.. Men da kan jeg i det minste ta meg noen glass med god samvittighet på min egen bursdag om 2 uker
 
Sniker litt med dere jeg, har egentlig ikm søndag i uke 28, men føler jeg ligger evig langt bak de andre i den gruppa. Der har de første begynt med graviditetstester, mens jeg enda venter på positiv EL test. Håper den blir positiv i morgen eller torsdag. Korte lutealfaser gir likevel ikm allerede neste søndag. Hadde kjemisk forrige mnd, så håper kroppen er i rute, og at EL ikke blir forsinket :)
 
Ingen antydning til positiv test i dag, så da blir nok EL forsinket og jeg kan flytte inn her :) Hatt litt murringer i dag så håper på EL ila helga og ikm i starten av uke 29

Nimbus2001 - 29 år - PP3 - B3 - 13.07
 
Positiv el test! :smiley-bounce012
Til dere som har brukt Lutinus eller lignende. Når startet dere? Vil jo være sikker på at el har vært.
 
Positiv el test! :smiley-bounce012
Til dere som har brukt Lutinus eller lignende. Når startet dere? Vil jo være sikker på at el har vært.

Kun brukt i forbindelse med ivf, og da var jeg jo helt sikker på når el var :shy: Da startet jeg kvelden samme dag som innsett, 2dpo.
 
DPO land :D Men gidd ikkje tenke kor mange dpo, skal prøve å ikkje fokusere så mye denne syklusen :D har første time ang. fjerning av polypper i livmora på sjukehuset sånn 1-3 dager etter ikm. Så målet er å ikkje teste før ! får se om det går :hilarious:

med mindre man må vite dette før man reiser inn til konsultasjonen ? o_O
 
Eniiiiig! Går bare og venter på at det skal bli mange nok dager, så jeg kan teste. Jeg tenker egentlig at jeg skal holde ut litt, ta det litt cool, men vi får se... ;) Når begynner dere testinga?
Tror jeg har EL ca i dag. Så må vel ihvertfall vente til slutten av neste uke tenker jeg (10dpo). Hva med deg?
 
Tror jeg har EL ca i dag. Så må vel ihvertfall vente til slutten av neste uke tenker jeg (10dpo). Hva med deg?
Jeg hadde EL på tirsdag. Venter nok til slutten av neste uke før jeg tester jeg også.

Det er første PP på dette barnet da, så det kan bli mange, lange måneder hvis jeg skal være like utålmodig hver gang :laughing021
 
Eniiiiig! Går bare og venter på at det skal bli mange nok dager, så jeg kan teste. Jeg tenker egentlig at jeg skal holde ut litt, ta det litt cool, men vi får se... ;) Når begynner dere testinga?

På mandag er jeg 8dpo. Da er det 10 dager siden jeg satt Ovitrelle, så jeg begynner sikkert mandag, selv om jeg skal prøøøve å vente til 10dpo, onsdag, så jeg er helt sikker på at Ovitrelle er ute:hilarious:
 
Eniiiiig! Går bare og venter på at det skal bli mange nok dager, så jeg kan teste. Jeg tenker egentlig at jeg skal holde ut litt, ta det litt cool, men vi får se... ;) Når begynner dere testinga?

Jeg klarer som regel å vente til ikm, men synes det er skikkelig gøy å følge med på andres tester, så gleder meg til de begynner å komme :D Jeg blir bare deprimert av blendahvite tester på egne vegne, så da er det like greit å vente.
 
Jeg klarer som regel å vente til ikm, men synes det er skikkelig gøy å følge med på andres tester, så gleder meg til de begynner å komme :D Jeg blir bare deprimert av blendahvite tester på egne vegne, så da er det like greit å vente.
Ja, det er derfor jeg også prøver å vente litt med testinga, til det nærmer seg ikm.
 
Back
Topp